-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Роботи по проекту "Гідроізоляція русла каналу «Сіверський Донець - Донбас» на землях Райгородоцької селищної ради Слов’янського району (ПК 105-ПК 113; ПК125+18-ПК132+92)-капітальний ремонт"
Завершена
130 240 018.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 302 400.18 UAH
мін. крок: 1% або 1 302 400.18 UAH
Номер:
fdf202503c714a55887471f3c1d96f10
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-09-13-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.09.2021 00:00
Період моніторингу:
13.09.2021 09:47 - 05.10.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
Дніпро
10.09.2021 № 479
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до пунктів 2, 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області
Ігор БЄЛІК
Додаток
до наказу від 10.09.2021
№ 479
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 Департамент житлово-комунального господарства Донецької облдержадміністрації UA-2021-04-30-001916-c 30.04.2021 п.2 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «РСП Дніпро» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення змін до неї, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законом порядку шляхом розірвання Договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 жовтня 2021 року.
Предметом аналізу були такі питання: щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель департаменту житлово - комунального господарства Донецької облдержадміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 20.04.2021 року №8, перелік змін, тендерну документацію в новій редакції, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 14.05.2021 №14, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «РСП Дніпро» (далі – ТОВ «РСП Дніпро»), протокол засідання тендерного комітету від 25.05.2021 року № 17, повідомлення про намір укласти договір від 25.05.2021 року, договір підряду від 08.06.2021 року № 740 (далі – Договір), додаткова угода від 14.06.2021 №1 до Договору, пояснення та документи Замовника, надані 15.09.2021 через електронну систему закупівель на запит Управління.
За результатами моніторингу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «РСП Дніпро» встановлено наступне:
Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовником передбачено надання учасниками у складі тендерних пропозицій для підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі (відповідно до Додатку 5 тендерної документації) розрахунку ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни, які повинні бути виконані в програмному комплексі АВК-5 або у взаємодіючій з ним ліцензійній програмі.
Поряд з цим, Замовник встановив вимогу, що рівень кошторисної зарплати, врахований в кошторисній документації, не повинен перевищувати розмір 12 664,88 грн/міс.
В наданій у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «РСП Дніпро» пояснювальній записці до договірної ціни середньомісячна заробітна плата на 1 робітника в режимі повної зайнятості (при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 166,17 люд.год. та розряді робіт 3,8) становить також 12 664,88 грн.
Проте, у складі тендерної пропозиції ТОВ «РСП Дніпро» згідно пункту 2.3 «Розрахунку розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати, яка враховується при визначенні вартості будівництва на підставі даних організації ТОВ «РСП Дніпро», виконані в програмному комплексі АВК-5 (3.5.4), кошторисна заробітна плата складає 12 814,97 грн., що суперечить інформації стосовно рівню кошторисної заробітної плати зазначеної ним у пояснювальній записці до договірної ціни та не відповідає вимогам пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника.
Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «РСП Дніпро», як такого, що не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі та уклав з ним договір.
Період усунення порушень:
04.10.2021 10:56 - 21.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
04.10.2021 10:56
Оскарження висновку в суді
Опис:
Позов про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівель 20.10.2021 подано до Донецького окружного адміністративного суду. Копії позову 20.10.2021 відправлено сторонам відповідно до чинного законодавства.
