-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Послуги з технічного обслуговування мережі вуличного освітлення смт Гребінки
Завершена
600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
Номер:
358386ccd3a343829725fe964c1ba7b5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-06-25-000056
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.06.2021 00:00
Період моніторингу:
25.06.2021 15:43 - 20.07.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
25.06.2021 № 203
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
32 UA-2021-04-29-004973-c 29.04.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕТАЛОНЕНЕРГО» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини другої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 липня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Гребінківської селищної ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 05.05.2021 б/н (протокол № 66), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ЕТАЛОНЕНЕРГО» (далі – ТОВ «ЕТАЛОНЕНЕРГО»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.05.2021 № 70, від 01.06.2021 № 83, договір від 02.06.2021 № 151 (далі – Договір), пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 05.07.2021.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пунктів 1, 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку 4 до тендерної документації Замовник установив вимогу до учасників торгів про надання документів на підтвердження відповідності учасника встановленим технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, зокрема, копію сертифікату відповідності на пропоновану продукцію згідно з ДСТУ EN ДСТУ EN 62722-1:2018, ДСТУ EN 60598-1:2015 видану на ім'я учасника або заводу-виробника (копія повинна бути завірена особою, на ім'я якої сертифікат виданий), копію або оригінал сертифіката ДСТУ ISO 9001 «Системи управління якістю», виданого на ім'я учасника або заводу-виробника, копію протоколу випробувань державного центру стандартизації, метрології та сертифікації, або іншої структури, акредитованої відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17025 Національним агентством з акредитації України (НААУ).
Проте, у складі тендерної пропозицій учасника ТОВ «ЕТАЛОНЕНЕРГО» відсутні копія сертифікату відповідності на пропоновану продукцію згідно з ДСТУ EN ДСТУ EN 62722-1:2018, ДСТУ EN 60598-1:2015 видана на ім'я учасника або заводу-виробника (копія повинна бути завірена особою, на ім'я якої сертифікат виданий), копія або оригінал сертифіката ДСТУ ISO 9001 «Системи управління якістю», видана на ім'я учасника або заводу-виробника, копія протоколу випробувань державного центру стандартизації, метрології та сертифікації, або іншої структури, акредитованої відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17025 Національним агентством з акредитації України (НААУ), чим не дотримано вимоги пунктів 1, 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку 4 до тендерної документації.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пунктів 1, 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку 4 до тендерної документації Замовник установив вимогу до учасників торгів щодо надання гарантійних листів щодо терміну експлуатації (25 000 годин) та терміну постачання (протягом 30 робочих днів після замовлення) матеріальних ресурсів, зазначених у Додатку 4 та протоколу випробувань щодо світлової віддачі, не менше 110 Лм/Вт.
Проте, у складі тендерної пропозицій учасника ТОВ «ЕТАЛОНЕНЕРГО» гарантійні листи щодо терміну експлуатації (25 000 годин) та терміну постачання (протягом 30 робочих днів після замовлення) матеріальних ресурсів, зазначених в Додатку 4 та протокол випробувань щодо світлової віддачі, не менше 110 Лм/Вт–відсутні, чим не дотримано вимоги пунктів 1, 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку 4 до тендерної документації.
За результатами моніторингу установлено, що на підтвердження технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, учасник ТОВ «ЕТАЛОНЕНЕРГО» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку за підписом директора про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі від 07.05.2021 № 0705/21-2, в якій зазначив технічні характеристики матеріальних ресурсів, що вказані у Додатку 4 до тендерної документації та надав паспорт на світлодіодний вуличний світильник серії STREET BASIC.
Однак, відповідно до наданого у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕТАЛОНЕНЕРГО» паспорту на світлодіодний вуличний світильник серії STREET BASIC, технічні характеристики, які в ньому зазначені, не відповідають технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, зазначеним у Додатку 4 до тендерної документації, а саме: коефіцієнт потужності драйвера 0,9 (згідно з вимогами - не менше 0,95), матеріал корпусу світильника складається з алюмінієвих частин та сталевих елементів (згідно з вимогами - алюмінієвий корпус з антикорозійною фарбою чорного кольору), чим не дотримано вимоги пунктів 1, 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку 4 до тендерної документації.
