-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
УГСБМ21Т-035_42910000-8 Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації (Фільтри в асортименті)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації
Завершена
2 999 999.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 60 000.00 UAH
мін. крок: 2% або 60 000.00 UAH
Номер:
d4b41abb352e44d69ec1011e6624af38
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-12-28-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.12.2021 00:00
Період моніторингу:
28.12.2021 19:48 - 21.01.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
НАКАЗ
28.12.2021 568
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 28.12.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 28.12.2021 № 568
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 2 3 4
20 UA-2021-04-28-005657-c 28.04.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності та повноти розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, правомірності відхилення тендерних пропозицій, відповідності укладеного договору умовам тендерної документації, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності укладання та оприлюднення договорів про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31.12.2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності та повноти розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, правомірності відхилення тендерних пропозицій, відповідності укладеного договору умовам тендерної документації, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності укладання та оприлюднення договорів про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель АТ «Укргазвидобування» в особі філії особі філії «Укргазспецбудмонтаж» (далі - Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 27.04.2021 № УГСБМ 21Т - 035, тендерні пропозиції ТОВ «КС-ПАРТС» та ТОВ «ЮНІТІ-ТРЕЙД», вимогу № UA-2021-04-28-005657-c.c2, вимогу № UA-2021-04-28-005657-c.b1, правомірність відхилення ТОВ «ВІССЕН Україна», ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНО-СЕРВІСНА КОМПАНІЯ» та ТОВ «КС-ПАРТС», протокол засідання тендерного комітету Філії УБМР «Укргазспецбудмонтаж» АТ «Укргазвидобування» від 01.07.2021 № УГСБМ21Т-035, повідомлення про намір укласти договір від 01.07.2021, договір від 20.07.2021 №104/21.
Період усунення порушень:
31.12.2021 14:02 - 07.01.2022 00:00
Дата публікації висновку:
31.12.2021 14:02
Запити/Пояснення
Номер:
633b8b3b24b6442d8d49e26cfd1e2e83
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
29.12.2021 16:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.01.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі УГСБМ21Т-035_42910000-8 Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації (Фільтри в асортименті) (Манометри цифрові в асортименті) (ДК 021:2015: 42910000-8 Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-04-28-005657-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.