• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Влаштування майданчика для масового відпочинку населення з сухим фонтаном в рамках реконструкції центральної частини парку культури та відпочинку «Сад Бернадського» за адресою: м.Краматорськ, вул. Конрада Гампера, 2П»

Завершена

72 207 559.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 361 037.80 UAH
Номер: 814464dcb49c4d76a493e180eaab906f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-07-13-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.07.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 13.07.2021 12:44 - 04.08.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 13.07.2021 № 228 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 12 UA-2021-04-30-001880-c 30.04.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, kysliakova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення змін до неї, установлено порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), встановлено порушення частини 4-1 цієї постанови. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Стройуком» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 та абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, надання роз’яснень щодо тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та внесення змін до нього, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень на встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законом порядку шляхом розірвання договору від 18.06.2021 № 34.03-10/65 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 липня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та внесення змін до нього, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 30.04.2021 № 89 (зі змінами) (далі – тендерна документація), запитання до процедури від 06.05.2021 та відповідь Замовника від 07.05.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 26.05.2021, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 01.06.2021 № 116, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Стройуком» (далі – ТОВ «Стройуком»), повідомлення про намір укласти договір від 01.06.2021, договір підряду від 18.06.2021 № 34.03-10/65 (далі – договір), додаткову угоду до договору від 20.07.2021 № 1, повідомлення про внесення змін до договору, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, надані через електронну систему закупівель 20.07.2021 (далі – пояснення). За результатами здійснення моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону тендерна документація не містить кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Також, за результатами моніторингу установлено, що протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі за номером UA-2021-04-30-001880-c не оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), чим порушено вимоги частини 4-1 Постанови № 710. На запит Держаудитслужби Замовник надав пояснення, у якому підтверджено зазначений факт. Вимогами пункту 3.1. розділу 3 тендерної документації установлено, що учасники у складі тендерних пропозицій повинні надати календарний графік виконання робіт, відповідно до наказу Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 13.01.2009 № 2 (далі – наказ № 2). Учасник ТОВ «Стройуком» у складі своєї тендерної документації надав календарний графік виконання робіт, який не відповідає формі встановленій вимогами наказу № 2 (не зазначено виконавця робіт, обсягу робіт (одиниці виміру, кількості, кошторисної вартості), чим не дотримано вимоги пункту 3.1. розділу 3 тендерної документації. Пунктом 10 розділу 1 тендерної документації визначено, якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений іншою мовою, ніж українська, учасник надає переклад цього документу. Проте, учасник ТОВ «Стройуком» у складі своєї тендерної пропозиції надав «договор об оказании услуг автотранспортом» від «13 декабря 2019 года» № 19/1312-1, укладений між «обществом с ограниченой ответственостью «Стройуком»» та «обществом с ограниченой ответственостью «Строительная компания крамгорстрой»», проте, перекладу цього документа на українську мову не надано, чим не дотримано вимоги пункту 10 розділу 1 тендерної документації. Пунктом 2 додатку 4 до тендерної документації установлено вимогу про надання учасниками в складі тендерної пропозиції довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (далі – довідка), та визначено, що до довідки необхідно надати посвідчення інженерно-технічних працівників з питань охорони праці по підприємству, щодо фахівців, які зазначені в довідці. Однак, учасник ТОВ «Стройуком» у складі своєї тендерної пропозиції надав посвідчення працівників, перелічених у довідці (Щипанський О.Г., Шишенко О.Г.,Черкасов І.Г., Цвіркун Д.М., Стенюков С.А., Рижаков О.Ю., Радіонов С.В., Рибас О.А., Побєдоносцев О.В, Левченко О.М., Кабанов Д.С., Костенко О.Г., Гордієнко В.В., Макаров В.П., Кобринський А.І., Дригола А.І., Гонтаренко А.Б., Кулішов В.І., Єгозаров М.О., Бугай В.В., Вшивцев А.В., Бичек Е.К., Бондаренко С.Ю., Баранник С.О., Федорченко Ю.А., Куляпін О.В., Шупіченко К.С., Гамалюк М.М., Завгородній В.В.) викладені іншою мовою, ніж українська (російською мовою), проте, перекладу цих документів на українську мову не надано, чим не дотримано вимоги пункту 10 розділу 1 тендерної документації. Проте, учасник ТОВ «Стройуком» у складі своєї тендерної документації не надав посвідчень інженерно-технічних працівників з питань охорони праці, які зазначені в довідці (Тимофєєва Ю.С., Єгорова Д.К., Каун (Старосвєтська) А.Ю., Сафонов Д.І.), чим не дотримано вимоги пункту 2 додатку 4 до тендерної документації. Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 2 та абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Стройуком», як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону та умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, визнав його переможцем та уклав з ним договір.
Період усунення порушень: 30.07.2021 17:56 - 14.08.2021 00:00
Дата публікації висновку: 30.07.2021 17:56

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 30/59/2021пр
Номер протоколу: № 30/58/2021пр
Номер протоколу: № 30/57/2021пр
Номер протоколу: № 30/56/2021пр
Номер протоколу: № 30/55/2021пр, № 30/56/2021пр, № 30/57/2021пр, № 30/58/2021пр, № 30/59/2021пр,

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Зважаючи на висновок Державної аудиторської служби України після закінчення проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт: «Влаштування майданчика для масового відпочинку населення з сухим фонтаном в рамках реконструкції центральної частини парку культури та відпочинку «Сад Бернадського» за адресою: м. Краматорськ, вул. Конрада Гампера, 2П» постала потреба в наданні пояснень щодо порушень виявлених аудиторами. 1. Згідно п. 4 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 "Про ефективне використання державних коштів" (зі змінами), рекомендовано органам місцевого самоврядування затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради є структурним підрозділом Краматорської міської ради, отже оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відбувається на офіційному сайті Краматорської міської ради. На підтвердження направляємо посилання на опубліковану документацію: https://krm.gov.ua/publichni-zakupivli/upravlinnya-kapitalnogo-budivnytstva-ta-perspektyvnogo-rozvytku/ Щодо інших питань які є у висновку моніторингу Державної аудиторської служби повідомляємо, що не вбачаємо порушень у частині складання тендерної документації. Тендерна документація складена у відповідності до вимог закону «Про публічні закупівлі. При публікуванні плану закупівлі і самої закупівлі, під час розгляду найбільш економічної пропозиції, оголошення переможця та укладання договору всі строки витримані згідно Закону «Про публічні закупівлі». Договір укладено з урахуванням всіх вимог Закону України. Пропозиції були розглянуті відповідно до Закону «Про публічні закупівлі» та згідно вимогам тендерної документації.
Дата публікації звіту: 13.08.2021 22:30

Запити/Пояснення