• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Роботи по проекту "Гідроізоляція русла каналу «Сіверський Донець - Донбас» на землях Райгородоцької селищної ради Слов’янського району (ПК 105-ПК 113; ПК125+18-ПК132+92)-капітальний ремонт"

Завершена

130 240 018.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 302 400.18 UAH
Номер: fdf202503c714a55887471f3c1d96f10
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-09-13-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.09.2021 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127366
Період моніторингу: 13.09.2021 09:47 - 05.10.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: Дніпро 10.09.2021 № 479 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пунктів 2, 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами) НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області Ігор БЄЛІК Додаток до наказу від 10.09.2021 № 479 Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 Департамент житлово-комунального господарства Донецької облдержадміністрації UA-2021-04-30-001916-c 30.04.2021 п.2 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: Ukraine, Маріуполь
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 62) 953-07-42, olga.egorova2512@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «РСП Дніпро» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення змін до неї, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законом порядку шляхом розірвання Договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 жовтня 2021 року. Предметом аналізу були такі питання: щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель департаменту житлово - комунального господарства Донецької облдержадміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 20.04.2021 року №8, перелік змін, тендерну документацію в новій редакції, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 14.05.2021 №14, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «РСП Дніпро» (далі – ТОВ «РСП Дніпро»), протокол засідання тендерного комітету від 25.05.2021 року № 17, повідомлення про намір укласти договір від 25.05.2021 року, договір підряду від 08.06.2021 року № 740 (далі – Договір), додаткова угода від 14.06.2021 №1 до Договору, пояснення та документи Замовника, надані 15.09.2021 через електронну систему закупівель на запит Управління. За результатами моніторингу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «РСП Дніпро» встановлено наступне: Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовником передбачено надання учасниками у складі тендерних пропозицій для підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі (відповідно до Додатку 5 тендерної документації) розрахунку ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни, які повинні бути виконані в програмному комплексі АВК-5 або у взаємодіючій з ним ліцензійній програмі. Поряд з цим, Замовник встановив вимогу, що рівень кошторисної зарплати, врахований в кошторисній документації, не повинен перевищувати розмір 12 664,88 грн/міс. В наданій у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «РСП Дніпро» пояснювальній записці до договірної ціни середньомісячна заробітна плата на 1 робітника в режимі повної зайнятості (при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 166,17 люд.год. та розряді робіт 3,8) становить також 12 664,88 грн. Проте, у складі тендерної пропозиції ТОВ «РСП Дніпро» згідно пункту 2.3 «Розрахунку розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати, яка враховується при визначенні вартості будівництва на підставі даних організації ТОВ «РСП Дніпро», виконані в програмному комплексі АВК-5 (3.5.4), кошторисна заробітна плата складає 12 814,97 грн., що суперечить інформації стосовно рівню кошторисної заробітної плати зазначеної ним у пояснювальній записці до договірної ціни та не відповідає вимогам пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника. Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «РСП Дніпро», як такого, що не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі та уклав з ним договір.
Період усунення порушень: 04.10.2021 10:56 - 21.10.2021 00:00
Дата публікації висновку: 04.10.2021 10:56

Оскарження висновку в суді

Опис: Позов про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівель 20.10.2021 подано до Донецького окружного адміністративного суду. Копії позову 20.10.2021 відправлено сторонам відповідно до чинного законодавства.
Дата публікації: 20.10.2021 15:34
Дата відкриття провадження: 25.10.2021 00:00
Номер відкриття провадження: №200/14009/21

Запити/Пояснення