• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт приміщень Центру гематології та трансплантації кісткового мозку 2-го поверху терапевтичного корпусу Комунального некомерційного підприємства Київської обласної ради «Київський обласний онкологічний диспансер» за адресою: вул. Багговутівська, 1 у Шевченківському районі м. Києва

Поточний ремонт приміщень Центру гематології та трансплантації кісткового мозку 2-го поверху терапевтичного корпусу Комунального некомерційного підприємства Київської обласної ради «Київський обласний онкологічний диспансер» за адресою: вул. Багговутівська, 1 у Шевченківському районі м. Києва

Торги не відбулися

3 120 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 000.00 UAH
Номер: a28d5f9b22594053aba5a6a30eb6ff06
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-06-03-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.06.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 03.06.2021 11:04 - 26.06.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 02.06.2021 № 345 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. В.о.начальника Віталій ЗУБЧЕНКО ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби 02.06.2021 № 345 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 15 UA-2021-05-05-004390-a 05.05.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 73) 103-26-58, vkomisaruk23@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення частини 11 статті 29, частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, скасувати попереднє рішення замовника та повторно розглянути тендерну пропозицію або відмінити торги відповідно до частини першої статті 32 Закону № 922-VIII, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10.06.2021. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 12.05.2021 № 31 (далі – ТД), тендерну пропозицію ТОВ «КИЇВЕКСКЛЮЗИВБУД» (далі – Переможець), протокол розгляду тендерної пропозиції від 24.05.2021 № 41, повідомлення про намір укласти договір від 24.05.2021, відповідь Замовника на запит органу фінансового контролю. Моніторингом встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам ТД. Відповідно до пункту 1 розділу 3 до ТД тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації кольорових сканованих копій/оригіналів, з накладанням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі на підписання документів тендерної пропозиції, зокрема надати інформацію у довільній формі про технічну специфікацію (технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі) та інші вимоги до предмета закупівлі, встановлені замовником у Додатку № 4 до тендерної документації. Крім того, пунктом 5 розділу 4 ТД передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку довільної форми, в якій зазначає про погодження з відхиленням власної пропозиції у разі отримання замовником від органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, інформації про надання учасником будь-якої недостовірної інформації у складі тендерної пропозиції. Також, відповідно до пункту 3 розділу 5 ТД учасником у складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист, яким учасник гарантує, що вся вказана ним у тендерній пропозиції інформація є достовірною, а сам учасник відповідно до вимог чинного законодавства обізнаний про відповідальність за подання завідомо недостовірних даних та підробку документів. До того ж, пунктом 4 розділу 6 ТД передбачено, що учасником під час подання тендерної пропозиції надається гарантійний лист довільної форми щодо погодження з проєктом договору або заповнений проєкт договору без зазначення вартості договору та додатків. Однак, в складі пропозиції Переможця відсутні вищевказані документи, що є порушенням вимог пункту 1 розділу 3, пункту 5 розділу 4, пункту 3 розділу 6, пункту 4 розділу 6 ТД. Також, відповідно до частини 1 Додатку № 1 до ТД Замовником встановлена вимога, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям Учасником мають бути надані наступні документи: - довідка, складена за формою таблиці 1 цього додатку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника (виробничих баз та/або офісних приміщень, тощо); - документи, які підтверджують право власності Учасника на об’єкти, перелічені Учасником в графі 2 Таблиці, а саме: інформація (бухгалтерська довідка, оборотно – сальдова відомість/витяг з оборотно – сальдової відомості) із вказівкою найменування, кількості, інвентарного номеру, балансової вартості активу та/або інвентарні картки обліку основних засобів та/або інший документ, який підтверджує право власності; - договори оренди (найму) та/або лізингу та/або суборенди та/або інші договори, передбачені законодавством України з усіма додатками та додатковими угодами/додатками до додаткових угод, дійсні та чинні на день подання тендерної пропозиції та протягом всього строку (терміну) дії договору про закупівлю (зазначені договори, крім договорів лізингу, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк (термін) дії договору про закупівлю, або містити умови про можливість пролонгації строку їх дії на строк, не менший ніж строк (термін) дії договору за предметом закупівлі (у разі якщо його строк менший ніж строк (термін) дії договору про закупівлю) із згодою орендодавця/суборендодавця щодо пролонгації строку їх дії на строк, не менший ніж строк (термін) дії договору за предметом закупівлі; - документи, які підтверджують факт отримання учасником таких об’єктів (акт (и) приймання передачі або інший (і) документ (и), у разі, коли вимогами законодавства України, та/або умовами вищезазначених договорів передбачено їх складання). На виконання вищезазначеної вимоги ТОВ «КИЇВЕКСКЛЮЗИВБУД» надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника, оборотно – сальдову відомість та договори оренди від 01.04.2021 № 7, від 01.02.2021 № 95, від 01.02.2021 № 96. Однак, ТОВ «КИЇВЕКСКЛЮЗИВБУД» не надано акти приймання передачі, які передбачені умовами договорів від 01.02.2021 № 95, від 01.02.2021 № 96, та не підтверджено право власності на позиції № 4 (HM 1203C MAKITA молоток відбійний) і № 24 (Перфоратор ЗЕНИТ ЗПВ-1230, 1230 Вт, 800 об/хв) , які зазначені у довідці про наявність матеріально-технічної бази від 19.05.2021 № 44, чим недотримано вимоги частини 1 Додатку № 1 до ТД. Крім цього, відповідно до пункту 2.1 частини 1 Додатку № 1 до ТД Учасник в складі пропозиції надає довідку про наявність в нього працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою таблиці 2 цього додатку у необхідній кількості відповідно до кошторису учасника «Підсумкова відомість ресурсів». На підтвердження інформації щодо наявності в Учасника працівників, яка зазначена учасником в Довідці йому необхідно, у складі тендерної пропозиції, надати трудові книжки (сторінки, що містять записи), накази про призначення на посаду та/або суміщення посад/сумісництво (у разі наявності), або цивільно-правові угоди, або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, на всіх працівників, зазначених у довідці, та які містять посаду працівника, зазначену учасником. Також, на інженерно - технічних працівників (інженер, інженер з охорони праці та/або особа, яка виконує його функції, виконроб, майстер тощо), перерахованих в довідці, Учасник повинен надати дипломи про закінчення учбових закладів. Однак, в складі пропозиції ТОВ «КИЇВЕКСКЛЮЗИВБУД» відсутні трудові книжки на працівників: Капуста В.М., Капуста Ю.В., Шевчук В.В., Таранюк С.А., Волос С.В., Коцюба В.Г. Крім цього, ТОВ «КИЇВЕКСКЛЮЗИВБУД» не надано в складі пропозиції дипломи про закінчення учбових закладів інженерно-технічних працівників. Таким чином, Переможцем недотримано вимоги пункту 2.1 частини 1 Додатку № 1 до ТД. Відповідно до частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону № 922-VIII та якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону № 922-VIII вимогам до учасника відповідно до законодавства. На порушення частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «КИЇВЕКСКЛЮЗИВБУД» як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону № 922-VIII, та як таку, що не відповідає встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону № 922-VIII вимогам до учасника відповідно до законодавства. Вищевказане призвело до порушення частини 11 статті 29 Закону № 922-VIII, відповідно до якої у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
Період усунення порушень: 11.06.2021 08:56 - 30.06.2021 00:00
Дата публікації висновку: 11.06.2021 08:56

Запити/Пояснення