-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
згідно ЄЗС ДК 021:2015 – 39290000-1 "Фурнітура різна" (Придбання дидактичних матеріалів)
Завершена
3 445 325.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 226.62 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 226.62 UAH
Номер:
c954f2c85f3a4ab99987e42169b27b18
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-08-13-000075
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.08.2021 00:00
Період моніторингу:
13.08.2021 15:02 - 08.09.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.08.2021 № 274
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Галина ВАШЕКА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2021-04-27-005613-c 27.04.2021 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій ПП «Укрдидактика», ФОП Шадура Наталя Володимирівна, ФОП Барсученко Сергій Миколайович, стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та внесення змін до нього, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 вересня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та внесення змін до нього, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 14.04.2021 № 89, звернення за роз’ясненням до процедури від 29.04.2021 та відповідь Замовника від 29.04.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції приватного підприємства «Укрдидактика» (далі – ПП «Укрдидактика»), фізична особа – підприємець Шадура Наталя Володимирівна (далі – ФОП Шадура Наталя Володимирівна), фізична особа – підприємець Барсученко Сергій Миколайович (далі – ФОП Барсученко Сергій Миколайович), протокол розгляду тендерної пропозиції від 11.06.2021, від 16.06.2021, від 13.07.2021, протоколи засідання тендерного комітету від 16.06.2021 № 140, від від 13.07.2021 № 152, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 21.05.2021 № 11217-р/пк-пз, від 07.07.2021 № 15408-р/пк-пз, від 29.07.2021 № 17422-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 13.07.2021, договір від 04.08.2021 № 274, додаткова угода до Договору від 16.08.2021 № 1, повідомлення про внесення змін до Договору від 16.08.2021, звернення до Держаудитслужби Барсученка Сергія Миколайовича оприлюднене в електронній системі закупівель від 05.08.2021, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, надані 19.08.2021 через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
07.09.2021 19:08 - 11.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
07.09.2021 19:08
Запити/Пояснення
Номер:
9d974ee15278412ebfd947a5d1086b15
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
17.08.2021 15:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.08.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі дидактичних матеріалів (ДК 021:2015: 39290000-1 – Фурнітура різна) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером
ID: UA-2021-04-27-005613-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
32fc78547d3544b1b3207ecf7e05d1d7
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
19.08.2021 14:30
Опис:
Управлінням освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації (далі –управління освіти) опрацьоване Ваше звернення в результаті здійснення моніторингу ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (ідентифікатор UA-2021-04-27-005613-c) щодо закупівлі згідно ЄЗС ДК 021:2015 – 39290000-1 "Фурнітура різна" (Придбання дидактичних матеріалів) в результаті якого надаємо пояснення.