• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код НК 024:2019 – 63095 Шприц/голка загального призначення, Код НК 024:2019 – 63095 Шприц/голка загального призначення, Код НК 024:2019 – 63095 Шприц/голка загального призначення, Код НК 024:2019 – 63095 Шприц/голка загального призначення, Код НК 024:2019 – 63095 Шприц/голка загального призначення, Код НК 024:2019 – 65001 - 65001 Шприц для введення ліків перорального, багаторазового використання, Код НК 024:2019 – 34920 - Катетер для периферійного судинного вливання, Код НК 024:2019 – 34920 - Катетер для периферійного судинного вливання, Код НК 024:2019 – 34920 - Катетер для периферійного судинного вливання, Код НК 024:2019 – 34920 - Катетер для периферійного судинного вливання, Код НК 024:2019 – 47173 – Припудрені, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильні, Код НК 024:2019 – 40548 – Хірургічна рукавичка, латекс, Код НК 024:2019 – 40548 – Хірургічна рукавичка, латекс, Код НК 024:2019 – 38561 – Зонд назогастральний/орогастральний»

Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою.

Завершена

1 490 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 450.00 UAH
Номер: d538034bd0b24aa5b4db9a0727a61952
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-01-05-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.01.2022 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 06.01.2022 09:50 - 29.01.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 05.01.2022 № 4 Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Заступник начальника Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 05.01.2022 № 4 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 24 UA-2021-04-27-004796-c 27.04.2021 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Швець І.Ю. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницький
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 38) 265-15-33, innamonarch@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання пояснень (інформації, документів) у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 січня 2022 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання пояснень (інформації, документів) у випадках передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Комунального некомерційного підприємства Дунаєвецької міської ради «Дунаєвецька багатопрофільна лікарня» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 27.04.2021 № 2/ММ, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 14.05.2021, тендерна пропозиція учасника товариства з обмеженою відповідальністю " Меркурій Вест", протокольне рішення тендерного комітету Замовника про визначення переможця від 20.05.2021 № 3/ММ, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 20.05.2021, договір про закупівлю товарів від 02.06.2021 № 306 (далі – Договір), додаткову угоду від 20.12.2021 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін до Договору від 20.12.2021, пояснення Замовника, отримані через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень: 20.01.2022 16:32 - 26.01.2022 00:00
Дата публікації висновку: 20.01.2022 16:32

Запити/Пояснення