-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Роботи по об'єкту "Капітальний ремонт покриття дороги по вул.Восточна в с.Іванівське Бахмутського району (коригування)"
всі документи тендерної пропозиції складаються українською мовою
Завершена
6 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 30 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 30 000.00 UAH
Номер:
f82c5385245748649b5986625e68c246
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-09-02-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.09.2021 00:00
Період моніторингу:
02.09.2021 15:31 - 24.09.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
Дніпро
01.09.2021
№462
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до пунктів 1, 2, 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області
Ігор БЄЛІК
Додаток
до наказу від 01.09.2021
№ 462
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 Управління розвитку міського господарства та капітального будівництва Бахмутської міської ради UA-2021-04-28-002135-a 28.04.2021 п.2 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення частини 3 статті 17, пунктів 2 та 14 частини 2 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «БФ «БУД ГРУПП» абзаців другого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 вересня 2021 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону від 19.09.2019 №114-ІХ (із змінами) (далі – Закон), повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) Управління розвитку міського господарства та капітального будівництва Бахмутської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 22.04.2021 №25, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна фірма «БУД ГРУПП» (далі – ТОВ «БФ «БУД ГРУПП»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокольне рішення тендерного комітету від 18.05.2021 №32, повідомлення про намір укласти договір від 19.05.2021, договір по виконанню робіт по об’єкту Капітальний ремонт покриття дороги по вул.Восточна в с.Іванівське Бахмутського району (коригування) від 31.05.2021 №16/05/1 на суму 5 000 000,00грн. з ПДВ, пояснення Замовника, отримане 16.09.2021 через електронну систему закупівель на запит Управління.
Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до частини третьої статті 17 Закону учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовник в пункті 2 Додатку №9 до тендерної документації визначив спосіб надання переможцем торгів документального підтвердження відсутності підстав передбачених пунктом 12 частини 1 статті 17 Закону - у вигляді інформації в довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої п.12 частини 1 ст.17 Закону (про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до адміністративної відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми).
Проте, суб’єкти господарювання не є розпорядниками інформації про притягнення фізичних осіб до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України та відповідно довідка у довільній формі не є документальним підтвердженням відсутності підстав, передбачених у пункті 12 частини 1 статті 17 Закону.
Так, відповідно до пункту 2 наказу Міністерства внутрішніх справ України «Про організацію доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України» від 29 листопада 2016 року №1256 (далі – Наказ МВС №1256), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України за №800/32252 від 10.07.2018 довідки про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України фізичним особам надає Департамент інформатизації МВС та територіальні сервісні центри МВС. Така довідка включає відомості щодо притягнення особи до кримінальної відповідальності чи засудження за будь-якими статтями Кримінального кодексу України, у тому числі і статті 149, 150, 150-1 Кримінального кодексу України (правопорушення пов’язані з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми).
Умови, підстави та процедуру надання відомостей з інформаційної підсистеми «Оперативно-довідкова картотека» єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, що містить відомості стосовно осіб, яким повідомлено про підозру в учиненні кримінального правопорушення, та осіб, яких засуджено за вчинення кримінального правопорушення, права та обов'язки суб'єктів, що є учасниками зазначеної процедури визначено Порядком доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, який затверджений Наказом МВС №1256.
Отже, на порушення частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону Замовником у тендерній документації для переможця процедури закупівлі не вірно визначено спосіб документального підтвердження щодо відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбаченої пунктом 12 частини 1 статті 17 Закону.
Крім того, в пункті 1 розділу 4 тендерної документації Замовником не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій чим порушено пункт 14 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій зокрема тендерної пропозиції ТОВ «БФ «БУД ГРУПП» встановлено наступне:
1. Відповідно до таблиці №1 додатку №4 тендерної документації учасник на підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій в складі тендерної пропозиції повинен надати Довідку про наявність обладнання та матеріально - технічної бази та технологій за визначеною таблицею №1 додатку №4 тендерної документації формою.
Крім того, згідно із п.1 Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Замовником встановлено умову щодо надання учасником в складі тендерної пропозиції календарний графік виконання робіт, передбачених предметом закупівлі із зазначенням видів робіт згідно розділів відомості обсягів робіт відповідно до додатку №10.
На виконання вищевказаної вимоги Замовника ТОВ «БФ «БУД ГРУПП» в складі тендерної пропозиції надав «Відомість обсягів робіт» за предметом закупівлі від 12.05.2021 №23/05, в пункті 3 якої зазначено, що при виконанні робіт передбачених Замовником в додатку №10 будуть використовуватися автомобілі-самоскиди, пунктом 7 – автогрейдери для улаштування дорожніх корит напівкоритного профілю, пунктом 10 – пневматичні трамбівки для ущільнення грунту.
Проте, ТОВ «БФ «БУД ГРУПП» у складі своїй тендерній пропозиції надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 12.05.2021 №27/04, яка не містить інформації про наявність в ТОВ «БФ «БУД ГРУПП» машин та механізмів, визначених Замовником видами робіт у пунктах 3, 7 та 10 Додатку №10 «Відомість обсягів робіт» «Капітальний ремонт покриття дороги по вул. Восточна в с. Іванівське Бахмутського району» (коригування) тендерної документації Замовника чим не дотримано вимоги п.1 Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, таблиці №1 додатку №4 тендерної документації Замовника та не підтверджено встановлений Замовником кваліфікаційний критерій щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій до предмету закупівлі.
Слід зазначити, що для підтвердження відповідності таким критеріям, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, ТОВ «БФ «БУД ГРУПП» не планує залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядники/співвиконавці, про що в складі тендерної пропозиції ТОВ «БФ «БУД ГРУПП» надано відповідний лист-гарантію від 12.05.2021 №8/05, в якій зазначено, що ТОВ «БФ «БУД ГРУПП» спроможне самостійне виконати роботи передбачені державною закупівлею «Капітальний ремонт покриття дороги по вул.Восточна в с.Іванівське Бахмутського району (коригування)».
2. Крім того, моніторингом встановлено, що надані в складі тендерної пропозиції ТОВ «БФ «БУД ГРУПП» копії документів не містять дати засвідчення копії чим не дотримано вимоги п.1 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Замовника.
Однак, на порушення абзаців другого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «БФ «БУД ГРУПП», як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, та вимогам до учасника відповідно до законодавства та уклав з ним договір.
Період усунення порушень:
24.09.2021 10:27 - 09.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
24.09.2021 10:27
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Пояснення на висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації звіту:
28.09.2021 08:40
Запити/Пояснення
Номер:
d156c7f8a77045c585450716fe0d5493
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
13.09.2021 11:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.09.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Роботи по об'єкту «Капітальний ремонт покриття дороги по вул.Восточна в с.Іванівське Бахмутського району (коригування)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-28-002135-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (пояснень та документів), а саме:
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
35906fb2a864492db042c6f0d300071f
Назва:
ПОЯСНЕННЯ На запитання Східного офісу Держаудитслужби
Дата опублікування:
16.09.2021 15:56
Опис:
ПОЯСНЕННЯ
На запитання Східного офісу Держаудитслужби: Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Інформація щодо проведення ремонтних робіт об’єктів оприлюднюється на
- офіційній сторінці Управління розвитку міського господарства Бахмутської міської ради у соціальній мережі Facebook https://www.facebook.com/plugins/post.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Furmgkb%2Fposts%2F604290814264560
- веб-сайт Бахмутської міської ради «Перелік відкритих даних» kanc@bahmutrada.gov.ua