- 
                    Відкриті торги
- 
                        Безлотова
- 
                        КЕП
- 1
Код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт «Реконструкція РП 35 кВ ПС 35/10кВ "Шевченківська" в частині заміни масляних вимикачів 35кВ : Т-31, Т-32, М-31 на вакуумні 35кВ».
Джерело фінансування закупівлі: Інвестиційна програма.
                        Завершена
                        
                                                                    
                
            
                6 582 986.40
                UAH з ПДВ
            
                                    
мін. крок: 1% або 65 829.86 UAH
        мін. крок: 1% або 65 829.86 UAH
                    Номер:
                    c1dc8d35683342958bc5d688fa7fc88a
                
                                                                        
                    Ідентифікатор моніторингу:
                    UA-M-2021-07-16-000002
                
                                                                        
                    Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
                    16.07.2021 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Період моніторингу:
                    16.07.2021 16:20 - 07.08.2021 00:00
                
                                                                        
                    Статус:
                    Порушення не виявлені
                
                                                                        
                    Опис:
                    НАКАЗ
16.07.2021									                        №369
Дніпро
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини  другої  статті  8 Закону України від 25.12.2015      № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління                                                             Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби 
від 16.07.2021 № 369
Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу
2. UA-2021-05-05-001628-b, ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт, яка проводиться ПАТ Запоріжжяобленерго.
                
                                                                        
                                                                        
                                                        
                Етапи закупівельного процесу:
                
                                            - Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
                Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
                
            - Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
                    Статус порушень:
                    Не виявлені
                
                                                                        
                    Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
                    Порушення законодавства про закупівлі в частині перевищення строку розгляду тендерної пропозиції, яку за результатами оцінки визначено найбільш економічно вигідною відсутні.
                
                                                                        
                    Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
                    Дата закінчення моніторингу: «26» липня 2021 року. 
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, розгляду тендерних пропозицій, в частині перевищення строку розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ПАТ Запоріжжяобленерго (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 05.05.2021 №ВТ-21-73; протоколи щодо прийняття рішень тендерним комітетом Замовника.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, строків розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Високовольтний союз-РЗВА» та  ТОВ «МКБ Сінергія» порушень не встановлено.
В ході моніторингу не розглядалися інші, крім визначених ризиками, питання.
RISK 1-7: «Перевищення строку розгляду тендерної пропозиції, яку за результатами оцінки визначено найбільш економічно вигідною» не підтверджено.
                
                                                                        
                    Період усунення порушень:
                    26.07.2021 15:54 - 30.07.2021 00:00
                
                                                                        
                    Дата публікації висновку:
                    26.07.2021 15:54
                
                        