• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Тверде паливо (вугілля кам`яне, марка ДГ 13-100 , ДГ 10-80 мм або еквівалент)

Завершена

240 300.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 201.50 UAH
Номер: af9abc3dbf494bddb57e7e9aa7f2889c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-06-18-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.06.2021 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ., UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 18.06.2021 15:17 - 14.07.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 18.06.2021 № 405 Хмельницький Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник начальника Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 18.06.2021 № 405 Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу 2. UA-2021-04-28-000716-c 28.04.2021 Дані автоматичних індикаторів ризиків Ганна Ковальчук Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницька, Хмельницький
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. (Хмельницька обл.), +38 (0 38) 276-55-94, dinik88@bigmir.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пункту 14 Наказу 1082. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРГОПРОЕКТ ЛТД» встановлено порушення вимог частини десятої та статті 29 Закону. За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону встановлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності надання відповіді на звернення учасника, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції встановлено порушення вимог частини четвертої статті 33 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТОВ Кобальт Енерджі, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує врахувати виявлені порушення та не допускати їх в подальшому.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 липня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності надання відповіді на звернення учасника, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Вовковинецької селищної ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 27.04.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 18.05.2021, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОПРОЕКТ ЛТД» (далі – ТОВ «ЕНЕРГОПРОЕКТ ЛТД») та товариства з обмеженою відповідальністю Кобальт Енерджі (далі – ТОВ Кобальт Енерджі), протокол засідання тендерного комітету від 28.05.2021 № 28, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, протокол засідання тендерного комітету від 07.06.2021 № 29, звернення учасника, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції від 31.05.2021 за номером ID: UA-2021-04-28-000716-c.b1, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 07.06.2021, договір про закупівлю товарів від 25.06.2021 № 25/06/2021, пояснення Замовника, отримані 29.06.2021 та 30.06.2021 через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення про проведення відкритих торгів Замовником не дотримано пункту 14 наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Наказ № 1082) щодо зазначення коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Крім того, згідно пункту 19 частини другої статті 22 Закону, тендерна документація повинна містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Відповідно до пункту 11 частини першої статті 9 Закону розроблення та затвердження переліку формальних помилок належить до основних функцій Уповноваженого органу. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, зазначені Замовником в пункті 2 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, не відповідають наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998 (далі – Наказ № 710), чим не дотримано вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону. Відповідно до частини десятої статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРГОПРОЕКТ ЛТД» встановлено, що згідно протоколу розкриття тендерних пропозицій розкриття тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРГОПРОЕКТ ЛТД» відбулося 18 травня 2021 о 12:28. Згідно протоколу засідання тендерного комітету від 28.05.2021 № 28 Замовником прийнято рішення про визначення переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ «ЕНЕРГОПРОЕКТ ЛТД». Однак, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що строк розгляду Замовником тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРГОПРОЕКТ ЛТД» перевищує п’ять робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції та становить 8 робочих днів. При цьому, Замовником не оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРГОПРОЕКТ ЛТД». Враховуючи викладене, в порушення вимог частини десятої статті 29 Закону Замовником перевищено строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРГОПРОЕКТ ЛТД», що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, та не оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРГОПРОЕКТ ЛТД». За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовником розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ЕНЕРГОПРОЕКТ ЛТД» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Згідно частини шістнадцятої статті 29 Закону замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що в порушення частини шістнадцятої статті 29 Закону замовник розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або в документах, які не належать до документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, або на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Крім того, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, розміщене Замовником в електронній системі закупівель не містить переліку інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей, чим не дотримано вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону. Окрім того, згідно частини четвертої статті 33 Закону учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. За результатами моніторингу встановлено, що учасник ТОВ Кобальт Енерджі звернувся до Замовника через електронну систему закупівель з вимогою про усунення порушення від 31.05.2021 за номером ID: UA-2021-04-28-000716-c.b1. згідно протоколу засідання тендерного комітету від 07.06.2021 № 29 Замовником прийнято до розгляду та розглянуто зазначену вимогу учасника ТОВ Кобальт Енерджі. Разом з тим, Замовником не надано через електронну систему закупівель відповідь на звернення ТОВ Кобальт Енерджі протягом п’яти днів з дня надходження такого звернення, чим не дотримано вимог частини четвертої статті 33 Закону.
Період усунення порушень: 02.07.2021 15:33 - 17.07.2021 00:00
Дата публікації висновку: 02.07.2021 15:33

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: виявлені порушення взято до уваги з метою недопущення в подальшому
Дата публікації звіту: 05.07.2021 15:16

Запити/Пояснення