• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Мультимедійне обладнання

Мультимедійне обладнання Джерело фінансування - місцевий бюджет. мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції - українська.

Завершена

240 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 200.00 UAH
Номер: d9738557ae0f431dac20621e32b51e48
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-07-07-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.09.2021 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 08.09.2021 12:59 - 30.09.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 07.09.2021 № 550 Луцьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291) НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 07.09.2021 №550 Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-04-30-002709-b від 30.04.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - дані автоматичних індикаторів ризиків.
Адреса: Ukraine, Волинська, Луцьк
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ (Волинська обл.), +38 (0 50) 554-51-87, igor.girko@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання надання відповіді на запит на пояснення, установлено порушення частини5 статті 8 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КРЕО СІНЕРЖІ» встановлено порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, своєчасності укладання договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів з недопущення їх в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 вересня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, яка діяла на дату проведення процедури відкритих торгів (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 08.09.2021. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Самарівської сільської ради, (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 30.04.2021 № 25 зі змінами (далі – тендерна документація), тендерні пропозиції товариства з обмежено відповідальністю «ІНТЕР СИСТЕМС» та товариства з обмежено відповідальністю «КРЕО СІНЕРЖІ» (далі – ТОВ «КРЕО СІНЕРЖІ»), протоколи від 20.05.2021 №29, від 31.05.2021 №31 та від 01.06.2021 №32, повідомлення про намір укласти договір від 107.06.2021, договір про закупівлю від 18.06.2021 №135. За результатами моніторингу установлено, що через електронну систему закупівель 08.09.2021 оприлюднено запит Замовнику на пояснення (інформацію, документи), на який Замовник станом на 16.08.2021 не надав відповідь, чим порушив вимоги частини 5 статті 8 Закону. За результатами аналізу тендерної пропозиції ТОВ «КРЕО СІНЕРЖІ» установлено невідповідність тендерній документації. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації з накладенням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої особи учасника на пропозицію, та шляхом завантаження необхідних документів/інформації/файла (ів), перелік яких визначено в Додатку 1 до тендерної документації. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений КЕП уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, яка має відповідні повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції. Також, пунктом 3 розділу V «Розгляд та оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що відсутність КЕП та/або накладання кваліфікованої електронної печатки замість кваліфікованого електронного підпису не вважається формальною помилкою і буде слугувати підставою для відхилення тендерної пропозиції. За нормою пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, а відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 зазначеного Закону засіб кваліфікованого електронного підпису – апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису, та/або перевірки кваліфікованого електронного підпису, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису, який відповідає вимогам цього Закону. Згідно з частиною другою статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо, серед іншого, під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису; під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис. Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 зазначеного Закону кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису). Водночас, проведеною під час моніторингу перевіркою накладених учасником ТОВ «КРЕО СІНЕРЖІ» електронних підписів (за посиланням https://czo.gov.ua/verify) встановлено, що після внесення ТОВ «КРЕО СІНЕРЖІ» інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів передбачених тендерною документацією, на них накладено удосконалений електронний цифровий підпис особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції - Глушан Олени Віталіївни (тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису – удосконалений, сертифікат – кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом. Отже, Замовником на порушення пункту 1 частини 1 статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «КРЕО СІНЕРЖІ» та уклав з ним договір про закупівлю від 18.06.2021 №135 на суму 231 780,00 гривень. Ознаку порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK-1-11 – не підтверджено.
Період усунення порушень: 17.09.2021 14:55 - 02.10.2021 00:00
Дата публікації висновку: 17.09.2021 14:55

Запити/Пояснення