-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт мультифункціонального майданчику для занять ігровими видами спорту по вул. Ювілейна, смт Мала Данилівка Харківського району Харківської області
Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Специфікація щодо технічних показників товару може бути викладена англійською або російською мовою із зазначенням за потреби загальновживаних абревіатур або скорочень англійською мовою.
Завершена
2 502 273.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 511.37 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 511.37 UAH
Номер:
c64b3b2bcde14bf98e61f63c40af5e94
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-07-000066
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.07.2021 00:00
Період моніторингу:
07.07.2021 17:36 - 29.07.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.07.2021 294
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 07.07.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 07.07.2021 № 294
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 UA-2021-05-06-006489-c 06.05.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За наслідками моніторингу питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено порушення Замовником вимог пункту 3 частини першої статті 19 Закону, пункту 3 частини другої статті 21 Закону, пункт 3 частини другої статті 33 Закону.
За наслідками моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення Замовником вимог частини восьмої статті 12 Закону.
За наслідками моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 липня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Малоданилівської селищної ради (далі – Замовник) від 06.05.2021 № 1-ВМАЙД, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛЕГІОНБУД» (далі – ТОВ «ЛЕГІОНБУД»), протокол засідання тендерного комітету від 26.05.2021 № 2-ВМАЙД, повідомлення про намір укласти договір від 26.05.2021 року, договір від 15.06.2021 №07-06-11.
За наслідками моніторингу питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено, що оголошення про проведення відкритих торгів, повідомлення про намір укласти договір та звіт про результати проведення процедури закупівлі не містить інформацію про місце надання послуг. Зазначене є порушенням Замовником вимог пункту 3 частини першої статті 19 Закону, пункту 3 частини другої статті 21 Закону, пункт 3 частини другої статті 33 Закону.
За наслідками моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що підпунктом 6.5. пункту 6 розділу 3 тендерної документації передбачено, що за результатом проведення електронного аукціону учасник-переможець надсилає замовнику на електронну пошту: mdanilovkasovet@ukr.net документи, перелік яких передбачений в пункті 6.4. частини 6 розділу 3 тендерної документації протягом 10 днів з дня аукціону на остаточну суму пропозиції.
При цьому, відповідно до частини восьмої статі 12 Закону передбачено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Таким чином, при складанні тендерної документації Замовником порушено частину восьму статті 12 Закону.
Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що учасник ТОВ «ЛЕГІОНБУД» не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону в частині не підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, (зокрема, окремого обладнання, використання якого передбачено технічним завданням), а також наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Так, технічним завданням до предмету закупівлі, що міститься в Додатку 1 до тендерної документації, передбачено виконання робіт з улаштування підстильних та вирівнювальних шарів основи з піску. Ресурсною нормою РН18-20-1 «Улаштування підстильних та вирівнювальних шарів основи з піску», яка застосована учасником ТОВ «ЛЕГІОНБУД» при визначенні вартості вищезазначених робіт, передбачено використання котків дорожніх причепних на пневматичному ходу, маса 25т, а також котків дорожніх самохідних на пневматичному ходу, маса 16т.
Також, технічним завданням до предмету закупівлі, що міститься в Додатку 1 до тендерної документації передбачено виконання робіт з шліфування бетонних або металоцементних покриттів, а також улаштування покриттів безшовних епоксидно-каучукових. Ресурсною нормою ЕН11-15-7 «Шліфування бетонних або металоцементних покриттів», а також ресурсною нормою ЕН11-23-5 «Улаштування покриттів безшовних епоксидно-каучукових», які застосовані учасником ТОВ «ЛЕГІОНБУД» при визначенні вартості вищезазначених робіт, передбачено використання машини мозаічно-шліфувальної.
Крім того, технічним завданням до предмету закупівлі, що міститься в Додатку 1 до тендерної документації передбачено виконання робіт з установлення металевої огорожі з сітчастих панелей по стовпах без цоколя, висотою до 2,2 м. Ресурсною нормою Е7-24-12 «Установлення металевої огорожі з сітчастих панелей по стовпах без цоколя, висотою до 2,2 м», яка застосована учасником ТОВ «ЛЕГІОНБУД» при визначенні вартості вищезазначених робіт, передбачено використання установки для зварювання ручного дугового.
Однак, наданою учасником ТОВ «ЛЕГІОНБУД» довідкою від 21.05.2021 №2-2105/3 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання робіт наявність котків дорожніх причепних на пневматичному ходу, маса 25т, котків дорожніх самохідних на пневматичному ходу, маса 16т, машини мозаічно-шліфувальної, установки для зварювання ручного дугового не підтверджена.
Також моніторингом зазначеного питання встановлено, що пунктом 2 Додатку 2 до тендерної документації встановлена вимога підтвердження наявності працівників копією штатного розпису і документу, яким його затверджено. У разі, якщо працівники, що будуть залучені до надання послуг за предметом цієї спрощеної закупівлі, не є штатними, надається інформаційна довідка про кадрові ресурси, яка повинна містити інформацію про П.І.Б., досвід роботи в сфері будівництва, кваліфікацію, рівень освіти, правові підстави залучення працівників з наданням підтверджуючих цю інформацію документів.
