• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Послуги з технічного обслуговування мережі вуличного освітлення смт Гребінки

Завершена

600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
Номер: 358386ccd3a343829725fe964c1ba7b5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-06-25-000056
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.06.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 25.06.2021 15:43 - 20.07.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 25.06.2021 № 203 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 32 UA-2021-04-29-004973-c 29.04.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, pashkova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕТАЛОНЕНЕРГО» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини другої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 липня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Гребінківської селищної ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 05.05.2021 б/н (протокол № 66), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ЕТАЛОНЕНЕРГО» (далі – ТОВ «ЕТАЛОНЕНЕРГО»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.05.2021 № 70, від 01.06.2021 № 83, договір від 02.06.2021 № 151 (далі – Договір), пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 05.07.2021. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пунктів 1, 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку 4 до тендерної документації Замовник установив вимогу до учасників торгів про надання документів на підтвердження відповідності учасника встановленим технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, зокрема, копію сертифікату відповідності на пропоновану продукцію згідно з ДСТУ EN ДСТУ EN 62722-1:2018, ДСТУ EN 60598-1:2015 видану на ім'я учасника або заводу-виробника (копія повинна бути завірена особою, на ім'я якої сертифікат виданий), копію або оригінал сертифіката ДСТУ ISO 9001 «Системи управління якістю», виданого на ім'я учасника або заводу-виробника, копію протоколу випробувань державного центру стандартизації, метрології та сертифікації, або іншої структури, акредитованої відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17025 Національним агентством з акредитації України (НААУ). Проте, у складі тендерної пропозицій учасника ТОВ «ЕТАЛОНЕНЕРГО» відсутні копія сертифікату відповідності на пропоновану продукцію згідно з ДСТУ EN ДСТУ EN 62722-1:2018, ДСТУ EN 60598-1:2015 видана на ім'я учасника або заводу-виробника (копія повинна бути завірена особою, на ім'я якої сертифікат виданий), копія або оригінал сертифіката ДСТУ ISO 9001 «Системи управління якістю», видана на ім'я учасника або заводу-виробника, копія протоколу випробувань державного центру стандартизації, метрології та сертифікації, або іншої структури, акредитованої відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17025 Національним агентством з акредитації України (НААУ), чим не дотримано вимоги пунктів 1, 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку 4 до тендерної документації. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пунктів 1, 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку 4 до тендерної документації Замовник установив вимогу до учасників торгів щодо надання гарантійних листів щодо терміну експлуатації (25 000 годин) та терміну постачання (протягом 30 робочих днів після замовлення) матеріальних ресурсів, зазначених у Додатку 4 та протоколу випробувань щодо світлової віддачі, не менше 110 Лм/Вт. Проте, у складі тендерної пропозицій учасника ТОВ «ЕТАЛОНЕНЕРГО» гарантійні листи щодо терміну експлуатації (25 000 годин) та терміну постачання (протягом 30 робочих днів після замовлення) матеріальних ресурсів, зазначених в Додатку 4 та протокол випробувань щодо світлової віддачі, не менше 110 Лм/Вт–відсутні, чим не дотримано вимоги пунктів 1, 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку 4 до тендерної документації. За результатами моніторингу установлено, що на підтвердження технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, учасник ТОВ «ЕТАЛОНЕНЕРГО» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку за підписом директора про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі від 07.05.2021 № 0705/21-2, в якій зазначив технічні характеристики матеріальних ресурсів, що вказані у Додатку 4 до тендерної документації та надав паспорт на світлодіодний вуличний світильник серії STREET BASIC. Однак, відповідно до наданого у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕТАЛОНЕНЕРГО» паспорту на світлодіодний вуличний світильник серії STREET BASIC, технічні характеристики, які в ньому зазначені, не відповідають технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, зазначеним у Додатку 4 до тендерної документації, а саме: коефіцієнт потужності драйвера 0,9 (згідно з вимогами - не менше 0,95), матеріал корпусу світильника складається з алюмінієвих частин та сталевих елементів (згідно з вимогами - алюмінієвий корпус з антикорозійною фарбою чорного кольору), чим не дотримано вимоги пунктів 1, 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку 4 до тендерної документації. Крім того, наданим у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕТАЛОНЕНЕРГО» паспортом на світлодіодний вуличний світильник серії STREET BASIC не підтверджуються наступні технічні характеристики: наявність блоку захисту від перенапруг, колірна температура, дата виготовлення світильника, чим не дотримано вимоги пунктів 1, 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку 4 до тендерної документації. Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини другої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ЕТАЛОНЕНЕРГО як таку, що не відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, визнав його переможцем торгів та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень: 21.07.2021 19:09 - 05.08.2021 00:00
Дата публікації висновку: 21.07.2021 19:09

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 31/61/2021пр

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Вимогу Держаудитслужби виконано. Договір розірвано - додаткова Угода від 10.08.2021 року
Дата публікації звіту: 10.08.2021 14:07

Запити/Пояснення