-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
М'ясо
Завершена
488 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 443.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 443.00 UAH
Номер:
6cb170fb03d243699734940061e9d147
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-05-07-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.05.2021 00:00
Період моніторингу:
07.05.2021 15:38 - 01.06.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.05.2021 Одеса № 243
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 07.05.2021.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 07.05.2021 № 243
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу унікальний номер дата оприлюднення Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
1 2 3 4
4. UA-2021-05-03-000009-a 03.05.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону встановлено порушення пункту 2, 10, 14, 19 частини другої статті 22, частини третьої та шостої статті 17 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема вжити заходи щодо внесення відповідних зміни до тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 травня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель медичного реабілітаційного центру «Затока» МВС України (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 03.05.2021 (далі – ТД).
Відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону у ТД зазначаються такі відомості – опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
За результатами аналізу питання відповідності умов ТД вимогам Закону встановлено, що у ТД відсутній опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, чим порушено вимоги пункту 19 частини 2 статті 22 Закону.
Відповідно до частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Так, на порушення вимог частини шостої статті 17 Закону Замовник не вірно визначив строк, протягом якого переможець процедури закупівлі повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону, а саме: визначено строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір (пункту 1 розділу ІІ та Додатку 1 ТД).
Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до частини третьої статті 17 Закону учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
Так, на порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовником у ТД не визначено спосіб документального підтвердження переможцем процедури закупівлі відсутності підстав, передбачених пунктом 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а саме: службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми; учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
Також на порушення частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовником у ТД встановлено вимогу щодо документального підтвердження переможцем процедури закупівлі відсутності підстав, передбачених пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, а саме: документ виданий Уповноваженим органом (Міністерство юстиції України або Національне агентство з питань запобігання корупції), який підтверджує, що учасника не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Документ повинен бути не більше 30 (тридцяти) – денної давнини відносно дати подання документа. Або лист-пояснення учасника чи інший документ у довільній формі з обґрунтуванням неможливості надання відомостей з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, та підтвердженням не вчинення ним таких правопорушень (надання даного документу передбачається для юридичних осіб) (пункт 4 Додатку 1 до ТД).
На порушення частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовником у ТД встановлено вимогу щодо документального підтвердження переможцем процедури закупівлі відсутності підстав, передбачених пунктом 8 частини першої статті 17 Закону, а саме: Оригінал або нотаріально засвідчена копія довідки з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, чи відносно нього не відкрито ліквідаційної процедури видана структурним підрозділом Міністерством юстиції України.Документ повинен бути не більше 30 (тридцяти) - денної давнини відносно дати подання документа (пункт 5 Додатку 1 до ТД).
Також, на порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовником у ТД не зазначено підстави, встановлені статтею 17 цього Закону.
На порушення вимог пункту 10 частини другої статті 22 Закону Замовником у ТД не зазначено питому вагу критерію оцінки.
Відповідно до підпункту 4.1.1 пункту 1 розділу IV ТД Замовником зазначено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій встановлено в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Відповідно до пункту 6 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, зокрема, про кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Та, водночас, відповідно до пункту 14 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються відомості, зокрема, про кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Таким чином, Замовником у ТД не зазначено відомості про кінцевий строк подання тендерних пропозицій, що є порушенням пункту 14 частини другої статті 22 Закону.
Слід зауважити, що пункт 2 розділу ІІ, підпункт 5.3.1 пункту 3 розділу V, підпункт6.1.1 пункту 1 розділу VI, підпункт 6.2.3 пункту 2 розділу VI, підпункт 6.4.5 пункту 4 розділу VI ТД містять посилання на норми Закону, які втратили чинність або не приведені до чинної редакції Закону.
Період усунення порушень:
13.05.2021 08:20 - 28.05.2021 00:00
Дата публікації висновку:
13.05.2021 08:20
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Внесені та оприлюднені зміни до тендерної документації відповідно висновку Південного офісу Держаудитслужби (перелік змін від 14.05.2021 та 20.05.2021)
Дата публікації звіту:
20.05.2021 14:04
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
Опис:
Замовником внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Дата публікації:
21.05.2021 08:30