-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код НК 024:2019 – 63095 Шприц/голка загального призначення, Код НК 024:2019 – 63095 Шприц/голка загального призначення, Код НК 024:2019 – 63095 Шприц/голка загального призначення, Код НК 024:2019 – 63095 Шприц/голка загального призначення, Код НК 024:2019 – 63095 Шприц/голка загального призначення, Код НК 024:2019 – 65001 - 65001 Шприц для введення ліків перорального, багаторазового використання, Код НК 024:2019 – 34920 - Катетер для периферійного судинного вливання, Код НК 024:2019 – 34920 - Катетер для периферійного судинного вливання, Код НК 024:2019 – 34920 - Катетер для периферійного судинного вливання, Код НК 024:2019 – 34920 - Катетер для периферійного судинного вливання, Код НК 024:2019 – 47173 – Припудрені, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильні, Код НК 024:2019 – 40548 – Хірургічна рукавичка, латекс, Код НК 024:2019 – 40548 – Хірургічна рукавичка, латекс, Код НК 024:2019 – 38561 – Зонд назогастральний/орогастральний»
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою.
Завершена
1 490 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 450.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 450.00 UAH
Номер:
d538034bd0b24aa5b4db9a0727a61952
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-01-05-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.01.2022 00:00
Період моніторингу:
06.01.2022 09:50 - 29.01.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
05.01.2022 № 4
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Заступник начальника Західного
офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 05.01.2022 № 4
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
24 UA-2021-04-27-004796-c 27.04.2021 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Швець І.Ю.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання пояснень (інформації, документів) у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 січня 2022 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання пояснень (інформації, документів) у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Комунального некомерційного підприємства Дунаєвецької міської ради «Дунаєвецька багатопрофільна лікарня» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 27.04.2021 № 2/ММ, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 14.05.2021, тендерна пропозиція учасника товариства з обмеженою відповідальністю " Меркурій Вест", протокольне рішення тендерного комітету Замовника про визначення переможця від 20.05.2021 № 3/ММ, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 20.05.2021, договір про закупівлю товарів від 02.06.2021 № 306 (далі – Договір), додаткову угоду від 20.12.2021 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін до Договору від 20.12.2021, пояснення Замовника, отримані через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
20.01.2022 16:32 - 26.01.2022 00:00
Дата публікації висновку:
20.01.2022 16:32
Запити/Пояснення
Номер:
5d55b79439a545a2a2b4d29fcc4bb1f9
Назва:
Про надання інформації (пояснень)
Дата опублікування:
10.01.2022 09:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.01.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-27-004796-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням з наступних питань.
Згідно Постанови КМУ від 20.03.2020 № 224 затверджено перелік товарів (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, операції з ввезення яких на митну територію України та/або операції з постачання яких на митній території України звільняються від оподаткування податком на додану вартість (далі – ПДВ).
Відповідно до інформації розміщеної в електронній системі закупівель за результатами проведення процедури закупівлі за номером ID: UA-2021-04-27-004796-c за предметом: Код НК 024:2019 – 63095 Шприц/голка загального призначення, Код НК 024:2019 – 63095 Шприц/голка загального призначення, Код НК 024:2019 – 63095 Шприц/голка загального призначення, Код НК 024:2019 – 63095 Шприц/голка загального призначення, Код НК 024:2019 – 63095 Шприц/голка загального призначення, Код НК 024:2019 – 65001 - 65001 Шприц для введення ліків перорального, багаторазового використання, Код НК 024:2019 – 34920 - Катетер для периферійного судинного вливання, Код НК 024:2019 – 34920 - Катетер для периферійного судинного вливання, Код НК 024:2019 – 34920 - Катетер для периферійного судинного вливання, Код НК 024:2019 – 34920 - Катетер для периферійного судинного вливання, Код НК 024:2019 – 47173 – Припудрені, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильні, Код НК 024:2019 – 40548 – Хірургічна рукавичка, латекс, Код НК 024:2019 – 40548 – Хірургічна рукавичка, латекс, Код НК 024:2019 – 38561 – Зонд назогастральний/орогастральний» Замовником укладено договір від 02.06.2021 № 306, загальна сума якого складає 702 503,47 грн., з ПДВ (відповідно до п 3.1. цього Договору).
З огляду на зазначене, прошу надати відповідну інформацію (пояснення) з наступного питання: чому Замовником укладено договір від 02.06.2021 № 306 з включенням до його вартості ПДВ, в той час коли зазначений товар звільнений від оподаткування ПДВ згідно Постанови КМУ від 20.03.2020 № 224?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Номер:
8ee0b92e0cb24e1eaa2da87bdc61c355
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
13.01.2022 10:10
Опис:
КНП ДУНАЄВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ДУНАЄВЕЦЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" за результатами розгляду Вашого запиту щодо надання пояснень повідомляє:
Відповідно до Переліку товарів (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, операції з ввезення яких на митну територію України та/або операції з постачання яких на митній території України звільняються від оподаткування податком на додану вартість, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.03.2020 року № 224 (надалі - Перелік) визначено вичерпний перелік товарів медичного призначення, операції з ввезення яких на митну територію України та/або операції з постачання яких на митній території України звільняються від оподаткування податком на додану вартість.
