-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Труби сталеві електрозварні прямошовні, труби сталеві безшовні гарячедеформовані, труби сталеві водогазопровідні електрозварні (ДК 021:2015 – «44160000-9» – «Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби» («44163100-1» - «Труби», «44163140-3» - «Паропровідні та водопровідні труби»))
Місцезнаходження Замовника: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вул.О.Дашковича,62. Категорія Замовника згідно п.4 ч.1 ст.2 Закону: юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання. Тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою.
Завершена
3 430 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.8% або 61 700.00 UAH
мін. крок: 1.8% або 61 700.00 UAH
Номер:
92f0810951104be4bbed32cd2fcff717
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-09-01-000064
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.09.2021 00:00
Період моніторингу:
01.09.2021 16:23 - 23.09.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.09.2021 № 536
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Леся ПИШНИК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 01.09.2021 № 536.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-04-30-003280-b, 30.04.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/7042-2021 від 07.06.2021.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до вимог Закону; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 вересня 2021 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до вимог Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства теплових мереж «Черкаситеплокомуненерго» Черкаської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-04-30-002214-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ТОВ «МІКС ТРЕЙДІНГ», повідомлення про намір укласти договір від 25.05.2021; оприлюднені ТОВ «МІКС ТРЕЙДІНГ», як переможцем, документи та інформацію на виконання вимог статті 17 Закону після аукціону, договір від 09.06.2021 № 438, опубліковані під час моніторингу відповіді Замовника від 07.09.2021 і 10.09.2021 на запити органу державного фінансового контролю.
Відповідно до вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Проведеним моніторингом встановлено, що у тендерній документації Замовника (частина 2 розділу V) зазначено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а також наведено опис формальних помилок згідно з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710.
Водночас, на порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації Замовника (частина 2 розділу V) не наведено приклади формальних помилок.
Період усунення порушень:
14.09.2021 13:22 - 29.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
14.09.2021 13:22
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі
Прошу звернути увагу, що тендерна документація замовника складена у відповідність до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та містить весь необхідний перелік відомостей, визначений частиною 2 статті 22 Закону, зокрема і формальні помилки.
Під час оголошення процедури закупівлі Замовником – КПТМ «Черкаситеплокомуненерго» - в частині 2 розділу V тендерної документації зазначено, що
«формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції. Перелік формальних (несуттєвих) помилок затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 р. № 710».
Враховуючи те, що Наказ №710 має чіткий перелік формальних помилок, у замовника не було необхідності наведення прикладів, так як затверджений перелік формальних помилок чітко вказує на ті чи інші випадки, які можуть мати місце в документах учасника при вивченні тендерної пропозиції для визначення переможця закупівлі.
До введення в дію Наказу №710 замовник самостійно визначав формальні помилки та наводив приклади, з метою правильності трактування визначення формальних помилок.
Також звертаємо увагу, що під час розгляду тендерної пропозиції учасника тендерним комітетом КПТМ «Черкаситеплокомуненерго» не було виявлено в документації ТОВ «МІКС ТРЕЙДІНГ» жодних формальних (несуттєвих) помилок. Таким чином, відсутність в тендерній документації Замовника прикладів формальних (несуттєвих) помилок жодним чином не вплинула на результати визначення переможця закупівлі UA-P-2021-04-30-002214-b.
Повідомляємо, що станом на день проведення моніторингу за результатами закупівлі UA-P-2021-04-30-002214-b між Замовником та переможцем ТОВ «МІКС ТРЕЙДІНГ» вже укладено договір поставки № 438 від 09.06.2021 р., тому додати у тендерну документацію приклади формальних помилок не має можливості.
Дата публікації звіту:
21.09.2021 17:07
Запити/Пояснення
Номер:
1c4e4aaeadf64cf7b722ca1988cdcdd1
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
02.09.2021 10:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.09.2021 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-04-30-003280-b, яка проводилась комунальним підприємством теплових мереж «Черкаситеплоенерго» Черкаської міської ради» (далі – Замовник) за відкритими торгами закупівлі (Труби сталеві електрозварні прямошовні, труби сталеві безшовні гарячедеформовані, труби сталеві водогазопровідні електрозварні (ДК 021:2015 – «44160000-9» – «Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби» («44163100-1» - «Труби», «44163140-3» - «Паропровідні та водопровідні труби»), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Також надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
3500c26cc97f4e61954e820958230b62
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
07.09.2021 17:46
Опис:
Ми, КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ «ЧЕРКАСИТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО» ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» (далі – Замовник), на запит органу державного фінансового контролю від 02.09.2021р., відповідно до частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-04-30-003280-b, яка проводилась Замовником за відкритими торгами закупівлі (Труби сталеві електрозварні прямошовні, труби сталеві безшовні гарячедеформовані, труби сталеві водогазопровідні електрозварні (ДК 021:2015 – «44160000-9» – «Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби» («44163100-1» - «Труби», «44163140-3» - «Паропровідні та водопровідні труби»)), надаємо наступні пояснення.
