-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 (СPV): 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп’ютер)
Місцезнаходження замовника: 42400, Сумська область, смт Краснопілля, вул. Мезенівська,4. Категорія Замовника - згідно п.3 ч.1 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади).
Завершена
395 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 950.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 950.00 UAH
Номер:
36861e4e5ac04431bd15b46a6ebc9e1d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-09-23-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.09.2021 00:00
Період моніторингу:
23.09.2021 17:19 - 19.10.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.09.2021 №414
Харків
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби
в Сумській області Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 23.09.2021 №414
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13 UA-2021-04-30-002218-c 30.04.2021 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу третього пункту 1 та абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Землякової К.М.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз’яснень щодо тендерної документації та/або на вимогу учасника щодо усунення порушення, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 жовтня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень щодо тендерної документації та/або на вимогу учасника щодо усунення порушення, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Краснопільської селищної ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 30.04.2021, звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 01.05.2021, роз’яснення Замовника від 07.05.2021, вимогу учасника щодо усунення порушення від 01.05.2021, рішення Замовника на вимогу учасника щодо усунення порушення від 06.05.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 17.05.2021, тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця Оболонського Володимира Миколайовича, фізичної особи-підприємця Землякової Карини Миколаївна (далі – ФОП Землякова К.М.), протоколи засідань тендерного комітету Замовника від 19.05.2021 № 59 та № 60, повідомлення про намір укласти договір від 19.05.2021, договір від 04.06.2021 № 216, додаткову угоду від 13.08.2021 № 1, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 06.10.2021 року.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до розділу «Загальні вимоги» додатку 1 до тендерної документації Замовника інформацію про відповідність запропонованого до поставки Товару (Обладнання) технічним вимогам Замовника, учасник підтверджує під час проведення процедури закупівлі шляхом надання, зокрема, сканованої копії листа від виробника або його офіційного представництва в Україні програмного забезпечення, який підтверджує статус учасника як партнера виробника (правовласника), із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника.
У складі тендерної пропозиції ФОП Землякової К.М. міститься авторизаційний лист ТОВ «СОФТІКО» б/д б/н, яким підтверджено у ФОП «СОФТІКО», як партнера корпорації Microsoft, наявність партнерських відносин з ФОП Землякова К.М., та який не містить інформації про номер оголошення в системi Прозоро, що не відповідає розділу «Загальні вимоги» додатку 1 до тендерної документації.
Моніторингом встановлено, що розділом «Загальні вимоги» додатку 1 до тендерної документації Замовника встановлено вимогу, що персональний комп’ютер має бути продуктом виробника, який має власне сертифіковане за стандартами виробництво – на підтвердження надати копію відповідних документів, зокрема, копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) на системні блоки, дійсного на дату розкриття кваліфікаційних пропозицій; копію сертифікату на систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) на системні блоки, дійсного на дату розкриття кваліфікаційних пропозицій; копію декларації про відповідність запропонованих персональних комп’ютерів вимогам відповідних технічних регламентів: Технічний регламент низьковольтного електричного обладнання (від 16 грудня 2015 р. №1067), Технічний регламент з електромагнітної сумісності обладнання (від 16 грудня 2015 р. № 1077).
У складі тендерної пропозиції ФОП Землякової К.М. надано копію декларації про відповідність запропонованих персональних комп’ютерів вимогам Технічного регламенту щодо вимог до екодизайну для комп'ютерів та комп'ютерних серверів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 серпня 2019 р. № 737, та не надано копії декларації про відповідність запропонованих персональних комп’ютерів вимогам Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. № 1067, та Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. № 1077, що не відповідає вимогам розділу «Загальні вимоги» додатку 1 до тендерної документації.
Пунктом 7.2 розділу «Загальні положення» тендерної документації Замовника встановлено вимогу, що під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів, складених мовою іншою, ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) – засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Аналізом тендерної пропозиції ФОП Землякової К.М. встановлено наявність довідки від 12.05.2021 № 1205/07 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», розділ «Монітор учнів і вчителя» в якій викладено англійською мовою, що не відповідає вимогам пункту 7.2 розділу «Загальні положення» тендерної документації Замовника.
