• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Велика (від вул. Л. Українки до буд. №102) в смт. Перегінське Перегінської селищної ради Івано-Франківської області»

Місце виконання робіт: вул. Велика (від вул. Л. Українки до буд. №102) в смт. Перегінське Перегінської селищної ради Івано-Франківської області

Завершена

1 626 325.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 131.63 UAH
Номер: da2c163f42394d1d9e2922f73590ce07
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-06-18-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.06.2021 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 18.06.2021 11:25 - 14.07.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 18.06.2021 №403 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області Геннадій БУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 18.06.2021 №403 Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2021-05-06-007029-c 06.05.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківська, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Івано-Франківська обл.), +38 (0 34) 255-64-75, baranvov@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП» встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюдненню інформації, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону, відхилення тендерних пропозицій ФОП Чобанян Артур Арменович та ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ» – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів передбачених частиною першою статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 22 червня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду та відхилення тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Перегінської селищної ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ФОП Чобанян Артур Арменович, ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ», Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП», кваліфікацію тендерної пропозиції учасника ФОП Чобанян Артур Арменович та ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ» від 09.06.2021 року та кваліфікацію тендерної пропозиції учасника ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ» від 14.06.2021 року. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що у розділі 3 Додатку 1 до ТД Замовником для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) зазначається, що аналогічними договорами вважається договори (не менше двох) за 2020 р. на виконання робіт з будівництва, або реконструкції, або капітального ремонту, або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування та/або вулиць та доріг комунальної власності, вартість яких не менша вартості предмету закупівлі. Однак, аналізом встановлено, що учасником ТОВ «ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП» у тендерній пропозиції надано інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 25.05.2021 №210525-6/т , в якій зазначено інформацію щодо аналогічних договорів, а саме: ДП «Дороги Прикарпаття» з сумою договору та його виконанням 1758500,00 грн та Шевченківська сільська рада із сумою та виконанням договору 1416270,00 грн, вартість якого менша вартості предмету закупівлі, оскільки вартість предмету закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Велика (від вул. Л. Українки до буд. №102) в смт. Перегінське Перегінської селищної ради Івано-Франківської області», ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, складає 1 626 325,60 гривень. Отже, учасником ТОВ «ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП» документально не підтверджено досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Таким чином, на порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП» через те, що учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону.
Період усунення порушень: 22.06.2021 12:00 - 08.07.2021 00:00
Дата публікації висновку: 22.06.2021 12:00

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 13/09/0039/2021/пр
Дата відкриття провадження: 12.08.2021 00:00
Номер відкриття провадження : 3/350/510/2021

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У відповідь на висновок про результати моніторингу закупівлі від 22.06.2021 р. Замовник торгів повідомляє наступне: Відповідно до Розділу 3 Додатку №1 тендерної документації: Аналогічними договорами вважається договори (не менше двох) за 2020 р. на виконання робіт з будівництва, або реконструкції, або капітального ремонту, або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування та/або вулиць та доріг комунальної власності, вартість яких не менша вартості предмету закупівлі. Виходячи з даної вимоги, вартість двох аналогічних договорів повинна сумарно бути не меншою від очікуваної вартості предмета закупівлі. Відтак, в складі тендерної пропозиції Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП" надано інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 25.05.2021 №210525-6/т, в якій зазначено інформацію щодо аналогічних договорів, а саме: ДП «Дороги Прикарпаття» з сумою договору та його виконання 1758500.00 грн. та Шевченківська сільська рада із сумою та виконанням договору 1416270.00 грн., вартість яких є більшою від очікуваної вартості предмета закупівлі. Таким чином, враховуючи відсутність в тендерній документації вимоги про те, що вартість кожного з поданих в якості аналогічних договорів повинна бути не менше вартості предмета закупівлі, надані даним Учасником договори відповідають вимогам Розділу 3 Додатку №1 тендерної документації. Отже, підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП" у тендерного комітету були відсутні.
Дата публікації звіту: 30.07.2021 10:00