-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт (відновлення елементів благоустрою) проїжджої частини об'їзної дороги курорту "Грибівка" на ділянці від автомобільної дороги Т-16-47 до вул. Польова) в с.Грибівка Дальницької сільської ради Одеської області
Завершена
16 218 673.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 162 187.00 UAH
мін. крок: 1% або 162 187.00 UAH
Номер:
f0dfab13f9ea4efdb9b198ac2aa223ec
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-06-16-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.06.2021 00:00
Період моніторингу:
16.06.2021 17:05 - 10.07.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.06.2021 Одеса № 319
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 16.06.2021.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 16.06.2021 № 319
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
7 UA-2021-04-30-004708-b 30.04.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальниквідділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін, а також оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення частини 2 статті 24 Закону та пункту 3 частини 1 статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог абзацу 2 та 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 червня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Дальницької сільської ради Овідіопольського району Одеської області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 30.04.2021 № 78 (далі – ТД), ТД (зміни) та протокол внесення змін до ТД від 26.05.2021, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Стройспецтехніка» (далі – ТОВ «Стройспецтехніка»), товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна фірма Паритетбудінвест» (далі – ТОВ «БФ Паритетбудінвест»), протоколи засідань тендерного комітету від 08.06.2021 № 64, 09.06.2021 № 72, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, договір на капітальний ремонт від 22.06.2021 № 285 (далі – Договір).
За результатами аналізу питання надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін, а також оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне.
Відповідно до частини 2 статті 24 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зазначена у цій частині інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону.
Водночас відповідно до пункту 3 частини 1 статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) у машинозчитувальному форматі – протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень.
Так, Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель протокол від 25.06.2021, в якому зазначено, що уповноваженою особою прийнято рішення внести зміни до ТД з умов подання пропозицій потенційними учасниками.
Проте на порушення частини 2 статті 24 Закону та пункту 3 частини 1 статті 10 Закону Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель зміни до тендерної документації протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення у вигляді переліку змін, що вносяться.
За результатами оцінки тендерних пропозицій, шляхом застосування електронного аукціону, електронною системою закупівель автоматично визнано найбільш економічно вигідною пропозицію ТОВ «Стройспецтехніка».
Відповідно до протоколу засідання відповідальної особи від 08.06.2021
№ 64 Замовник відхилив тендерну пропозицію учасника
ТОВ «Стройспецтехніка» на підставі ч. 1 ст. 31 Закону у зв’язку із тим, що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам ТД, зазначивши, що в акті на проведення наглядання за сертифікованою системою менеджменту на відповідність ДСТУ ISO 9001:2015 не зазначено дату та в довідці – відомості про учасника від 31.05.2021 № 01-Т/2 в пункті 2 в рішенні учасника від 02.10.2019 № 21 зазначена інша назва підприємства, а саме – ТОВ «Стройспрецтехніка».
За результатами аналізу тендерної пропозиції ТОВ «Стройспецтехніка» встановлено наступне.
Відповідно до підпункту 3.6.9 пункту 6 розділу 3 ТД учасник повинен надати діючий сертифікат системи управління якістю на учасника торгів на відповідність вимогам стандарту ISO 9001, з підтвердженням органу сертифікації здійснення щорічного технічного нагляду (згідно з умовами сертифікату).
Так, учасником надано сертифікат системи управління якістю на відповідність вимогам стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 № UA.OD.QM.02269-20, зареєстрований 10.04.2020 та дійсний до 09.04.2023, в якому зазначено, що періодичність і процедури технічного нагляду регламентуються програмою. Наданою програмою передбачено, що наглядовий аудит – орієнтовний термін січень 2021 року. Також у складі тендерної пропозиції учасником надано: договір на виконання (передачу) робіт від 05.01.2021 № ОД-16 з проведення наглядання за сертифікованою системою менеджменту на відповідність ДСТУ ISO 9001:2015 згідно з сертифікаційною угодою № 378-СЯ від 10.04.2020; акт б/д № ОА-693 згідно з договором від 05.01.2021 № ОД-16.
