• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Труба сталева в ППУ ізоляції в поліетиленовій оболонці з фасонними частинами

Місце поставки товару: 10002, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Жуйка, 12. та відповідно до Технічних вимог ( Додаток №1 до Тендерної документації), кількість поставки: 52 найменування , відповідно до Технічних вимог (Додатку №1 до Тендерної документації). Процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень. Застосовані критерії оцінки – Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою

Завершена

14 451 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 72 255.00 UAH
Номер: 70e6db0a01da497d88da13e294143759
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-07-07-000074
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.07.2021 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 08.07.2021 16:58 - 30.07.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 07.07.2021 № 409 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу, Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 07.07.2021 № 409. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 6. UA-2021-04-30-000243-c Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Адреса: Ukraine, Житомирська, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби (Житомирська обл.), +38 (0 96) 246-16-47, ania.sherstoboeva@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, установлено порушення вимог частини 3 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 16.07.2021 року № 486-21 відповідно до норм частини 2 статті 202 Господарського кодексу України, з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України в межах законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 липня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація КП «Житомиртеплокомуненерго» Житомирської міської ради (далі - Замовник), тендерні пропозиції учасників ДП «ТехноРесурс», ТОВ «Екотрубізол», ТОВ «ТД «Стальком», Корпорація «Енергоресурс-інвест», ТОВ «Термо-Ізол», Фірма «Онікс» ЛТД у формі товариства з обмеженою відповідальністю (далі - Фірма «Онікс» ЛТД), тендерна пропозиція переможця торгів ТОВ «Регіонбудсервіс», протокол розгляду тендерних пропозицій від 17.06.2021, протокол засідання тендерного комітету від 30.06.2021 року № 51, повідомлення про намір укласти договір від 30.06.2021 року та договір про закупівлі від 16.07.2021 року № 486-21. Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 17.06.2021 Замовником допущено до аукціону тендерні пропозиції учасників ТОВ «Регіонбудсервіс», ТОВ «Термо-Ізол», Корпорація «Енергоресурс-інвест» та Фірма «Онікс» ЛТД у формі товариства з обмеженою відповідальністю, а також відхилено тендерні пропозиції учасників ДП «Техно-Ресурс», ТОВ «Екотрубізол» та ТОВ «ТД «Стальком». За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій установлено наступне. Так, відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 17.06.2021 року, Замовником відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТД «Стальком» з наступною аргументацією, а саме: «Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, згідно абз. 1 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», внаслідок надання вказаним учасником протоколів сертифікованих випробувань теплоізольованої пінополіуретаном продукції 2016 і 2018 років. Так, учасником ТОВ «ТД «Стальком» протоколи сертифікованих випробувань теплоізольованої пінополіуретаном продукції були надані 2016 і 2018 років, а сертифікат відповідності не підтверджений протоколами випробувань». В той же час, тендерна документація не містить окремих вимог щодо надання у складі тендерної пропозиції учасника підтвердження сертифікату відповідності протоколами випробувань, а також не містить обмеження щодо датованості протоколів випробувань та вимог щодо їх чинності. Таким чином, моніторингом установлено, що Замовником відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТД «Стальком» за відсутності підстав, зазначених Замовником у протоколі розгляду тендерних пропозицій від 17.06.2021 року та відповідно за відсутності підстав визначених в абзаці 1 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону. Відповідно до пункту 5 Додатку 1 тендерної документації, встановлено вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції учасника копій сертифікатів якості завірених печаткою постачальника. Проте, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Термо-Ізол» відсутні сертифікати якості на кільця гумові ущільнюючі (підпункти 42-51 пункту 1 Додатку 1 тендерної документації), чим не дотримано вимогу пункту 5 Додатку 1 тендерної документації. Слід зазначити, що відсутність у складі тендерної пропозиції сертифікатів якості на частину товарів, що є предметом закупівлі, згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій від 17.06.2021 було однією з підстав відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Екотрубізол». Аналогічно, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника Фірма «Онікс» ЛТД відсутній сертифікат якості на плівку термоусадкову шириною 400 мм (підпункт 52 пункту 1 Додатку 1 тендерної документації), чим не дотримано вимогу пункту 5 Додатку 1 тендерної документації. Також моніторингом встановлено, що згідно підпункту 41 пункту 1 Додатку 1 тендерної документації, встановлено імперативну умову, що рукав кінцевий для труби 426/560 у кількості 8 штук входить до предмету закупівлі. Однак, у складі тендерної пропозиції Корпорації «Енергоресурс-інвест» надано сертифікат якості, в якому зазначений рукав кінцевий для труби 426/450, а не рукав кінцевий для труби 426/560, при відсутності у складі тендерної пропозиції сертифіката якості на рукав кінцевий для труби 426/560, що відповідає пункту 5 Додатку 1 тендерної документації Замовника. За результатами моніторингу установлено, що підпунктом 1.4 пункту 1 розділу III тендерної документації встановлено імперативну умову, що «під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» (далі – Закон № 2155), тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі». Відповідно до Закону № 2155 кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Удосконалений електронний підпис - електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис. Однак, моніторингом установлено, що тендерна пропозиція учасника Фірма «Онікс» ЛТД містить накладений електронний підпис Єрошенка Івана Григоровича (директор), за результатами перевірки якого на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify), засіб кваліфікованого електронного підпису надає інформацію, що тип підпису «удосконалений» на незахищеному носію, тобто накладений електронний підпис Єрошенка Івана Григоровича не може вважатися кваліфікованим, чим не дотримано вимоги пункту 1.4 частини 1 розділу ІІІ тендерної документації. Отже, за результатами проведеного моніторингу установлено, що Замовник відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТД «Стальком» за відсутності підстав визначених пункті 2 частини 1 статті 31 Закону, при цьому на порушення вимог пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерні пропозиції учасників ТОВ «Термо-Ізол», Фірми «Онікс» ЛТД та Корпорації «Енергоресурс-інвест», як таких, що не відповідали встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, та не відповідали умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Крім цього, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог частини 3 статті 31 Закону, Замовник через електронну систему закупівель не надав відповідь на звернення ТОВ «Екотрубізол» щодо його не правомірного відхилення. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, замовник відміняє тендер.
Період усунення порушень: 22.07.2021 16:47 - 06.08.2021 00:00
Дата публікації висновку: 22.07.2021 16:47

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2021-04-30-000243-c, з метою усунення порушень, вказаних у висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Замовником було прийнято рішення в межах законодавства вжити заходів щодо припинення зобов’язань за Договором закупівлі від 16.07.2021 року № 486-21, укладеного між Комунальним підприємством «Житомиртеплокомуненерго» Житомирської міської ради та Товариством з обмеженою відповідальністю «Регіонбудсервіс». Враховуючи вищезазначене долучаємо документ, а саме Додаткову угоду №1 від 28 липня 2021 року про розірвання договору за згодою сторін, що свідчить про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Дата публікації звіту: 28.07.2021 14:23

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionCancelled: Так
  • corruptionFailureDocuments: Так
  • rejectionOfBidsNotByLaw: Так
Опис: Порушення усунуто в повному обсязі шляхом розірвання договору.
Дата публікації: 02.08.2021 16:45