Визначення очікуваної вартості закупівлі відбувалося виходячи з потреби підприємства у відповідних товарах з урахуванням технічних характеристик, цін на відповідні товари, згідно поданої інформації від постачальників продукції (з урахуванням податку на додану вартість та транспортних витрат), аналізу росту цін на метал на ринку України з урахуванням аналізу укладених договорів в електронній системі закупівель "Prozorro".
Вартість закупівлі, згідно річного плану (змін до нього) на 2021 рік склала 3 430 тис.грн.
Враховуючи пропозиції від трьох постачальників, поданих у другій половині квітня 2021 року, загальна вартість на відповідні товари, згідно потреби КПТМ «Черкаситеплокомуненерго», склала: 3 369 тис.грн., 3 447,8 тис.грн та 3 528,4 тис.грн. при середній ціні на труби (з ПДВ): 46 468,9 грн., 47 555,8 грн. та 48 667,6 грн. Зростання вартості труб постачальники пояснювали (в телефонному режимі і в пропозиції від 19.04.2021) значним підвищенням ціни на метал, починаючи з січня 2021 року (Цінові пропозиції від 26.04.2021, від 19.04.2021 та від 30.04.2021 додаються).
Враховуючи пояснення постачальників, замовником при формуванні цінової пропозиції були проаналізовані дані росту цін на метал за результатами сайту https://www.metalika.ua/statistic на кожну дату підвищення, що передувало публікації плану та оголошення відкритих торгів – з 11.01.2021 по 26.04.2021. Аналізом цін за цей період встановлено стрімкий ріст цін на продукцію: на трубу сталеву безшовну гарячедеформовану - 10,38%; на трубу сталеву електрозварну прямошовну - 41,97% та на трубу сталеву водогазопровідну електрозварну - 50,09% (дивіться таблицю аналізу росту цін за січень-квітень 2021 року).
З метою попередження помилки в частині завищення або заниження ціни при формування вартості закупівлі, замовником було додатково проаналізовано укладені у квітні договори в електронній системі закупівель "Prozorro" на відповідний товар з аналогічними технічними характеристиками. За результатами аналізу, зокрема звіту про укладені договори -замовник – КПТМ «Криворіжтепломережа», № договору 141-21, дата укладання 6.04.2021, встановлено середню ціну на труби сталеві електрозварні прямошовні Ф 219, 273, 325, 377 та 426, що склала 45 802,73 грн./тону (з ПДВ) (Звіт про укладені договори додається).
Порівнянням ціни, поданої постачальниками на трубу сталеву електрозварну прямошовну в розмірі від мінімального значення - 46 600 грн. / тону до максимального значення – 48 500 грн./тону із ціною укладеного договору в системі "Prozorro" - 45 802,73 грн/тону встановлено ріст у розмірі 3,8% (середнє значення: (46600 грн.+48500 грн)/2/45802,73 грн). Порівнянням росту цін на сайті https://www.metalika.ua/statistic за період з 6.04.2021 по 26.04.2021 – до публікації плану було встановлено ріст ціни в розмірі 12,63% (1,59% за 12.04.2021+ 5,98% за 19.04.2021 + 5,06% за 26.04.2021).
Враховуючи викладене, замовник при формуванні ціни на відповідний товар врахував цінові пропозиції, подані постачальниками, та оголосив закупівлю на суму 3 430 тис.грн. (середнє значення).
Крім того, повідомляємо, що за результатами сайту https://www.metalika.ua/statistic підприємством було в черговий раз проаналізовано ціни: на дату аукціону та на дату укладання договору. Аналізом цін було встановлено значний їх ріст (дивіться таблиці аналізу росту цін за січень - травень 2021 та за січень-червень 2021 року).
Технічні та якісні характеристики труб сталевих формувалися на підставі виробничої необхідності у товарі для ліквідації поривів на теплових мережах, згідно стандартів (ГОСТ 10704-91, ГОСТ 10705-80; ГОСТ 8731-74/ГОСТ 8733-74/ГОСТ 8732-78/ГОСТ 8734-78; ГОСТ 3262-75). Вказана марка сталі 3 сп (ДСТУ 2651:2005) та 10, 20 (ДСТУ 7809:2015). Відповідні технічні та якісні характеристики відображені у Додатку №3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі», розробленої технічними фахівцями підприємства (Формування потреби на труби сталеві, додаток №3 до ТД додається).