Отже, враховуючи відсутність у ТД вимоги щодо конкретного документу, яким підтверджується здійснення щорічного технічного нагляду, та вимоги щодо оформлення такого документа, тендерна пропозиція учасника безпідставно відхилена в частині виконання цієї вимоги ТД.
Стосовно того, що в довідці – відомості про учасника від 31.05.2021 № 01-Т/2 зазначена інша назва підприємства, а саме – ТОВ «Стройспрецтехніка».
Відповідно до підпункту 5.4.1 пункту 4 розділу 5 ТД зазначено перелік формальних помилок, серед яких є така – помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
Враховуючи вищезазначене, помилка в літері відноситься до технічної помилки, про яку Замовник зазначив в ТД, а отже, тендерна пропозиція учасника безпідставно відхилена в цій частині.
Отже, на порушення вимог абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник безпідставно відхилив тендерну пропозицію учасника
ТОВ «Стройспрецтехніка» у зв’язку із невідповідністю його встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Відповідно до протоколу засідання відповідальної особи від 09.06.2021
№ 72 Замовник визнав переможцем учасника ТОВ «БФ Паритетбудінвест», повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено на вебпорталі Уповноваженого органу від 09.06.2021 та укладено Договір.
За результатами аналізу тендерної пропозиції ТОВ «БФ Паритетбудінвест» встановлено наступне.
Відповідно до підпункту 3.6.9 пункту 6 розділу 3 ТД учасник повинен надати діючий сертифікат системи екологічного менеджменту на відповідність вимогам стандарту ISO 14001:2015, з підтвердженням органу сертифікації здійснення щорічного технічного нагляду (згідно з умовами сертифікату).
Так, учасником надано сертифікат системи екологічного менеджменту на відповідність вимогам стандарту ДСТУ ISO 14001:2015 № UA.OD.ЕM.0334-20, зареєстрований 26.10.2020 та дійсний до 25.10.2023, в якому зазначено, що періодичність і процедури технічного нагляду регламентуються програмою.
Проте на порушення підпункту 3.6.9 пункту 6 розділу 3 ТД учасником не надано документального підтвердженням органу сертифікації здійснення щорічного технічного нагляду.
Відповідно до підпункту 3.5.2 пункту 5 розділу 3 ТД учасник повинен надати інформаційну довідку про наявність кваліфікованих працівників для виконання робіт. Відповідно до підпункту 3.5.7 пункту 5 розділу 3 ТД до довідки обов’язково надаються копії наказу про працевлаштування (або переведення на посаду) або копії договору чи контракту (якщо такі мають місце бути) усіх працівників, зазначених в довідці, завірені печаткою Учасника.
Водночас відповідно до підпункту 7.1 пункту 7 розділу 1 ТД усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не передбачено умовами документації. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та не підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою. Відповідно до підпункту 7.2 пункту 7 розділу 1 ТД у разі надання учасником будь-яких документів
(в тому числі дозвільних та правовстановлюючих), складених іноземною мовою, тендерна пропозиція учасника повинна містити їх переклад українською мовою. Текст перекладу повинен бути засвідчений підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника (у разі її використання).
Так учасником надано довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт, від 31.05.2021 № 12, в якій в тому числі зазначено інформацію про таких працівників як Патанець П.Є. та Баранюк М.М.
Проте, на порушення підпункту 7.1 та 7.2 пункту 7 розділу 1 ТД надані учасником накази від 31.03.2011 № 14-К та від 29.12.2017 № 105-К щодо прийняття на роботу та переведення на посаду Патанець П.Є. та Баранюка М.М. відповідно складені російською мовою без їх перекладу українською мовою.
Отже, на порушення вимог абзацу 2 та 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника
ТОВ «БФ Паритетбудінвест» у зв’язку із невідповідністю його такому кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та невідповідністю його встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Період усунення порушень:
29.06.2021 17:23 - 14.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
29.06.2021 17:23
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Висновки Мониторингу опрацьовано
Дата публікації звіту:
04.07.2021 17:24