• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

«Реконструкція будівлі Бахмутської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 24 з поглибленим вивченням окремих предметів та курсів Бахмутської міської ради Донецької області, розташованої за адресою: м.Бахмут, вул. Леваневського,10» (коригування)

Завершена

92 608 650.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 463 043.25 UAH
Номер: a82f93f6eeef4855a9144855129c0015
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-10-26-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.10.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 26.10.2021 11:34 - 16.11.2021 23:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 26.10.2021 № 371 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Галина ВАШЕКА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 23 UA-2021-04-28-005009-c 28.04.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, opanashchuk.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «ОЛНАЙТ» установлено порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 листопада 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Бахмутської міської ради на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом тендерного комітету від 05.05.2021 № 68, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ОЛНАЙТ» (далі – ПП «ОЛНАЙТ»), протокол від 24.05.2021 № 77, повідомлення про намір укласти договір від 24.05.2021, договір підряду від 11.06.2021 № 275, пояснення Замовника та документи, надані 05.11.2021 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено, що Замовник у пункті 2 додатку 4 тендерної документації установив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій зокрема: документів, стосовно підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема, інформаційної довідки, яка містить відомості про працівників, які будуть безпосередньо залучені до реалізації виконання робіт, передбачених тендерною пропозицією учасника (ПІБ, посада, досвід роботи на займаній посаді); з додаванням сканкопій відповідних офіційних документів (дипломів про освіту, свідоцтв), які підтверджують кваліфікацію всіх працівників, які будуть безпосередньо залучені до реалізації виконання робіт. Учасником ПП «ОЛНАЙТ» у складі своєї тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 14.05.2021 № 5, яка не містить інформацію про досвід роботи працівників на займаній посаді, що не відповідає вимогам пункту 2 додатку 4 тендерної документації. Однак, на порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «ОЛНАЙТ» як такого, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленого статтею 16 Закону та уклав з ним договір.
Період усунення порушень: 18.11.2021 18:42 - 03.12.2021 00:00
Дата публікації висновку: 18.11.2021 18:42

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: 18.11.2021 року було розміщено в електронній системі закупівель висновок про результати проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-04-28-005009-c. У висновку зазначено, що Учасником (Приватне підприємство «Олнайт») у складі своєї тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 14.05.2021 № 5, яка не містить інформацію про досвід роботи працівників на займаній посаді, що не відповідає вимогам пункту 2 додатку 4 тендерної документації, а Замовник не відхилив тендерну пропозицію Учасника ПП «Олнайт» як такого, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленого статтею 16 Закону та уклав з ним договір. Управління освіти Бахмутської міської ради з висновком не погоджується, оскільки: 28.04.2021 року Управлінням освіти Бахмутської міської ради (далі-Замовник) було оголошено відкриті торги на закупівлю «Реконструкція будівлі Бахмутської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №24 з поглибленим вивченням окремих предметів та курсів Бахмутської міської ради Донецької області, розташованої за адресою: Бахмут, вул. Леваневського,10» (коригування). 17.05.2021 року відбувся аукціон вище зазначеної закупівлі. Після розкриття тендерної пропозиції Учасника (Приватного підприємства «Олнайт») Замовник виявив невідповідності в інформації та документах, поданих Учасником у складі тендерної пропозиції. На виконання п.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), Замовником 20.05.2021 року було розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей з наступним змістом: «Керуючись п.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерний комітет виявив невідповідність в інформації, поданої у тендерній пропозиції Учасника, а саме: 1. Учасником у тендерній пропозиції надано довідку вих. № 5 від 14.05.2021 року про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій не вказано досвід роботи на займаній посаді вказаних працівників. - Відповідно пп. 2.1 п.2 Додатку № 4 до тендерної документації Учасник має надати інформаційну довідку яка містить відомості про працівників, які будуть безпосередньо залучені до реалізації виконання робіт, передбачених тендерною пропозицією учасника (ПІБ, посада, досвід роботи на займаній посаді); з додаванням сканкопій відповідних офіційних документів (дипломів про освіту, свідоцтв), які підтверджують кваліфікацію всіх працівників, які будуть безпосередньо залучені до реалізації виконання робіт. 2. Учасником у тендерній пропозиції на підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору надано договір № 2 від 07.04.2017 року, де предметом є будівництво. - Відповідно пп. 3.2 п.3 Додатку № 4 до тендерної документації. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 2 сканкопії договору (аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з реконструкції або капітального ремонту) - Досвід виконання підтвердити: скан-копією з оригіналу аналогічного(-их) договору(-ів), документами, що підтверджують виконання договору(-ів) в повному обсязі (форми КБ-2в та КБ-3) та позитивним (-и) листом (-ами) відгуком (-ами) від контрагента, з яким укладено договір (-и) про його (їх) виконання.» Учасник, на виконання вимоги Замовника та керуючись п.9 ст.26 Закону виправив невідповідності в інформації та/або в документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, завантаживши через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником повідомлення з вимогою, всіх документів, серед яких був файл «Оновлена довідка працівники. рdf» (дата та час завантаження-21.05.2021 14 год. 50 хв). Вище зазначений файл містить довідку від 21.05.2021 року №65 з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На виконання вимог п.9 ст. 26 Закону Замовник розглянув тендерну пропозицію Приватного підприємства «Олнайт» з урахуванням виправлення Учасником виявлених невідповідностей. 24.05.2021року протоколом засідання тендерного комітету №77 визнано переможцем закупівлі «Реконструкція будівлі Бахмутської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №24 з поглибленим вивченням окремих предметів та курсів Бахмутської міської ради Донецької області, розташованої за адресою: м. Бахмут, вул. Леваневського,10» (коригування) Приватне підприємство «Олнайт», пропозиція якого відповідає тендерній документації. Також протоколом від 24.05.2021 року №77 прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю робіт «Реконструкція будівлі Бахмутської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №24 з поглибленим вивченням окремих предметів та курсів Бахмутської міської ради Донецької області, розташованої за адресою: м. Бахмут, вул. Леваневського,10» (коригування) з Приватним підприємством «Олнайт». Враховуючи вище викладене зазначаємо, що всі необхідні документи для участі у тендерній процедурі були надані Учасником, а тендерним комітетом розглянуто відповідну тендерну пропозицію та прийнято рішення з урахуванням всіх вимог діючого законодавства. Таким чином, жодних правових підстав, щодо розриву діючого договору у Управління освіти Бахмутської міської ради з ПП «Олнайт» не має. Просимо Вас: 1. Переглянути наявні(завантажені) документи за процедурою закупівлі UA-2021-04-28-005009-c, переконавшись про наявність всіх необхідних та достатніх документів для визначення переможця тендеру. 2. Змінити висновок, визначивши – відсутність порушень.
Дата публікації звіту: 24.11.2021 16:49

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: -
Дата публікації: 30.11.2021 15:53

Запити/Пояснення