• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 - 33140000-3 Медичні матеріали

Завершена

806 120.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 030.60 UAH
Номер: 31b54f53e0f94448a35b8f5710274c6f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-12-08-000054
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.12.2021 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 08.12.2021 15:31 - 31.12.2021 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 08.12.2021 № 533 Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно – східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 08.12.2021 № 533 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2021-04-27-000978-a 27.04.2021 дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник Управління Північно – східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 606-22-58, valeriya.lisa.1991@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону; відповідності тендерної документації вимогам Закону; своєчасності надання відповіді на замовником на запитання учасників; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; відповідності договору законодавству – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 грудня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); відповідності тендерної документації вимогам Закону; своєчасності надання відповіді на замовником на запитання учасників; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; відповідності договору законодавству. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Полтавський обласний клінічний онкологічний диспансер Полтавської обласної ради» (далі – замовник) на 2021 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету замовника від 26.04.2021 № 93, зі змінами, внесеними протокольним рішенням тендерного комітету замовника від 05.05.2021 № 95; запит учасника до процедури закупівлі від 27.04.2021 та відповідь замовника від 28.04.2021; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТОТУС-ФАРМ»; протокол засідання тендерного комітету замовника від 25.05.2021 № 108; повідомлення про намір укласти договір від 26.05.2021; договір про закупівлю від 07.06.2021 № 21-0057 на суму 788520,00 грн. (з ПДВ) із ТОВ «ТОТУС-ФАРМ». Моніторингом установлено, що свої пропозиції для участі в тендері подали учасники: ТОВ «ТОТУС-ФАРМ» (первинна пропозиція 792720,00 грн; остаточна пропозиція 788520,00 грн) та ТОВ «ВІДЕМА-ФАРМ» (первинна пропозиція 801450,00 грн; остаточна пропозиція 790000,00 грн). За результатами електронного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією визначено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТОТУС-ФАРМ», з яким в подальшому укладено договір про закупівлю товарів від 07.06.2021 №21-0057 на суму 788520,00 грн (з ПДВ). В електронному кабінеті щодо вказаної процедури закупівлі UA-2021-04-27-000978-a спрацював автоматичний індикатор ризику RISK-2-15: «Закупівля товарів та послуг у одного учасника» (замовник обирає одного і того самого учасника більше ніж у 4 тендерах протягом року за різними предметами закупівлі). Згідно відомостей веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель замовником було обрано переможцем учасника ТОВ «ТОТУС-ФАРМ» протягом року (з 01.01.2021 по дату оголошення процедури закупівлі UA-2021-04-27-000978-a) за процедурами закупівель UA-2021-03-30-001150-c та UA-2021-04-27-000978-a. Враховуючи викладене, ризик RISK 2-15 «Закупівля товарів та послуг у одного учасника» не підтверджено.
Період усунення порушень: 13.12.2021 11:52 - 17.12.2021 00:00
Дата публікації висновку: 13.12.2021 11:52