Також, у складі тендерної пропозиції ФОП Землякової К.М. містяться копії сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) № 111969.00 та сертифікату на систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) № 111968.00, викладені англійською мовою, які не супроводжуються перекладом українською мовою, що не відповідає вимогам пункту 7.2 розділу «Загальні положення» тендерної документації Замовника.
Однак, на порушення вимог абзацу третього пункту 1 та абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Землякової К.М. через її невідповідність встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та невідповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та уклав з нею договір від 01.07.2021 № 030621.
При цьому, ознаку порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої під час моніторингу спрацював автоматичний індикатор ризику (RISK-2-9), не підтверджено.
Період усунення порушень:
07.10.2021 12:23 - 26.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
07.10.2021 12:23
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
18/0056/2021/пр
Дата відкриття провадження:
09.12.2021 00:00
Номер відкриття провадження :
578/1172/21
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.3]
Номер протоколу:
18/0055/2021/пр
Дата відкриття провадження:
03.12.2021 00:00
Номер відкриття провадження :
578/1171/21
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.3]
Номер протоколу:
18/0054/2021/пр
Дата відкриття провадження:
09.12.2021 00:00
Номер відкриття провадження :
578/1173/21
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.3]
Номер протоколу:
18/0053/2021/пр
Дата відкриття провадження:
06.12.2021 00:00
Номер відкриття провадження :
578/1174/21
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.3]
Номер протоколу:
18/0052/2021/пр
Дата відкриття провадження:
06.12.2021 00:00
Номер відкриття провадження :
578/1175/21
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.3]
Номер протоколу:
18/0051/2021/пр
Дата відкриття провадження:
06.12.2021 00:00
Номер відкриття провадження :
578/1176/21
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.3]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовником розірвано договір з постачальником (додаткова угода додається)
Дата публікації звіту:
13.10.2021 15:47
Запити/Пояснення
Номер:
c28517fd571943ad98bc362d48fd1c49
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
01.10.2021 15:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.10.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Код ДК 021:2015 (СPV): 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп’ютер)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-30-002218-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Які документально підтверджені об'єктивні обставини спричинили продовження строку виконання зобов'язань щодо передачі товару за договором від 04.06.2021 № 216?
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
5523bc7317134df49bfccd6c2d030f5b
Назва:
Надання пояснень щодо перенесення строків поставки обладнання
Дата опублікування:
06.10.2021 21:25
Опис:
Відповідно до укладеного договору постачальник повинен здійснити поставку обладнання до 15.08.2021 року. У листі від постачальника ФОП Землякова К. М. від 08.08.2021 року повідомляється про затримку поставки обладнання офіційним дистриб’ютором на склад ФОП Землякової К. М., у зв’язку з чим постачальник просить відтермінувати поставку до 31.08.2021 року. Відповідно до статті 41 ч. 5 п. 4 «Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю». Об’єктивні обставини це обставини, що не залежать від дій чи бездіяльності суб’єктів договірних відносин. Відповідно до замовлення Постачальника на отримання товару від офіційного дистриб’ютора, відвантаження товару на склад ФОП Землякова мало бути здійсненим до моменту поставки товару Замовнику. Постачальник не міг передбачити заздалегідь, що офіційний дистриб’ютор не виконає свої зобов’язання вчасно, у зв’язку з чим і звернувся з листом про перенесення строків поставки обладнання. Від ФОП Землякова К. М. не залежало наскільки швидко офіційний дистриб’ютор відвантажить товар на їх склад, перенесення строку поставки до 31.08.2021 року не призводило до збільшення ціни та передбачало облаштування комп’ютерного класу в закладі, для якого дане обладнання закуповувалося, до початку навчального року.
Також Замовник ознайомився з листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо зміни істотних умов договору про закупівлю» від 27.10.2016 № 3302-06/34307-06, в якому вказано наступне: «…форма документального підтвердження об’єктивних обставин Законом не визначена, оскільки вона залежить саме від обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг. Тому, замовник самостійно визначає форму документального підтвердження таких обставин з дотриманням законодавства».
Зважаючи на вищезазначене, Замовник погодився на підписання відповідної додаткової угоди.
Також повідомляємо, що фактичною датою поставки товару ФОП Земляковою К. М. є 20.08.2021 року, зобов’язання виконано в повному обсязі.