Крім того, наданим у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕТАЛОНЕНЕРГО» паспортом на світлодіодний вуличний світильник серії STREET BASIC не підтверджуються наступні технічні характеристики: наявність блоку захисту від перенапруг, колірна температура, дата виготовлення світильника, чим не дотримано вимоги пунктів 1, 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку 4 до тендерної документації.
Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини другої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ЕТАЛОНЕНЕРГО як таку, що не відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, визнав його переможцем торгів та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень:
21.07.2021 19:09 - 05.08.2021 00:00
Дата публікації висновку:
21.07.2021 19:09
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
31/61/2021пр
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.3]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Вимогу Держаудитслужби виконано. Договір розірвано - додаткова Угода від 10.08.2021 року
Дата публікації звіту:
10.08.2021 14:07
Запити/Пояснення
Номер:
94952eb13858430bb213062e398af883
Назва:
про надання пояснення
Дата опублікування:
30.06.2021 12:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.07.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з технічного обслуговування мережі вуличного освітлення смт Гребінки (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-29-004973-c ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
63407c77532e41bb9cd2a75929c91050
Назва:
Відповідь на запит від 30.06.2021 року
Дата опублікування:
05.07.2021 11:05
Опис:
Доброго дня!
Керуючись ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) надаємо пояснення по суті запиту від 25.06.2021 року, в тому числі наступне.
Питання: яким чином та на підставі яких документів здійснено обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
Відповідь: Технічне завдання на технічне обслуговування об'єктів вуличного освітлення вулиць Гребінківської громади Білоцерківського району Київської області здійснювалось на підставі технічних даних наявної мережі вуличного освітлення населених пунктів Гребінківської громади, яка перебуває на балансі Гребінківської селищної ради, а саме: кількості лічильників обліку споживання електричної енергії, на підставі показів яких щомісячно проводиться оплата за розподіл та постачання електричної енергії; кількості реле, за допомогою яких здійснюється регулювання часу спрацювання; протяжності повітряних ліній мережі вуличного освітлення. Враховуючи, що в більшості населених пунктів Гребінківської громади мережа вуличного освітлення застаріла, не відповідає сучасним вимогам, технічним завданням передбачено також демонтаж частини устарілих та встановлення сучасних світлодіодних світильників. При цьому також враховувався досвід проведених попередніх тендерних закупівель такого ж самого предмету закупівлі та наявність бюджетних коштів. Так, уповноваженою особою в межах 2021 бюджетного року двічі вже оголошувались відкриті торги по даному предмету закупівлі, а саме "Надання послуг з технічного обслуговування об'єктів вуличного освітлення Гребінківської громади, Білоцерківського району, Київської області" - закупівлі UA-2020-12-15-004018-b (торги не відбулися) та UA-2021-02-05-005953-b (торги відмінено у зв'язку з скороченням видатків на дану закупівлю). Натомість уповноваженою особою втретє проведено відкриті торги по тому ж самому предмету закупівлі (закупівля UA-2021-04-29-004973-c). але з врахуванням існуючих бюджетних призначень. При цьому було враховано зменшення та перерозподіл видатків загального фонду селищного бюджету. У зв'язку з цим значно зменшено кількість світильників, які потрібно демонтувати та встановити. Очікувана вартість предмету закупівлі визначалась на підставі технічних пропозицій учасників попередніх закупівель по даному предмету закупівлі, прайс-листів виробників та постачальників світлотехнічного обладнання, даних власних угод та публічної інформації з ProZorro. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та вимоги до світлотехнічного обладнання встановлювались уповноваженою особою з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 ЗУ "Про публічні закупівлі". Розмір бюджетного призначення встановлювався відповідно до рішень Гребінківської селищної ради: від 22.12.2020 року № 40-3-VIII "Про бюджет територіальної громади Гребінківської селищної ради на 2021 рік" та від 26.01.2021 року № 92-04- VIII "Про внесення змін до рішення від 22.12.2020 року № 40-3-VIII "Про бюджет територіальної громади Гребінківської селищної ради на 2021 рік" (код 1054000000), які додаються.
