• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Роботи по проекту "Капітальний ремонт магістрального водогіну діаметром 500мм "Відгалуження до Слов’янських резервуарів" Слов’янського району Донецької області (коригування)"

Завершена

32 741 712.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 327 417.12 UAH
Номер: 02559e77499a45c795ad8127cde5b068
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-05-21-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.05.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 21.05.2021 15:24 - 12.06.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 21.05.2021 № 147 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 10 UA-2021-04-30-001953-c 30.04.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, somova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «РСП Дніпро» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 та абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз’яснень до тендерної документації, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, своєчасності укладання договору та його оприлюднення – порушень не встановлено
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законом порядку шляхом розірвання Договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 червня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, надання роз’яснень до тендерної документації, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умова тендерної пропозиції переможця торгів. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту житлово-комунального господарства Донецької облдержадміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 20.04.2021 № 8, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «РСП Дніпро» (далі – ТОВ «РСП Дніпро»), протоколи засідання тендерного комітету від 18.05.2021 № 15 та від 20.05.2021 № 16, повідомлення про намір укласти договір від 20.05.2021, договір підряду від 01.06.2021 № 735 (далі – Договір), відповідь Замовника надана 27.05.2021 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель, договір підряду від 01.06.2021 № 735. За результатами моніторингу установлено, що у підпункті 1.1 пункту 1 додатку № 2 до тендерної документації Замовник установив вимогу про надання учасниками у складі тендерних пропозицій довідок про наявність обладнання та матеріально технічної бази, необхідних для виконання умов договору (довідка повинна містити інформацію про будівельну техніку, обладнання, машини та механізми, виробничі площадки, складські приміщення, офіс, що необхідні для виконання робіт, визначених предметом закупівлі та Додатком 5 тендерної документації). На підтвердження зазначеної в довідці інформації учасники надають, зокрема, копії договорів оренди машин та механізмів, виробничих площадок, складських приміщень, офісу (у випадку їх залучення/оренди). Учасник ТОВ «РСП Дніпро» у складі своєї тендерної пропозиції надав підсумкову відомість ресурсів (далі – Відомість) в пунктах 7, 24, 25, 36, 37, 41-46, 48, 50-52, 54-58, 62, 67, 73 та 80 відповідно до розділів ІІ та ІІІ якої передбачено, що для виконання умов договору будуть використовуватися, зокрема, автогрейдери середнього типу, потужність 99 кВт [135 к.с], електричні печі для сушіння зварювальних матеріалів з регулювання температури у межах 80-500 град.С, електричні печі для сушіння зварювальних матеріалів з регулювання температури у межах 80-500 град.С (працює від пересувної електростанції), крани баштові, вантажопідйомність 5 т, крани баштові, вантажопідйомність 8 т, крани на гусеничному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 40 т, крани на гусеничному ходу, вантажопідйомність до 16 т, крани на гусеничному ходу, вантажопідйомність 25 т, крани-трубоукладальники для труб діаметром до 400 мм, вантажопідйомність 6, 3 т, крани-трубоукладальники для труб діаметром до 700 мм, вантажопідйомність 12,5 т, крани-трубоукладальники для труб діаметром до 800-1000 мм, вантажопідйомність 35 т, машини поливально-мийні, місткість 6000 л, навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 2 т, навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 1 т, підіймачі щоглові будівельні, вантажопідйомність 0,5 т, розподільники щебеню та гравію, спецавтомобіль на базі ГАЗ-53, трактори на гусеничному ходу, потужність 59 кВт [80 к.с], трактори на гусеничному ходу, потужність 79 кВт [108 к.с], установка відкритого водовідливу на базі трактора, потужність 700м3/год, щітки дорожні навісні на базі трактора, бадді, місткість 2 м3, котли бітумні пересувні, місткість 400 л та термопенали з масою завантажувальних електродів не більше 5 кг відповідно. Проте учасник ТОВ «РСП Дніпро» у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов договору від 11.05.2021 № 13 (далі – довідка №13), у якій відсутня інформація щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, що необхідні для виконання робіт, (визначених предметом закупівлі та Додатком 5 цієї документації), які відображені у перелічених вище пунктах Відомості, чим не дотримався вимог підпункту 1.1 пункту 1 додатку № 2 тендерної документації. Копії договорів оренди перелічених машин та механізмів у складі тендерної пропозиції ТОВ «РСП Дніпро» відсутні. Зважаючи на зазначене, ТОВ «РСП Дніпро» у складі своєї тендерної пропозиції не підтверджено наявність всього необхідного обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть використовуватися при виконанні робіт, чим не дотримано умови підпункту 1.1 пункту 1 додатку № 2 тендерної документації. Окрім цього, відповідно до пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником передбачено надання учасниками у складі тендерних пропозицій для підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі (відповідно до Додатку 5 тендерної документації) розрахунку ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни, які повинні бути виконані в програмному комплексі АВК-5 або у взаємодіючій з ним ліцензійній програмі. Поряд з цим Замовник встановив обов`язок, що рівень кошторисної зарплати, врахований в кошторисній документації, не повинен перевищувати розмір 12 664,88 грн/міс. Але в наданій у складі тендерної пропозиції учасника «РСП Дніпро» пояснювальній записці до договірної ціни середньмісячна заробітна плата на 1 робітника в режимі повної зайнятості (при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 11,17 люд. год та розряд 3,8) прийнята та розрахована в розмірі 13 275,76 грн, що не відповідає вимогам пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника. Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 та абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «РСП Дніпро», як такого, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам щодо предмета закупівлі та уклав з ним договір.
Період усунення порушень: 15.06.2021 18:27 - 02.07.2021 00:00
Дата публікації висновку: 15.06.2021 18:27

Оскарження висновку в суді

Опис: позов про визнання протиправиним та скасування висновку про результати моніторингу закупівель 24.06.2021 подано до Донецького окружного адміністративного суду. Копії позову 24.06.2021 відправлено сторонам відповідно до чинного законодавства.
Дата публікації: 24.06.2021 15:39
Дата відкриття провадження: 01.07.2021 00:00
Номер відкриття провадження: 200/7925/21

Запити/Пояснення