-
Переговорна процедура
-
Мультилотова
-
КЕП
-
Без аукціону
код ДК 021:2015 – 55510000-8 – Послуги їдалень (лот 1 - організація харчування дітей у пришкільних таборах денного перебування Вознесенівського району м. Запоріжжя; лот 2 - організація харчування дітей у пришкільних таборах денного перебування Дніпровського району м. Запоріжжя; лот 3 - організація харчування дітей у пришкільних таборах денного перебування Заводського району м. Запоріжжя; лот 4 - організація харчування дітей у пришкільних таборах денного перебування Комунарського району м. Запоріжжя; лот 5 - організація харчування дітей у пришкільних таборах денного перебування Олександрівського району м. Запоріжжя; лот 6 - організація харчування дітей у пришкільних таборах денного перебування Хортицького району м. Запоріжжя; лот 7 - організація харчування дітей у пришкільних таборах денного перебування Шевченківського району м. Запоріжжя)
Назва та код послуги номенклатурної позиції предмета закупівлі по кожному лоту: організація харчування дітей у пришкільних таборах денного перебування відповідний код ДК 021:2015 - 55510000-8
Завершена
1 533 417.48
UAH без ПДВ
Номер:
70b2c0df0981437aa3f216f0af38257d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-06-14-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.06.2021 00:00
Період моніторингу:
14.06.2021 13:18 - 08.07.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
НАКАЗ
11.06.2021 № 309
Дніпро
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, моніторинг процедури закупівлі UA-2021-04-29-001072-c, ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень, яка проводиться Департаментом освіти і науки Запорізької міської ради.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
Порушення законодавства відсутні
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 липня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі.
Обґрунтуванням застосування Департаментом освіти і науки Запорізької міської ради (надалі - Замовник) переговорної процедури закупівлі зазначено пункт 5 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VII (далі – Закон), переговорна процедура закупівлі застосовується змовником як виняток у разі: якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника.
В ході моніторингу встановлено, що електронна система prozorro.gov.ua містить інформацію щодо проведення Замовником процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою за предметом «Послуги їдалень (організація харчування дітей у навчальних закладах)», код ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень, за ідентифікатором UA-2020-12-07-005320-b.
В обґрунтуванні зазначено про рішення виконавчого комітету Запорізької міської ради від 22.02.2021 № 50, яким затверджені показники вартості харчування дітей у пришкільних таборах денного перебування для організації та проведення у 2021 році процедур укладення договорів про закупівлю відповідних послуг з організації харчування дітей. У зв’язку з необхідністю забезпечення організації харчування дітей у пришкільних таборах денного перебування навчальних закладів м. Запоріжжя, виникла потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого надавача послуг очікуваною вартістю, яка не перевищує 50 % ціни кожного основного договору.
Вартість додаткових послуг складає 1 533 417,48 грн., що не перевищує 50 % ціни договору, укладеного за результатами проведення тендера (ID: UA-2020-12-07-005320-b) за предметом «Послуги їдалень (організація харчування дітей у навчальних закладах)», код ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень.
Таким чином, Замовником проведено переговорну процедуру із зазначенням в обґрунтуванні пункт 5 частини 2 статті 40 Закону, а саме, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, та укладено договори з ТОВ "БАРХАН-АВТО", ТОВ «Люкс-Снаб», ТОВ «Дніпроторг-М», ФОП Соловей Зінаїда Максимівна за 7 лотами з дотриманням вимог законодавства про публічні закупівлі.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності застосування переговорної процедури - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Період усунення порушень:
06.07.2021 09:27 - 10.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
06.07.2021 09:27