Дата публікації:
20.10.2021 15:34
Дата відкриття провадження:
25.10.2021 00:00
Номер відкриття провадження:
№200/14009/21
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
1cd4511639f8421ea7b181fb6fa506ce
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
13.09.2021 11:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.09.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Роботи по проекту "Гідроізоляція русла каналу «Сіверський Донець - Донбас» на землях Райгородоцької селищної ради Слов’янського району (ПК 105-ПК 113; ПК125+18-ПК132+92)-капітальний ремонт (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-04-30-001916-c ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами) постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів): яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб – сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
40716c48935941c7916f9e79540b2701
Назва:
пояснення на запит
Дата опублікування:
15.09.2021 13:43
Опис:
Департамент житлово-комунального господарства Донецької обласної державної адміністрації визначено Замовником та виділені бюджетні призначення на реалізацію проєкту «Гідроізоляція русла каналу «Сіверський Донець - Донбас» на землях Райгородоцької селищної ради Слов’янського району (ПК 105-ПК 113; ПК125+18-ПК132+92)-капітальний ремонт» (далі – предмет закупівлі) у 2021 році згідно розпоряджень голови облдержадміністрації, керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 17 березня 2021 року № 212/5-21 «Про напрямки (заходи) використання у 2021 році коштів обласного бюджету, передбачених на житлове господарство та комунальну інфраструктуру» (із змінами, додається), 20 квітня 2021 року № 334/5-21 «Про інвестиційні програми і проєкти регіонального розвитку, що можуть реалізовуватися у 2021 році за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку» (додається), яке було розроблено на виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 12 квітня 2021 року № 297-р.
Очікувана вартість будівельно-монтажних робіт предмету закупівлі визначена на підставі зведеного кошторисного розрахунку у складі проєктно-кошторисної документації відповідно до п. 6.2.3. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та розрахована за формулою:
ОВ = (Сзкр - Сгл12 - Сгл10 – Криз)*1,2, де:
ОВ - очікувана вартість;
Сзкр - сума зведеного кошторисного розрахунку без урахування ПДВ;
Сгл12 - сума по главі 12 зведеного кошторисного розрахунку;
Сгл10 - сума по главі 10 зведеного кошторисного розрахунку;
Криз - кошти на покриття ризику всiх учасникiв будiвництва зведеного кошторисного розрахунку.
Також слід зазначити, що технічні та якісні показники предмету закупівлі, а саме: підсумкова відомість ресурсів (із видаленими вартісними показниками) та відомість обсягів робіт, що були завантажені до електронної системи закупівель, є складовою проєктно-кошторисної документації, проєкт пройшов експертизу в філії ДП «Укрдержбудекспертиза» у Донецькій області та по ньому отримано позитивний експертний звіт від 26.12.2018 № 05-0631-18 (експертний звіт додається).
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Постановою Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (із змінами) уряд затвердив заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів» (далі – постанова). Пунктом 1 постанови визначено, що затверджуються «заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету». Мова йде про видатки, які передбачені для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету.
Закупівля робіт по проєкту «Гідроізоляція русла каналу «Сіверський Донець - Донбас» на землях Райгородоцької селищної ради Слов’янського району (ПК 105-ПК 113; ПК125+18-ПК132+92)-капітальний ремонт» була проведена для забезпечення потреб громади Слов’янського району сталим водопостачанням, а не для утримання апарату департаменту житлово-комунального господарства Донецької обласної державної адміністрації. Враховуючи викладене, розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів не є необхідним.
Номер:
152ad56e3a7544b0b3b58fa35d6272d2
Назва:
Щодо надання роз’яснень
Дата опублікування:
05.10.2021 14:05
Опис:
Висновок Східного офісу Держаудитслужби ( обл.), що надійшов 04.10.2021 о 10:56 год. через електронну систему закупівель у межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт по проєкту «Гідроізоляція русла каналу «Сіверський Донець - Донбас» на землях Райгородоцької селищної ради Слов’янського району (ПК 105-ПК 113; ПК125+18-ПК132+92)-капітальний ремонт» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-30-001916-c) щодо встановленого порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) за результатами аналізу питання відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «РСП Дніпро» вимогам тендерної документації, опрацьовано тендерним комітетом департаменту житлово-комунального господарства Донецької облдержадміністрації.
Протоколом тендерного комітету департаменту житлово-комунального господарства Донецької облдержадміністрації від 20.04.2021 № 8 була затверджена тендерна документація до закупівлі «Роботи по проєкту «Гідроізоляція русла каналу «Сіверський Донець - Донбас» на землях Райгородоцької селищної ради Слов’янського району (ПК 105-ПК 113; ПК125+18-ПК132+92)-капітальний ремонт» (далі – тендерна документація).