Повідомляємо, що КПТМ «Черкаситеплокомуненерго» не володіє сторінкою веб-сайту так як не є бюджетною установою та не відноситься до головних розпорядників коштів та розпорядників коштів нижчого рівня, згідно Бюджетного Кодексу України.
Номер:
aee5f612949140bf8e9f3ec61dff58f6
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
08.09.2021 16:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.09.2021 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-04-30-003280-b, яка проводилась комунальним підприємством теплових мереж «Черкаситеплоенерго» Черкаської міської ради» (далі – Замовник) за відкритими торгами закупівлі (Труби сталеві електрозварні прямошовні, труби сталеві безшовні гарячедеформовані, труби сталеві водогазопровідні електрозварні (ДК 021:2015 – «44160000-9» – «Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби» («44163100-1» - «Труби», «44163140-3» - «Паропровідні та водопровідні труби»), виникла необхідність в отриманні пояснень.
У тендерній документації Замовника (Додаток №1, Таблиця 3, пункт 3) визначено, що на підтвердження інформації щодо відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим у тендерній документації, учасник повинен надати згоду з Технічними вимогами Замовника (зазначеними у Додатку №3) з підтвердженням документами (ліцензіями, сертифікатами, іншими документами) з врахуванням вимог, викладених у Додатку №3 до тендерної документації.
Учасником ТОВ «МІКС ТРЕЙДІНГ» у складі тендерної пропозиції надано інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі (Технічна специфікація), у якій, зокрема, зазначено найменування товару, вид матеріалу, марку товару, його діаметр, товщину в розрізі кожного найменування товару.
Також у складі пропозиції ТОВ «МІКС ТРЕЙДІНГ» надано ряд сертифікатів якості на відповідну продукцію.
Водночас, під час моніторингу встановлено, що стосовно труб сталевих електрозварних марки 3 сп (діаметром 76 мм, товщиною 4,5-5,0 мм), марки 3сп (діаметром 89 мм, товщиною 4,5-5,0 мм), марки 3сп (діаметром 133 мм, товщиною 5,0-6,0 мм), марки 3сп (діаметром 219 мм, товщиною 6,5-7,0 мм), марки 3сп (діаметром 325 мм, товщиною 6,5-7,0 мм) та труб сталевих водогазопровідних електрозварних марки 3сп (діаметром 25 мм, товщиною 3,2 мм та діаметром 32 мм та товщиною 3,2 мм) ліцензій, сертифікатів, інших документів не надано.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «МІКС ТРЕЙДІНГ» відсутність сертифікатів якості на вищевказану продукцію ? Пояснити причини невідхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «МІКС ТРЕЙДІНГ», яким не виконано вимогу тендерної документації Замовника (Додаток №1, Таблиця 3, пункт 3).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
23bfd13aeb1b4b3197fc8099ea6475c1
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
10.09.2021 14:39
Опис:
Відповідно до пункту 3 таблиці 3 «Інші документи» Додатку №1 до тендерної документації учасник повинен надати «згоду з Технічними вимогами Замовника, зазначеними у Додатку №3 до тендерної документації, викладеної у довільній формі, підписаної уповноваженою особою Учасника і скріпленої печаткою (для Учасників, які здійснюють діяльність з використанням печатки) Учасника. Підтвердити документами (ліцензіями, сертифікатами, іншими документами), з урахуванням вимог, викладених у Додатку №3 до тендерної документації».
Вимогами у додатку №3 до тендерної документації передбачено, що «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника вказаним технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме надати завірені підписом уповноваженої особи Учасника та його печаткою копії наступних документів»: (п.4) скан-копію документу про якість на партію раніше виготовленої продукції одного типового представника групи труб.
Перевіркою документів на підтвердження якості товару встановлено, що Учасник ТОВ «МІКС ТРЕЙДІНГ» (із одного представника групи труб, що вимагалися) подав сертифікати якості: на трубу сталеву електрозварну прямошовну - на шість типових представників цієї групи; на трубу сталеву безшовну гарячедеформовану; на трубу сталеву водогазопровідну електрозварну – на три типових представників цієї групи.
Таким чином, Учасником ТОВ «МІКС ТРЕЙДІНГ» було виконано вимоги п.4 Додатку №3 до тендерної документації, а отже підстав відхиляти тендерну пропозицію у тендерного комітету не було.