-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покриття дороги провулку №1 від вул.Солов'євська від ж/б №12 м.Нетішин, Хмельницької області (коригування)
Торги відмінено
1 878 036.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
Номер:
fbcc78135199461587df791c5bb81395
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-09-22-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.09.2021 00:00
Період моніторингу:
22.09.2021 16:05 - 14.10.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
22.09.2021 № 586
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника Західного
офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 22.09.2021 № 586
Витяг з переліку
процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
4. UA-2021-04-27-006110-c 27.04.2021 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Ковальчук Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Інженерно-будівельна компанія «Гайвей» встановлено порушення вимог частини десятої статті 29 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, виконання рішення органу оскарження – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів, передбачених статтею 32 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 вересня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, виконання рішення органу оскарження.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Управління капітального будівництва виконавчого комітету Нетішинської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 27.04.2021 № 18-ВТ (зі змінами від 11.05.2021), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 20.05.2021, витяг з протоколу засідання тендерного комітету від 27.05.2021 № 44-ВТ, повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника приватне підприємство «МВМ-13» (далі – ПП «МВМ-13»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ПП «МВМ-13», витяг з протоколу засідання тендерного комітету від 15.06.2021 № 61-ВТ, витяг з протоколу засідання тендерного комітету від 17.06.2021 № 63-ВТ, рішення Постійно діючої адміністративної колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 26.07.2021 № 16991-р/пк-пз, витяг з протоколу засідання тендерного комітету від 19.08.2021 № 82-ВТ, повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «МВМ-13», повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ПП «МВМ-13», протокол засідання тендерного комітету від 25.08.2021 № 87-ВТ, витяг з протоколу засідання тендерного комітету від 27.08.2021 № 89-ВТ, повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельно-торгівельна компанія Світ Будінвест» (далі – ТОВ «Будівельно-торгівельна компанія Світ Будінвест»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «Будівельно-торгівельна компанія Світ Будінвест», протокол засідання тендерного комітету від 02.09.2021 № 92-ВТ, звернення ПП «МВМ-13» з вимогою про усунення порушення за номером ID: UA-2021-04-27-006110-c.c2 від 06.09.2021, відповідь Замовника на звернення від 10.09.2021, протокол засідання тендерного комітету від 14.09.2021 № 96-ВТ, тендерні пропозиції ПП «МВМ-13» та ТОВ «Будівельно-торгівельна компанія Світ Будінвест».
Моніторинг щодо порушень, обставин, підстав, що були предметом розгляду Колегії АМКУ не проводився.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що відповідно протоколу засідання тендерного комітету від 14.09.2021 № 96-ВТ Замовником прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівельно-торгівельна компанія Світ Будінвест» та оприлюднено 14.09.2021 в електронній системі закупівель інформацію про відхилення тендерної пропозиції.
Згідно вимог частини одинадцятої статті 29 Закону у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
При цьому, відповідно до частини десятої статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовником перевищено визначений законодавством строк розгляду тендерної пропозиції учасника товариство з обмеженою відповідальністю «Інженерно-будівельна компанія «Гайвей» (далі – ТОВ «Інженерно-будівельна компанія «Гайвей») (п’ять робочих днів) та не оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення, чим порушено вимоги частини десятої статті 29 Закону.
Період усунення порушень:
23.09.2021 11:33 - 08.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
23.09.2021 11:33
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Враховуючи висновок про результат моніторингу закупівлі, яким з огляду на встановлене недотримання законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, зобов’язано здійснити заходи щодо усунення виявлених недоліків у встановленому законом порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів, передбачених статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі», та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через ЕСЗ інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів тендерним комітетом УКБ ВК НМР прийнято ріщення щодо відміни тендеру на закупівлю робіт по об’єкту «Капітальний ремонт покриття дороги провулку №1 від вул.Солов’євська від ж/б №12 м.Нетішин, Хмельницької області (коригування)».
Дата публікації звіту:
30.09.2021 14:27
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionConsideration: Так
Опис:
Замовником оприлюднено інформацію про відміну тендеру (протокол від 27.09.2021 № 102-ВТ).
Дата публікації:
30.09.2021 15:01