Зокрема, відповідно до зазначеного Переліку звільняються від оподаткування податком на додану вартість наступні товари медичного призначення, поставлені згідно умов договору № 306 про закупівлю товару від 2 червня 2021 року, укладеного між комунальним некомерційним підприємством Дунаєвецької міської ради “Дунаєвецька багатопрофільна лікарня” та ТОВ “МЕРКУРІЙ ВЕСТ” (далі - Договір): шприц 2 мл луєрдвохкомпонентний ін'єкційний одноразового застосування з голкою 0,6х32мм (23Gх1 1/4); шприц 5 мл луєрдвохкомпонентний ін'єкційний одноразового застосування з голкою 0,7х38мм (22Gх1 1/2); шприц 10 мл луєрдвохкомпонентний ін'єкційний одноразового застосування з голкою 0,8х38мм (21Gх1 1/2); шприц 20 мл луєрдвохкомпонентний ін'єкційний одноразового застосування з голкою 0,8х38мм (21Gх1 1/2); шприц 1 мл U-100 луєртрьохкомпонентний з двома голками ін'єкційний одноразового застосування; шприц 100 мм; рукавички оглядові латексні нестерильні припудрені (розмір: M); рукавички хірургічні латексні стерильні неприпудрені (розмір 7,5); рукавички хірургічні латексні стерильні не припудрені (розмір 8,0); зонд назогастральний.
Інші товари, поставлені на виконання умов Договору (канюля інфузійна 18G 1,3х32мм одноразова; канюля інфузійна 20G 1,1х32мм одноразова; канюля інфузійна 22G 0,9х25мм одноразова; канюля інфузійна 24G 0,7х19мм одноразова) не включено до вищезгаданого Переліку, відповідно, вони оподатковуються за ставкою, визначеною пунктом “в” частини 193.1 статті 193 Податкового кодексу України, а саме: 7 відсотків від бази оподаткування.
Відтак, доводимо до Вашого відома, що частину товару, включену у Перелік було поставлено згідно умов Договору за ціною, в яку не включено податок на додану вартість, іншу частину товару, що не підпадає під дію постанови КМУ № 224 від 20.03.2020 року, поставлено за ціною, в яку включено податок на додану вартість за ставкою, встановленою вимогами Податкового кодексу України.
Таким чином, вищевказані операції з поставки товарів відповідно до умов Договору було здійснено з повним дотриманням вимог постанови КМУ № 224 від 20.03.2020 року та Податкового кодексу України.
Номер:
ce89b2ec3716410895d32db5818df937
Назва:
Про надання інформації (пояснень)
Дата опублікування:
14.01.2022 15:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.01.2022 00:00
Опис:
З урахуванням наданих замовником пояснень від 13.01.2022 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-27-004796-c), виникла потреба в отриманні додаткових пояснень з долученням документальних підтверджень, а саме:
- відповідно до пояснень отриманих через електронну систему закупівель: згідно умов договору № 306 про закупівлю товару від 02.06.2021, укладеного між комунальним некомерційним підприємством Дунаєвецької міської ради “Дунаєвецька багатопрофільна лікарня” та ТОВ “МЕРКУРІЙ ВЕСТ” (далі - Договір) поставлені товари, які відповідно до Переліку, затвердженого Постановою КМУ від 20.03.2020 № 224, звільняються від оподаткування податком на додану вартість, зокрема, шприци, рукавички оглядові та хірургічні латексні, зонд назогастральний, та товари, які оподатковуються за ставкою 7 відсотків від бази оподаткування, зокрема, канюлі.
Отже, згідно наданого пояснення, частина товару, включена до Переліку, була поставлена згідно умов Договору за ціною без ПДВ, а частина товару, що не підпадає під дію постанови КМУ № 224 від 20.03.2020 року – за ціною, в яку включено податок на додану вартість за ставкою, встановленою вимогами Податкового кодексу України.
При цьому, в додатку до договору (специфікації) в графі 6 «Ціна всього (грн) з ПДВ» не відображено в розрізі товару умови його поставки.
З огляду на зазначене, прошу надати документальні підтвердження правомірності включення/невключення ПДВ до ціни поставленого товару, зокрема, копії податкових накладних та інших документів, що підтверджують вартість поставленого та оплаченого товару.
Пояснення та відповідні документальні підтвердження необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
fbf4504dc3ee47999717d881e2d0524c
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
19.01.2022 12:20
Опис:
КНП ДУНАЄВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ДУНАЄВЕЦЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" за результатами розгляду Вашого Запиту, щодо надання додаткових пояснень, може повідомити наступне.
Доводимо до Вашого відома, що частина товару, визначена у Переліку була поставлена згідно умов Договору за ціною, в яку не включено податок на додану вартість, інша ж частина товару, що не підпадає під дію Постанови поставлено за ціною, в яку включено податок на додану вартість за ставкою, встановленою вимогами Податкового кодексу України.
На підтвердження вказаного факту надаємо копії податкових та видаткових накладних