-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги з обробки даних за кодом ДК 021-2015 (CPV) - 72310000-1 (Послуги операційно-диспетчерського обслуговування об'єднаних диспетчерських систем)
Комунальним підприємством "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Подільського району м. Києва" 18.01.2021 року оголошено відкриті торги щодо закупівлі Послуг з обробки даних за кодом ДК 021-2015 (CPV) - 72310000-1 (Послуги операційно-диспетчерського обслуговування об'єднаних диспетчерських систем) (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-18-004258-a) на суму 2 812 030 грн з ПДВ. Строк надання послуг по вищезазначеній процедурі становить: 01.03.2021 - 31.12.2021 (10 місяців). 16.04.2021 процедуру закупівлі призупинено через скаргу щодо прийнятих рішень замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників. 21.04.2021 відповідно до рішення № 8556-р/пк-пз від 21.04.2021 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, скаргу прийнято до розгляду. Враховуючи, що послуги за даною процедурою повинні надаватися цілодобово Замовник згідно з пунктом 3 частини другої 40 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) оголосив переговорну процедуру закупівлі (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-22-004714-c) на суму 548 080 грн з ПДВ, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендера, що оскаржується. Кінцевий строк надання послуг по переговорній процедурі: 25.04.2021 - 01.07.2021. 23.04.2021 переговорну процедуру закупівлі також призупинено через скаргу від 23.04.2021 (ID: UA-2021-04-22-004714-c.a1) до АМКУ щодо прийнятих рішень замовника. У зв’язку з тим, що послуга операційно-диспетчерського обслуговування об’єднаних диспетчерських систем будинків є обов’язковою для Замовника та життєво необхідною для функціонування житлово-комунального господарства міста та згідно з абз. 2 п. 3 ч. 7 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку із оскарженням прийнятих рішень. Тому згідно з протоколом засідання тендерного комітету № 42 від 28.04.2021, було вирішено з ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДС ПЛЮС" (Код в ЄДРПОУ 43900246) укласти прямий договір терміном дії на 17 днів (а саме з 25.04.2021 р. по 11.05.2021 р. включно) на суму: 137 020 грн з ПДВ на придбання Послуги в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендеру, що оскаржується (Послуг з обробки даних за кодом ДК 021-2015 (CPV) - 72310000-1 (Послуги операційно-диспетчерського обслуговування об'єднаних диспетчерських систем) (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-18-004258-a, оголошена сума предмету закупівлі становить - 2`812`030 грн 00 коп. з ПДВ).