-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021-2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт вулиці Садова в селі Борочиче Луцького району Волинської області)
Термін виконання робіт до 30 листопада 2022 року. Розмір фінансування закупівлі на 2021 рік 1 300 000 гривень, на 2022 рік - 2 895 349 гривень.
Завершена
4 195 349.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 41 953.49 UAH
мін. крок: 1% або 41 953.49 UAH
Номер:
e4b55dce6878459c83701ecf70dfbdc4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-02-000051
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.07.2021 00:00
Період моніторингу:
02.07.2021 15:14 - 24.07.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.07.2021 № 215
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2021-04-30-002813-c 30.04.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ПП «МВМ Шляхбуд», «СТИР АГРОБУД» та ПП «РОСТРАНС» (окрім питань, які були предметом розгляду Колегії АМКУ), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 липня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Мар’янівської селищної ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом
від 24.04.2021 № 2, вимоги про усунення порушення від 27.05.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції приватного підприємства «МВМ Шляхбуд» (далі – ПП «МВМ Шляхбуд»), товариства з обмеженою відповідальністю «СТИР АГРОБУД» (далі – «СТИР АГРОБУД») приватного підприємства «РОСТРАНС»
(далі ПП «РОСТРАНС»), рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 22.06.2021 № 13-952-р/пк-пз, надану відповідь Замовником від 02.07.2021, протокольні рішення від 02.07.2021 № 4 та 5, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 02.07.2021 № 6, повідомлення про намір укласти договір від 02.07.2021, договір від 19.07.2021 № 91, пояснення та документи Замовника на запит Держаудитслужби, надане через електронну систему закупівель від 08.07.2021 та 12.07.2021.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
27.07.2021 17:17 - 31.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
27.07.2021 17:17
Запити/Пояснення
Номер:
2b93571d242f4894b1194ae58465263a
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
07.07.2021 14:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.07.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання робіт код ДК 021-2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт вулиці Садова в селі Борочиче Луцького району Волинської області) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-30-002813-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
14779369675741338e42ad967a3763c2
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
08.07.2021 15:49
Опис:
Рішенням Мар’янівської селищної ради від 11.02.2021 №5/21 надано дозвіл на виготовлення проектно-кошторисної документації на об’єкт «Капітальний ремонт дороги вул. Садова с. Борочиче Луцького району Волинської області». Виготовлену проектно-кошторисну документацію затверджено рішенням виконавчого комітету від 14.05.2021 №54 «Про затвердження проектно-кошторисної документації «Капітальний ремонт дороги вул. Садова с. Борочиче Луцького району Волинської області».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначалися відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації, зокрема локального кошторису на будівельні роботи, а очікувана вартість предмета закупівлі – відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.
Виконання робіт заплановано на 2021-2022 роки. Кошти на виконання робіт у 2021 році в розмірі 1 000 000 гривень виділенні розпорядженням голови Волинської обласної державної адміністрації від 29.01.2021 № 32 «Про затвердження переліку об’єктів, фінансування яких у 2021 році здійснюватиметься за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах». Додатком 1 Розпорядження Волинської обласної державної адміністрації від 01.07.2021 № 386 «Про внесення змін до показників обласного бюджету на 2021 рік» для Мар’янівської селищної територіальної громади додатково виділено 250 000 гривень. Окрім цього, рішенням Мар’янівської селищної ради від 01.03.2021 №6/8 «Про внесення змін до рішення сесії селищної ради від 23.12.2020 №4/2 «Про селищний бюджет на 2021 рік» перенесено кошти із загального до спеціального фонду на виготовлення проектно-кошторисної кокументації та співфінансування робіт по об’єкту «Капітальний ремонт дороги вул. Садова с. Борочиче Луцького району Волинської області» в сумі 250 000 гривень.
Посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі http://maryanivska.gromada.org.ua/prozorro/.
Номер:
f1d18897e2de41d3af0a576097811ce8
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
09.07.2021 12:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.07.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання робіт код ДК 021-2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт вулиці Садова в селі Борочиче Луцького району Волинської області) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-30-002813-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні документів на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
921ab1e775cf44a7a69c8dfcf1723818
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
12.07.2021 09:27
Опис:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначалися відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації, зокрема локального кошторису на будівельні роботи, а очікувана вартість предмета закупівлі – відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.