-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт автомобільної дороги місцевого значення С 030205 /Н-17/-Угринів-Сенкевичівка км 0+000-км 4+400 Луцького району Волинської області
Місце виконання робіт:а\д С 030205 /Н-17/-Угринів-Сенкевичівка км 0+000-км 4+400 Луцького району Волинської області
Завершена
65 305 299.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 653 052.99 UAH
мін. крок: 1% або 653 052.99 UAH
Номер:
27e9e46cc78642f48ad3985432b5b5eb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-06-10-000140
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.06.2021 00:00
Період моніторингу:
11.06.2021 10:42 - 07.07.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.06.2021 № 180
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
15 UA-2021-04-29-004417-c 29.04.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Луцька ДПМК» та ТОВ «Данко» (окрім питань, які були предметом розгляду Колегії АМКУ), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 липня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного підприємства «Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 29.04.2021 № 29ТКз/1, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Луцька ДПМК» (далі – ТОВ «Луцька ДПМК»), товариства з обмеженою відповідальністю «Данко» (далі – ТОВ «Данко»), протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 25.05.2021 № 65 та від 01.06.2021 № 76, повідомлення про намір укласти договір від 10.06.2021, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 23.06.2021 № 14162-р/пк-пз, відповідь Замовника надана 02.07.2021 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
07.07.2021 17:35 - 13.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
07.07.2021 17:35
Запити/Пояснення
Номер:
d1b9e49a53f64681a5ff8bc63dc8ed00
Назва:
Щодо зупинення рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата опублікування:
15.06.2021 13:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.06.2021 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
15.06.2021 № 184
Київ
Щодо зупинення рішення
про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель: UA-2021-04-29-004417-c.c1,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу процедури закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2021-04-29-004417-c, прийняте наказом Держаудитслужби від 10 червня 2021 року № 180 «Про початок моніторингу процедур закупівель», вважати його таким, що зупинене з 15 червня 2021 року до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Номер:
05ba04dfcae14629af551bb4175f6aea
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
01.07.2021 14:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.07.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з капітального ремонту автомобільної дороги місцевого значення С 030205 /Н-17/-Угринів-Сенкевичівка км 0+000-км 4+400 Луцького району Волинської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-29-004417-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного
веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
e936dd4dcd5c48389343830a14a7cdc9
Назва:
Пояснення до запиту
Дата опублікування:
02.07.2021 11:24
Опис:
Замовником дотримано усіх вимог щодо належного обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Так, вищезазначене обгрунтування технічних та якісних характеристик та очікуваної вартості визначено на підставі проектно-кошторисної документації на об‘єкт, що розроблена відповідно до СОУ 42.1-37641918:2019, ДБН В.2.3-4:2015, ДСТУ 3587-97, СОУ 42.1-37641918-117:2014 та інших нормативно-правових актів. Обгрунтування було розглянуто на затверджено на засідані тендерного комітету № 40 від 28.04.2021 (додається). Оскільки ми, як Замовники, не маємо власного веб-сайту інформація про розміщення обгрунтування була розміщена на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів – Волинської обласної державної адміністрації. Посилання: «https://voladm.gov.ua/article/obgruntuvannya-provedennya-vidkritih-torgiv-zakupivli-ua-2021-04-29-004417-c/