• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт цокольного поверху частково та вхідної групи Комунального некомерційного підприємства «Міська поліклініка № 11» Харківської міської ради, розташованої за адресою: м. Харків, проспект Тракторобудівників, буд. 105А (ДК 021:2015 – 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013

Завершена

3 871 784.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 358.92 UAH
Номер: 03f585fd5b70438e8c67af6ae5785978
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-05-20-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.05.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 20.05.2021 17:20 - 11.06.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 20.05.2021 222 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 20.05.2021 року. В.о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 20.05.2021 № 222 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 1 2 3 4 24 UA-2021-04-27-005937-c 27.04.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Павло КОСТЕНКО
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 50) 343-55-02, zurkova.alla@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу другого пункту першого частини 1 статті 31 Закону Замовник. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів передбачених пунктом 2 частини першої статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26.05.2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, чинній після 19.04.2020 (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальне некомерційне підприємство «Міська поліклініка №11» Харківської міської ради (далі за текстом – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням голови тендерного комітету від 29 квітня 2021 року №75, тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю фірма «СТРОЙСТАНДАРТ» (далі за текстом – ТОВ фірма «СТРОЙСТАНДАРТ», учасник або учасник - переможець), рішення голови тендерного комітету за результатами розгляду тендерної пропозиції від 18.05.2021 №81, повідомлення про намір укласти договір від 18.05.2021. Моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ фірма «СТРОЙСТАНДАРТ» встановлено, що вимогами пункту 3.2. Додатку №2 до тендерної документації учасником передбачено надання сканованих копій аналогічних договорів з усіма додатками, що є невід’ємною частиною договорів. Учасником ТОВ фірма «СТРОЙСТАНДАРТ» в тендерній пропозиції надано скановані копії трьох аналогічних за предметом закупівлі договорів, до яких додані додатки не в повному обсязі, а саме: до договорів від 18.02.2020 №КР-181/20 та від 13.03.2020 №КР-737/20 не надано в складі тендерної пропозиції Додаток №2 «Графік проведення робіт» та Додаток №3 «План фінансування», котрі являються невід`эмною частиною договору, що є порушенням вимог пункту 3.2. Додатку №2 до тендерної документації. Також, вимогами підпункту 3.1 Додатку 2 до тендерної документації вимагається надання аналогічних договорів у розумінні: укладений за останні два роки відносно до дати оприлюднення оголошення про проведення цих відкритих торгів, який підтверджує наявність у учасника досвіду виконання робіт з капітального ремонту об’єктів соціальної сфери. Учасником ТОВ фірма «СТРОЙСТАНДАРТ» в тендерній пропозиції надано скановані копії грамоти, національного сертифікату та подяки 2019 року: грамота 2016 року партнер проекту «Генеральне консульство Польської народної республіки»; національний сертифікат 2018 року згідно КВЕД 43.31 «Штукатурні роботи»; подяка 2019 року за якісну, кваліфіковану і відповідальну роботу у проведенні поточних та капітальних ремонтів, впроваджені енергоефективних заходів у багатоквартирних житлових будинках. Одже, надані в тендерній пропозиції учасником ТОВ фірма «СТРОЙСТАНДАРТ» скановані копії грамоти, національного сертифікату та подяки 2019 року не відповідають вимогам підпункту 3.1 Додатку 2 до тендерної документації. Також, учасником ТОВ фірма «СТРОЙСТАНДАРТ» в тендерній пропозиції надано скановані копії позитивних відгуків від замовників за наданими аналогічними договорами від 27.04.2021 №2482/0/90-21, від 27.04.2021 №2483/0/90-21 Управління житлового господарства департаменту житлово-комунального господарства Харківської міської ради та від 05.05.2021 №01-28/782-21 Адміністрації Новобоварського району Харківської міської ради, в яких відсутня інформація щодо суми договору, чим порушено вимоги підпункту 3.4 Додатку №2 до тендерної документації, а саме: у відгуках повинна бути зазначена сума договору. На підставі вищевикладеного та відповідно до абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Однак, Замовник на порушення вимог абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону не відхилив, визначив переможцем ТОВ фірма «СТРОЙСТАНДАРТ».
Період усунення порушень: 27.05.2021 18:39 - 11.06.2021 00:00
Дата публікації висновку: 27.05.2021 18:39

