-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
"Капітальний ремонт їдальні для засуджених державної установи "Сокирянська виправна колонія (№ 67)" за адресою: пров. Покровський, 8 м. Сокиряни Сокирянського району Чернівецької області"
Торги не відбулися
1 969 460.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 19 694.60 UAH
мін. крок: 1% або 19 694.60 UAH
Номер:
f2544be2dfd8488c9c1cc767f849cd64
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-05-13-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.05.2021 00:00
Період моніторингу:
13.05.2021 15:41 - 04.06.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.05.2021 № 316
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 13 травня 2021 року № 316
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2021-04-28-001700-b від 28.04.2021 – Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Чернівецькій області Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель установлено порушення вимог пункту 4 частини другої статті 4, пункту 9 частини другої статті 21 Закону.
За результатами розгляду питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 3 частини першої статті 10, абзацу другого частини другої статті 24 Закону.
За результатами розгляду питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини шостої статті 17, пункту 19 частини другої статті 22 Закону, Наказу № 710.
За результатами розгляду питання відповідності умов надання забезпечення тендерної пропозиції вимогам Закону установлено порушення вимог абзацу третього частини першої статті 25 Закону.
За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 травня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності умов надання забезпечення тендерної пропозиції вимогам Закону.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Державна установа «Сокирянська виправна колонія (№ 67)» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 28.04.2021 (далі – тендерна документація) та перелік змін до неї від 30.04.2021; три звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 29.04.2021, відповіді Замовника від 29.04.2021, від 30.04.2021; реєстр отриманих тендерних пропозицій; пояснення Замовника із документами, наданими через електронну систему закупівель, від 18.05.2021 (далі – Пояснення).
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель установлено, що на порушення вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону Замовник у річному плані закупівлі за предметом «Капітальний ремонт їдальні для засуджених державної установи «Сокирянська виправна колонія (№ 67)» за адресою: пров. Покровський, 8 м. Сокиряни Сокирянського району Чернівецької області» (UA-P-2021-04-27-005160-b) не зазначив інформацію про код економічної класифікації видатків бюджету, в той час як джерелом фінансування закупівлі є Державний бюджет України.
Також, в оголошенні про проведення відкритих торгів Замовник не зазначив інформацію про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій, яке вимагає надати учасниками відповідно до тендерної документації, чим порушив вимоги пункту 9 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено, що на порушення пункту 3 частини першої статті 10 та абзацу другого частини другої статті 24 Закону Замовник не оприлюднив зміни, внесені до тендерної документації, у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення частини шостої статті 17 Закону Замовник у пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації встановив строк, що не перевищує двох днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, для надання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, в той час як надання таких документів переможцем повинно здійснюватись у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Крім того, опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, зазначених Замовником в пункті 2 Розділу V тендерної документації, не відповідає Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998 (далі – Наказ № 710), чим не дотримано вимоги пункту 19 частини другої статті 22 Закону.
Так, Замовник включив до формальних (несуттєвих) помилок «відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції», що не передбачено Переліком формальних помилок, затвердженого Наказом № 710.
За результатами аналізу питання відповідності умов надання забезпечення тендерної пропозиції вимогам Закону встановлено, що Замовник у пункті 2 Розділу ІІІ тендерної документації визначив розмір забезпечення тендерної пропозиції в сумі 10 000,00 грн., що перевищує 0,5% очікуваної вартості закупівлі (1 969 460,00 грн.), чим порушив вимоги абзацу третього частини першої статті 25 Закону.
Під час проведення моніторингу в електронній системі закупівель 17.05.2021 оприлюднено інформацію про відміну тендеру з причин подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
20.05.2021 14:55 - 04.06.2021 00:00
Дата публікації висновку:
20.05.2021 14:55
Запити/Пояснення
Номер:
a04c141d802e47f987e74e3a3e34af8a
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
14.05.2021 10:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.05.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт їдальні для засуджених державної установи "Сокирянська виправна колонія (№ 67)" за адресою: пров. Покровський, 8 м. Сокиряни Сокирянського району Чернівецької області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-28-001700-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із таких питань:
1) Чому у річному плані закупівель за предметом «Капітальний ремонт їдальні для засуджених державної установи "Сокирянська виправна колонія (№ 67)" за адресою: пров. Покровський, 8 м. Сокиряни Сокирянського району Чернівецької області» (UA-P-2021-04-27-005160-b) не зазначено інформації про код економічної класифікації видатків бюджету, так як джерелом фінансування закупівлі є Державний бюджет України?
2) З яких причин в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено інформації про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій, яке вимагається тендерною документацією?
3) Поясніть причини встановлення у тендерній документації розміру забезпечення тендерних пропозицій у сумі 10 000,00 грн., що перевищує 0,5% очікуваної вартості закупівлі або 9 847,30 грн. у грошовому виразі?
4) З яких причин Вами не розміщено в електронній системі закупівель зміни у вигляді нової редакції тендерної документації?
5) Яка дата прийняття рішення про внесення змін до тендерної документації? Зазначте дату та номер рішення, надайте його копію.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
32f9a6942e6a4c4db7cb6f97c8f96db2
Назва:
Розгляд питання щодо усунення порушень виявлених Західним офісом ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька область) при проведенні за предметом закупівлі «Капітальний ремонт їдальні для засуджених державної установи "Сокирянська виправна колонія (№ 67)" за адресою: провулок Покровський, 8 м. Сокиряни Сокирянського району Чернівецької області»
Дата опублікування:
18.05.2021 11:44
Опис:
Усунення порушень виявлених Західним офісом ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька область) при проведенні за предметом закупівлі «Капітальний ремонт їдальні для засуджених державної установи "Сокирянська виправна колонія (№ 67)" за адресою: провулок Покровський, 8 м. Сокиряни Сокирянського району Чернівецької області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-28-001700-b).