-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 - 33140000-3 Медичні матеріали
Завершена
806 120.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 030.60 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 030.60 UAH
Номер:
31b54f53e0f94448a35b8f5710274c6f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-12-08-000054
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.12.2021 00:00
Період моніторингу:
08.12.2021 15:31 - 31.12.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.12.2021 № 533
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північно –
східного офісу Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 08.12.2021 № 533
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2021-04-27-000978-a 27.04.2021 дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник Управління Північно –
східного офісу Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону; відповідності тендерної документації вимогам Закону; своєчасності надання відповіді на замовником на запитання учасників; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; відповідності договору законодавству – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 грудня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); відповідності тендерної документації вимогам Закону; своєчасності надання відповіді на замовником на запитання учасників; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; відповідності договору законодавству.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Полтавський обласний клінічний онкологічний диспансер Полтавської обласної ради» (далі – замовник) на 2021 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету замовника від 26.04.2021 № 93, зі змінами, внесеними протокольним рішенням тендерного комітету замовника від 05.05.2021 № 95; запит учасника до процедури закупівлі від 27.04.2021 та відповідь замовника від 28.04.2021; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТОТУС-ФАРМ»; протокол засідання тендерного комітету замовника від 25.05.2021 № 108; повідомлення про намір укласти договір від 26.05.2021; договір про закупівлю від 07.06.2021 № 21-0057 на суму 788520,00 грн. (з ПДВ) із ТОВ «ТОТУС-ФАРМ».
Моніторингом установлено, що свої пропозиції для участі в тендері подали учасники: ТОВ «ТОТУС-ФАРМ» (первинна пропозиція 792720,00 грн; остаточна пропозиція 788520,00 грн) та ТОВ «ВІДЕМА-ФАРМ» (первинна пропозиція 801450,00 грн; остаточна пропозиція 790000,00 грн).
За результатами електронного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією визначено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТОТУС-ФАРМ», з яким в подальшому укладено договір про закупівлю товарів від 07.06.2021 №21-0057 на суму 788520,00 грн (з ПДВ).
В електронному кабінеті щодо вказаної процедури закупівлі UA-2021-04-27-000978-a спрацював автоматичний індикатор ризику RISK-2-15: «Закупівля товарів та послуг у одного учасника» (замовник обирає одного і того самого учасника більше ніж у 4 тендерах протягом року за різними предметами закупівлі).
Згідно відомостей веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель замовником було обрано переможцем учасника ТОВ «ТОТУС-ФАРМ» протягом року (з 01.01.2021 по дату оголошення процедури закупівлі UA-2021-04-27-000978-a) за процедурами закупівель UA-2021-03-30-001150-c та UA-2021-04-27-000978-a.
Враховуючи викладене, ризик RISK 2-15 «Закупівля товарів та послуг у одного учасника» не підтверджено.
Період усунення порушень:
13.12.2021 11:52 - 17.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
13.12.2021 11:52