Однак, наданим у складі тендерної пропозиції штатним розписом, затвердженим наказом від 17.05.2021 №17/05, наявність зварювальника, який необхідний для виконання робіт з установлення металевої огорожі з сітчастих панелей по стовпах без цоколя, висотою до 2,2 м., не підтверджена. Інші документи, зокрема довідка про кадрові ресурси, учасником ТОВ «ЛЕГІОНБУД» не надана.
Отже, учасник ТОВ «ЛЕГІОНБУД» не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону в частині не підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а також наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Відповідно до абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЛЕГІОНБУД», як таку, що не відповідають кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, визначив його переможцем процедури закупівлі та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень:
30.07.2021 16:26 - 05.08.2021 00:00
Дата публікації висновку:
30.07.2021 16:26
Запити/Пояснення
Номер:
d14a544cbaf145eea825cf6c952b1b88
Назва:
запит про надання пояснень
Дата опублікування:
09.07.2021 11:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.07.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт мультифункціонального майданчику для занять ігровими видами спорту по вул. Ювілейна, смт Мала Данилівка Харківського району Харківської області» (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-05-06-006489-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
0bb81839e5b14f81aa95db0be61f111c
Назва:
ЗВЕРНЕННЯ ЗА РОЗ’ЯСНЕННЯМ змісту висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-05-06-006489-c та зобов’язань Замовника в порядку ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Дата опублікування:
04.08.2021 13:24
Опис:
ЗВЕРНЕННЯ ЗА РОЗ’ЯСНЕННЯМ
змісту висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-05-06-006489-c та зобов’язань Замовника в порядку ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
МАЛОДАНИЛІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА (далі – Замовник) згідно з ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) просить органу державного фінансового контролю (ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ) роз’яснити зміст висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-05-06-006489-c (далі – Висновок) та зобов’язань Замовника, визначених у Висновку, а саме:
1. Пунктом 1 частини ІІ Висновку зазначено, що «оголошення про проведення відкритих торгів, повідомлення про намір укласти договір та звіт про результати проведення процедури закупівлі не містить інформацію про місце надання послуг».
Згідно з п. 27 ст. 1 Закону процедура закупівлі за предметом: Капітальний ремонт мультифункціонального майданчику для занять ігровими видами спорту по вул. Ювілейна, смт Мала Данилівка Харківського району Харківської області є процедурою на закупівлю робіт.
На підставі яких норм чинного законодавства України Замовник в даному випадку мав вказувати інформацію про місце надання послуг?
Згідно з інформацією в електронній системі закупівель, номер закупівлі UA-2021-05-06-006489-c, в оголошенні про проведення відкритих торгів, повідомленні про намір укласти договір та звіті про результати проведення процедури закупівлі міститься інформація про місце виконання робіт, зокрема «Україна, Відповідно до документації».
Згідно яких норм чинного законодавства України інформація «Україна, Відповідно до документації» не є місцем виконання робіт?
2. Пунктом 1 частини ІІ Висновку зазначено, що «при складанні тендерної документації Замовником порушено частину восьму статті 12 Закону».
Вимога пп. 6.5. п. 6 розділу 3 тендерної документації стосується саме переможця процедури закупівлі і направлено на укладення договору про закупівлю в рамках чинного законодавства України для узгодження кошторисної документації підрядника. Замовник не вимагає надання таких документів у паперовому вигляді.
В чому саме полягає порушення ч. 8 ст. 12 Закону?
3. Пунктом 1 частини ІІ Висновку зазначено, що деякі ресурсні норми передбачають використання конкретних машин та механізмів, за відсутності яких, на думку органу державного фінансового контролю, переможець не може виконати роботи за договором про закупівлю.
Просимо роз’яснити якими нормами чинного законодавства встановлено обов’язковість використання вказаних у Висновку машин, механізмів, матеріально-технічної бази та обладнання, підрядником та обов’язковість надання інформації про них у складі тендерної пропозиції.
Замовник зазначає, що не вимагав мінімально необхідного переліку матеріально-технічної бази в учасників, а переможець процедури закупівлі згідно з договором про закупівлю використовує при виконанні робіт саме ті машини, механізми, матеріально-технічну базу та обладнання, що були ним вказані у тендерній пропозиції.
4. Пунктом 1 частини ІІ Висновку зазначено, що «наданим у складі тендерної пропозиції штатним розписом, затвердженим наказом від 17.05.2021 №17/05, наявність зварювальника, який необхідний для виконання робіт з установлення металевої огорожі з сітчастих панелей по стовпах без цоколя, висотою до 2,2 м., не підтверджена. Інші документи, зокрема довідка про кадрові ресурси, учасником ТОВ «ЛЕГІОНБУД» не надана.».
Якими нормами чинного законодавства встановлена необхідність наявності зварювальника для виконання робіт з установлення металевої огорожі з сітчастих панелей по стовпах без цоколя, висотою до 2,2 м.?
В даному випадку зварювальник це посада чи кваліфікація або інше? (просимо вказати що саме).
5. Пунктом 3 частини ІІ Висновку зазначено, що «Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України».
На підставі яких саме норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує Замовника припинити зобов’язання за договором?