• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 - 33140000-3 Медичні матеріали

Завершена

476 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 380.00 UAH
Номер: 72d7ded94b624b7e9542d1da9357b6cd
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-12-06-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.12.2021 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 08.12.2021 15:32 - 31.12.2021 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 08.12.2021 № 533 Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно – східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 08.12.2021 № 533 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2021-04-28-001943-a, 28.04.2021, дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник Управління Північно – східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 99) 192-08-11, olenascherbak89@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) вимогам Закону; наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі; своєчасності укладання договору та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 грудня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; відповідності договору законодавству; відповідності умов договору тендерній пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Полтавський обласний клінічний онкологічний диспансер Полтавської обласної ради» (далі - замовник) на 2021 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Комунального підприємства «Полтавський обласний клінічний онкологічний диспансер Полтавської обласної ради», від 13.05.2021 № 98 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій від 24.05.2021; протокольне рішення засідання тендерного комітету комунального підприємства «Полтавський обласний клінічний онкологічний диспансер Полтавської обласної ради» від 27 травня 2021 року № 110; повідомлення про намір укласти договір від 27.05.2021; договір про закупівлю товарів № 21-0060 від 10.06.2021 на суму 473260,00 грн (з ПДВ), укладений з ТОВ «ТОТУС-ФАРМ». Моніторингом установлено, що свої пропозиції для участі в тендері подали учасники: ТОВ «ТОТУС-ФАРМ» (первинна та остаточна пропозиція 473260,00 грн) та ТОВ «АЛЕКСФАРМ» (первинна та остаточна пропозиція 475 240,00 грн). За результатами електронного аукціону найбільш економічно вигідну пропозицію надав учасник ТОВ «ТОТУС-ФАРМ», з яким в подальшому укладено договір про закупівлю товарів від 10.06.2021 № 21-0060 на суму 473260,00 грн (з ПДВ). В електронному кабінеті щодо процедури закупівлі UA-2021-04-28-001943-a спрацював автоматичний індикатор ризику RISK-2-15: «Закупівля товарів та послуг у одного учасника» (замовник обирає одного і того самого учасника більше ніж у 4 тендерах протягом року за різними предметами закупівлі). Згідно відомостей веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель замовником обрано учасника ТОВ «ТОТУС-ФАРМ» переможцем протягом року (з 01.01.2021 до дати оголошення процедури закупівлі UA-2021-04-28-001943-a в трьох тендерах: UA-2021-03-30-001150-c, UA-2021-04-27-000978-a, UA-2021-04-28-002982-b. Таким чином, ризик RISK-2-15: «Закупівля товарів та послуг у одного учасника» не підтверджено.
Період усунення порушень: 13.12.2021 13:05 - 17.12.2021 00:00
Дата публікації висновку: 13.12.2021 13:05