-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Бензин марки А-92 та А-95, Дизельне паливо
Завершена
600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 000.00 UAH
Номер:
833c420ba2f049cf843bb22d0f844b17
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-08-17-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.08.2021 00:00
Період моніторингу:
17.08.2021 14:17 - 10.09.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
16.08.2021 № 432
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 16.08.2021 № 432
Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
23 UA-2021-04-30-005465-b 30.04.2021 Дніпровський державний медичний університет (код 02010681) Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 11 частини 2 статті 22 Закону .
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом недопущення даних порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 вересня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення процедури закупівлі, річний план закупівель Дніпровського державного університету (далі Замовник) на 2021 рік UA-P-2021-04-23-006001-a, тендерну документацію, затверджену протоколом тендерного комітету № 88 від 26.04.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «Лівайн торг» та ТОВ «Нефтек сіті оіл», протоколи розгляду тендерних пропозицій від 25.05.2021 та від 31.05.2021, повідомлення про намір укласти договір від 03.06.2021, договір № 14/6 від 14.06.2021, укладений з ТОВ «Нефтек сіті оіл», додаткову угоду №1 від 14.06.2021 до договору № 14/6 від 14.06.2021, відповідь замовника, опубліковану в електронній системі закупівель від 20.08.2021.
За результатами моніторингу встановлено, що на порушення пункту 11 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація Замовника не відповідає вимогам Закону, а саме: зазначення строку дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Замовником у пункті 4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 робочих днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
Автоматичний індикатор ризику RISK-1-11 “Ненадання або несвоєчасне надання замовником відповіді на звернення учасника з вимогою щодо надання додаткової інформації стосовно причин невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації», який є підставою для проведення моніторингу закупівлі не підтверджено. Замовник протягом чотирьох днів з дня надходження звернення ТОВ «Нефтек сіті оіл» (28.05.2021) оприлюднив в електронній системі закупівель протокол розгляду тендерних пропозицій від 31.05.2021, в якому дискваліфіковано переможця ТОВ «Лівайн торг». Також 31.05.2021 замовником оприлюднено рішення замовника: вимога виконана.
Період усунення порушень:
06.09.2021 16:19 - 21.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
06.09.2021 16:19
Оскарження висновку в суді
Опис:
№160/16756/21 від 16/09/2021
ДДМУ заперечує висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-04-30-005465-b від 06 вересня 2021 року оскільки в тендерній документації ДДМУ не було зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 робочих днів з дати розкриття тендерних пропозицій».
Дата публікації:
17.09.2021 12:52
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
132b63d5ae7146c7a1d2efb1278209c7
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
18.08.2021 16:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.08.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі нафтопродуктів код згідно ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-04-30-005465-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Відповідно до пункту 11 частини 2 статті 22 Закону №922 у
тендерній документації зазначається відомості, зокрема: строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Згідно пункту 4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 робочих днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
Чому у тендерній документації пункт 4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» не відповідає вимогам Закону №922?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
aeff2161b1a44b87a3997f579cf105e8
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
20.08.2021 15:06
Опис:
1. Дніпровським державним медичним університетом забезпечується оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті https://dmu.edu.ua протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Посилання на обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі за ідентифікатором UA-2021-04-30-005465-b :
Про ДДМУ/ Публічна інформація/ Державні закупівлі/ Обгрунтування технічних та якісних характеристик, очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення за предметом закупівлі/ UA-2021-04-30-005465-b.pdf (https://docs.google.com/document/d/1uUd5XX8kUuN3gjN63d267kQpNZ-CttihxZ1dHVJ5xs8/edit) Оприлюднено 30 квітня 2021р.
Очікувана вартість, розмір бюджетного призначення розраховувались відповідно до методів та етапів визначення очікуваної вартості, що наведені в наказі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Технічні та якісні характеристики вимагались відповідно до Закону України «Про автомобільний транспорт», ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро», ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро», Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою КМУ від 01.08.2013 р. № 927.
2. Відповідно до пункту 11 частини 2 статті 22 Закону №922 у тендерній документації зазначаються відомості, зокрема: строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Згідно пункту 4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації закупівлі за ідентифікатором UA-2021-04-30-005465-b :
"Строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними: 4.1. Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій."
Номер:
86221be9e82140cf9b24b136209417c4
Назва:
Роз'яснення щодо висновку
Дата опублікування:
13.09.2021 15:24
Опис:
ДДМУ заперечує висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-04-30-005465-b від 06 вересня 2021 року оскільки в тендерній документації ДДМУ не було зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 робочих днів з дати розкриття тендерних пропозицій».