-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Капуста білоголова ранньостигла та середньостигла, буряк столовий ранньостиглий та середньостиглий, морква столова ранньостигла та середньостигла, огірок грунтовий свіжий, помідор грунтовий свіжий, кабачок свіжий, перець солодкий свіжий, баклажан свіжий, полуниця свіжа, вишня свіжа, черешня свіжа, смородина свіжа, абрикос свіжий, персик свіжий, слива свіжа
Торги не відбулися
617 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 089.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 089.50 UAH
Номер:
1eb0fdce60ff41c7863485ef9fb77a3a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-01-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.06.2022 00:00
Період моніторингу:
21.06.2022 17:42 - 15.07.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
20.06.2022 № 163
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №03100-18/3932-2022 від 03.06.2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 20.06.2022 № 163
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
49 UA-2021-04-30-000536-c
30.04.2021 ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
Дата закінчення моніторингу: 04 липня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, зі змінами (далі Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу процедури закупівлі проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік UA-P-2021-04-30-001140-a ВІДДІЛУ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ (далі Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, яка затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 24.05.2021, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 08.06.2021 № 12809-р/пк-пз та від 18.06.2021 № 13820-р/пк-пз, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 28.06.2022, протокол уповноваженої особи Замовника від 20.06.2022, інформацію про відміну тендеру у зв’язку з відхиленням всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався.
Відповідно до частини десятої статті 29 Закону № 922-VIII строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів.
Моніторингом процедури закупівлі установлено, що в оголошенні про проведення закупівлі визначена дата кінцевого строку подання тендерних пропозицій 16 травня 2021 року. Відповідно до пункту 4 Розділу ІІІ тендерної документації Замовника тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 100 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Водночас установлено, що на момент проведення моніторингу строк розгляду тендерних пропозицій минув, рішення Замовника щодо обрання переможця закупівлі та інформація про укладення договору, відміни торгів в електронній системі закупівлі відсутні.
Таким чином, на порушення частини десятої статті 29 Закону № 922-VIII Замовником не дотримано строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
На запит Східного офісу Держаудитслужби Замовником 28.06.2022 надано відповідь, що відхилено всі подані пропозиції, тендер перебуває в стані відміни. Відповідно до інформації в електронній системі закупівель,- торги відмінені.
Крім цього, в ході проведення моніторингу Замовником оприлюднено протокол уповноваженої особи Замовника від 20.06.2022 та інформацію про відміну тендеру з причини відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі встановлено порушення частини десятої статті 29 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не встановлено.
Період усунення порушень:
05.07.2022 14:10 - 20.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
05.07.2022 14:10
Запити/Пояснення
Номер:
b1964755efa648b992984d58ee49ecdd
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
23.06.2022 16:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі капусти білоголової ранньостиглої та середньостиглої, ДК 021:2015 03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи, (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-30-000536-c), яку проведено ВІДДІЛОМ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, зі змінами (далі Закон № 922-VIII), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до Open Budget Державний веб-портал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/02142282/info) Замовник є розпорядником нижчого рівня коштів місцевого бюджету.
Враховуючи зазначене, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Відповідно до частини десятої статті 29 Закону № 922-VIII строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів.
Крім цього, відповідно до частини шостої статті 33 Закону № 922-VIII замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Моніторингом установлено, що на момент проведення моніторингу строк розгляду тендерних пропозицій минув, рішення Замовника щодо обрання переможця закупівлі, повідомлення про намір укласти договір та інформація про укладення договору, відміни торгів в електронній системі закупівлі відсутні.
Враховуючи вищезазначене, просимо надати пояснення щодо причини порушення строку, визначеного частиною десятою статті 29 Закону № 922-VIII, розгляду тендерної пропозиції/пропозиції учасника процедури закупівлі Фізична особа підприємець Рекмістренко Валерій Іванович.
Крім цього, просимо надати інформацію про укладення/не укладення договору за зазначеною закупівлею.
Також, просимо пояснити законодавчо визначені причини не відміни тендеру, тоді як відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону № 922-VIII замовник відміняє тендер у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Номер:
5cd34a94d75f45af9f98acfe4126f23d
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби України від 23.06.2022
Дата опублікування:
28.06.2022 22:05
Опис:
Технічні та якісні характеристики товарів відповідають нормативним документам щодо продуктів харчування та розроблені технологом відділу з урахуванням потреб в обсягах продуктів і кількості дітей, які харчуються в закладах освіти району.
Очікувана вартість закупівлі (далі – ОВЗ) визначена в порядку, передбаченому виробничими та організаційно-розпорядчими документами Замовника з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Також для визначення ОВЗ перед оголошенням процедури закупівлі було здійснено актуалізацію ОВЗ шляхом: - проведення аналізу закупівель відповідних товарів з відповідними та іншими технічними характеристиками в договорах що укладались по місту; - проведення аналізу цін на відповідні товари з відповідними та іншими технічними характеристиками в інтернет-ресурсах та на веб-порталі Прозорро.
Надаємо посилання на веб-сайт відділу (сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі): https://pokrov.dnepredu.com/uk/news-739-1462/.
Станом на дату оприлюднення рішення про проведення моніторингу відхилено всі подані пропозиції, тендер перебуває в стані відміни. Строки публікації рішення не дотримані внаслідок технічної неможливості публікації через причини, пов'язані зі збоями в роботі КЕП УО.
Договір не укладався.