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Надання аргументованих заперечень до висновку замовником Відповідно до абзацу 2 частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо аргументовані заперечення до висновку від 27.05.2021р. Північно-східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі Комунального некомерційного підприємства «Міська поліклініка №11» Харківської міської ради (далі - Замовник) за ідентифікатором UA-2021-04-27-005937-c – Капітальний ремонт цокольного поверху частково та вхідної групи Комунального некомерційного підприємства «Міська поліклініка №11» Харківської міської ради, розташованої за адресою: м. Харків, проспект Тракторобудівників, буд. 105А (ДК 021:2015 – 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи). За результатами моніторингу процедури закупівлі питання відповідності тендерної пропозиції встановлено, що учасник-переможець ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА «СТРОЙСТАНДАРТ» (далі за текстом – ТОВ фірма «СТРОЙСТАНДАРТ», учасник або учасник-переможець) не відповідає вимогам Тендерної документації, а саме: відповідно до пункту 3.2. Додатку 2 до тендерної документації учасником передбачено надання сканованих копій аналогічних договорів з усіма додатками, що є невід’ємною частиною договорів. Учасником ТОВ фірма «СТРОЙСТАНДАРТ» в тендерній пропозиції надано скановані копії трьох аналогічних за предметом закупівлі договорів, до яких додані додатки не в повному обсязі, а саме: до договорів від 18.02.2020 №КР-181/20 та від 13.03.2020 №КР-737/20 не надано в складі тендерної пропозиції Додаток №2 «Графік проведення робіт» та Додаток №3 «План фінансування», які являються невід’ємною частиною договору, що є порушенням вимог пункту 3.2. Додатку 2 до тендерної документації. Замовник ознайомився з висновком про результати моніторингу закупівлі та не погоджується з ним з наступних причин: Замовником в тендерній документації встановлено, що відповідно до умов підпункту 5.2 пункту 5 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій тендерної документації, учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документи щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеним у Додатку 2 до тендерної документації, а саме пункт 3 – наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Учасником ТОВ фірма «СТРОЙСТАНДАРТ» в тендерній пропозиції надано скановані копії трьох аналогічних за предметом закупівлі договорів, але згідно вимог Замовника достатньо надати один аналогічний договір. З наданих договорів Договір підряду на виконання робіт № 01-20/06/19 від 20.06.2019 р. з розрахунком договірної ціни, локальним кошторисом на будівельні роботи, з відомістю ресурсів, розрахунком загальновиробничих витрат до локального кошторису, з розрахунком кошторисного прибутку, розрахунком коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, з дефектним актом, з об’єктним кошторисом повністю відповідає вимогам тендерної документації Замовника, а також згідно п.3.3. Додатку 2 до тендерної документації надані скановані копії актів приймання виконання будівельних робіт (форма № КБ-2В) та скановані копії довідок про вартість виконання робіт (форма № КБ-3), що свідчить про виконання робіт у повному обсязі наданого аналогічного договору (згідно п. 3.2. Додатку 2 до тендерної документації) відповідно до ціни договору. Таким чином, учасник ТОВ фірма «СТРОЙСТАНДАРТ» повністю виконав вимоги тендерної документації в цій частині. Щодо питання за результатами моніторингу невідповідності наданих в тендерній пропозиції учасником ТОВ фірма «СТРОЙСТАНДАРТ» сканованих копій грамоти, національного сертифікату та подяки 2019 року вимогам пункту 3.1 Додатку 2 до тендерної документації, Замовником встановлено, що згідно підпункту 1.8. пункту 1 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій тендерної документації, Замовник не заперечує щодо надання учасником за його бажанням будь-яких додаткових документів/інформації про досвід учасника, його технічні можливості тощо. Таким чином, надання додаткових документів не є порушенням вимогам тендерної документації. Щодо питання моніторингу, в якому зазначено, що учасником ТОВ фірма «СТРОЙСТАНДАРТ» в тендерній пропозиції надано скановані копії позитивних відгуків від замовників за наданими аналогічними договорами від 27.04.2021 №2482/0/90-21, від 27.04.2021 №2483/0/90-21 Управління житлового господарства департаменту житлово-комунального господарства Харківської міської ради та від 05.05.2021 №01-28/782-21 Управління освіти адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради, в яких відсутня інформація щодо суми договору, чим порушено вимоги підпункту 3.4 Додатку 2 до тендерної документації, звертаємо Вашу увагу на те, що сума договору, яка відсутня в позитивному відгуку, зазначена в довідці про підтвердження досвіду виконання аналогічного договору №12/05-Д2/3/1 від 12.05.2021р. і викладена інша інформація відносно Договору підряду на виконання робіт №01-20/06/19 від 20.06.2019 р., а саме: назва замовника, номер договору, дата його укладання, предмет договору, сума договору, адреса та контактний телефон замовника, інформація стосовно виконання робіт. Додатково повідомляємо, що суму договору можна побачити в самому договорі і в розрахунках до нього, актах виконаних робіт (форма № КБ-2В), в довідці про вартість виконання робіт (форма № КБ-3). Наряду з цим, Замовник має право самостійно перевіряти інформацію стосовно договору та розрахунки до нього, а також суму договору в формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» доступ до якого є вільним, яка міститься на сайті https://Prozorro.gov.ua за ідентифікатором UA-2019-06-21-001646-b. Враховуючи вищезазначене, у Замовника не було підстав відхиляти тендерну пропозицію учасника ТОВ фірма «СТРОЙСТАНДАРТ» з причин ненадання документа та/або інформації згідно з вимогами тендерної документації Замовника. Згідно статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо Вас прийняти обґрунтовані заперечення.
Дата публікації звіту: 02.06.2021 16:42

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Заперечення прийнято
Дата публікації: 11.06.2021 11:38

Запити/Пояснення