Зокрема, пунктом 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено надання учасниками у складі тендерних пропозицій для підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі (відповідно до Додатку 5 тендерної документації) розрахунку ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни, які повинні бути виконані в програмному комплексі АВК-5 або у взаємодіючій з ним ліцензійній програмі.
Поряд з цим, Замовник встановив вимогу, що рівень кошторисної зарплати, врахований в кошторисній документації, не повинен перевищувати розмір 12 664,88 грн/міс.
Протоколом тендерного комітету департаменту житлово-комунального господарства Донецької облдержадміністрації від 25.05.2021 № 17 була розглянута тендерна пропозиція учасника ТОВ «РСП Дніпро» до закупівлі «Роботи по проєкту «Гідроізоляція русла каналу «Сіверський Донець - Донбас» на землях Райгородоцької селищної ради Слов’янського району (ПК 105-ПК 113; ПК125+18-ПК132+92)-капітальний ремонт» та визначений переможець закупівлі – ТОВ «РСП Дніпро».
Зазначаємо, що згідно пунктів 5, 6 Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України
від 20 жовтня 2016 року № 281 (у редакції наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України
від 27 липня 2018 року № 196) та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16 серпня 2018 рокуза № 931/32383 (далі – Порядок):
«5. Визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника (підрядника) конкурсних торгів (договірної ціни) здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті будівництва.
6. При взаєморозрахунках за обсяги виконаних будівельних робіт розмір кошторисної заробітної плати визначається, виходячи з розміру, передбаченого у договірній ціні.
Уточнення розміру кошторисної заробітної плати здійснюється відповідно до умов договору підряду.»
Звертаємо увагу, що в наданій у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «РСП Дніпро» пояснювальній записці до договірної ціни (копія додається), середньомісячна заробітна плата на 1 робітника в режимі повної зайнятості (при середньомісячній нормі тривалості робочого часу
166,17 люд.год. та розряді робіт 3,8), становить також 12 664,88 грн.
Розрахунок заробітної плати (копія додається) був наданий Учасником
ТОВ «РСП Дніпро» до відома, відповідно до вимог чинного законодавства, а саме: пункту 5 Порядку, що жодним чином не впливає на договірну ціну та розмір кошторисної заробітної плати у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «РСП Дніпро», та в подальшому при укладанні договору підряду за результатами закупівлі.
Разом з цим, відповідно до умов укладеного з ТОВ «РСП Дніпро» договору підряду № 740 від 08.06.2021, розмір кошторисної заробітної плати складає 12 664,88 грн (копія пояснювальної записки до договірної ціни додається).
Таким чином, при визначенні переможця відкритих торгів по закупівлі «Роботи по проєкту «Гідроізоляція русла каналу «Сіверський Донець - Донбас» на землях Райгородоцької селищної ради Слов’янського району
(ПК 105-ПК 113; ПК125+18-ПК132+92)-капітальний ремонт» тендерним комітетом департаменту житлово-комунального господарства Донецької облдержадміністрації не було порушено жодної вимоги абзацу другого
пункту 2 частини першої статті 31 Закону, та відповідно відсутні підстави для розірвання укладеного договору підряду.
Крім того, звертаємо вашу увагу, що пропозиція ТОВ «РСП Дніпро» повністю відповідає вимогам тендерної документації до закупівлі та чинного законодавства, а визначення Замовником його переможцем – є повністю обґрунтованим та законним.
З урахуванням вищенаведеного, просимо додатково роз'яснити з приводу виявленого, на вашу думку, порушення та скасувати висновок Східного офісу Держаудитслужби ( обл.), що надійшов 04.10.2021 о 10:56 год. через електронну систему закупівель у межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт по проєкту «Гідроізоляція русла каналу «Сіверський Донець - Донбас» на землях Райгородоцької селищної ради Слов’янського району (ПК 105-ПК 113; ПК125+18-ПК132+92)-капітальний ремонт» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-30-001916-c), про що належним чином повідомити департамент житлово-комунального господарства Донецької облдержадміністрації.