Питання: Надати посилання на сторінку власного вебсайту або вебсайту головного розпорядника коштів, на якому розміщено обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідь: Пункт 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 "Про ефективне використання державних коштів" носить рекомендаційний характер та не є обов’язковим до виконання. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не було оприлюднено на власному веб-сайті установи тому, що сайт Гребінківської селищної ради не функціонував через технічні несправності.
Рішення Гребінківської селищної ради від 22.12.2020 року № 40-3-VIII "Про бюджет територіальної громади Гребінківської селищної ради на 2021 рік" та від 26.01.2021 року № 92-04- VIII "Про внесення змін до рішення від 22.12.2020 року № 40-3-VIII "Про бюджет територіальної громади Гребінківської селищної ради на 2021 рік" (код 1054000000) опубліковано на сайті Гребінківської селищної ради https://grebinky-rada.gov.ua/.
Номер:
cfb7bed759fb42218c1c1a44bcf3d3fe
Назва:
Заперечення щодо Висновку
Дата опублікування:
23.07.2021 11:50
Опис:
У Висновку не враховано опубліковані в електронній системі закупівель документи. Детально інформація розміщена у файлі, який додається.
Номер:
3d7bbb0fdc6e431691d40f65a4778dbc
Назва:
Про надання роз'яснень щодо висновку
Дата опублікування:
03.08.2021 14:23
Опис:
Державна аудиторська служба України відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» здійснила моніторинг процедури закупівлі послуг з технічного обслуговування мережі вуличного освітлення смт Гребінки (ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи), очікуваною вартістю 600 000,0 гривень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-29-004973-с), проведеної Гребінківською селищною радою (далі – Замовник).
За результатами моніторингу установлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини другої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
Зазначене порушення відображено у висновку про результати моніторингу закупівлі, який опубліковано в електронній системі закупівель 21.07.2021.
У складі тендерної пропозицій учасника ТОВ «ЕТАЛОНЕНЕРГО» відсутні копія сертифікату відповідності на пропоновану продукцію згідно з ДСТУ EN ДСТУ EN 62722-1:2018, ДСТУ EN 60598-1:2015 видана на ім'я учасника або заводу-виробника (копія повинна бути завірена особою, на ім'я якої сертифікат виданий), копія або оригінал сертифіката ДСТУ ISO 9001 «Системи управління якістю», видана на ім'я учасника або заводу-виробника, копія протоколу випробувань державного центру стандартизації, метрології та сертифікації, або іншої структури, акредитованої відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17025 Національним агентством з акредитації України (НААУ), що не відповідає установленим Замовником вимогам щодо технічних, якісних та кількісних характеристикам предмета закупівлі.
Відповідно до частини 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Відповідно до абзацу другого частини 12 статті 29 Закону за результатами розгляду замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій.
Замовником 18.05.2021 оприлюднено протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.05.2021 № 70 в якому зазначено, що ТОВ «ЕТАЛОНЕНЕРГО» відповідає умовам тендерної документації та чинному законодавству та визначено його переможцем.
Документи, на які посилається Замовник у запиті щодо роз’яснення висновку та які оприлюднені в електронній системі закупівель 02.06.2021 в розділі «Укладений договір», що підтверджують відповідність учасника ТОВ «ЕТАЛОНЕНЕРГО» технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі після розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕТАЛОНЕНЕРГО» та визначення його переможцем.
Проте Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ЕТАЛОНЕНЕРГО як таку, що не відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, визнав його переможцем торгів та уклав з ним Договір.
Відповідно до пункту 2 частини другої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.