-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Лікарські засоби різні (Реагенти та розхідні матеріали до гематологічного аналізатора Mindrey BC 3200)
Завершена
250 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
Номер:
7e39fec03894421abee12d33509344e1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-10-21-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.10.2021 00:00
Період моніторингу:
22.10.2021 14:24 - 12.11.2021 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.10.2021 №455
Харків
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби
в Сумській області Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 21.10.2021 №455
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2021-04-27-000537-a 27.04.2021 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 17 та пункту 2, пункту 14 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог частини другої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій ФОП Недосєкова К.М. та ФОП Гасюк М.М., своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому виявлених порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 жовтня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства Сумської обласної ради «Обласний клінічний перинатальний центр» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 11.05.2021 (зі змінами), тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця Недосєкова Костянтина Миколайовича (далі – ФОП Недосєков К.М.), фізичної особи-підприємця Гасюк Марини Миколаївни (далі – ФОП Гасюк М.М.), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 19.05.2021, протоколи засідань тендерного комітету Замовника від 25.05.2021 № 122 та від 31.05.2021 № 115, повідомлення про намір укласти договір від 31.05.2021, договір від 14.06.2021 № 36, додаткову угоду від 16.09.2021 № 1, звіт про виконання договору від 26.10.2021, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 27.10.2021 та від 28.10.2021 року.
За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону Замовник у тендерній документації не зазначив кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник у пункті 1.5 розділу ІІ додатку 1 до тендерної документації встановив вимогу щодо надання учасниками довідки, складеної у довільній формі про те, що учасник та запропонований учасником товар/послуги не підпадають під дію обмежень, встановлених Законом України «Про санкції» та рішеннями РНБО України «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», що не відповідає вимогам частини п’ятої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, якими визначено, що замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, оскільки інформація стосовно того, що учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції», перевіряється безпосередньо замовниками шляхом опрацювання рішення РНБО від 28.04.2017 (зі змінами) «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», затвердженого Указом Президента України від 15.05.2017 № 133/2017 та рішення РНБО від 14.05.2020 «Про застосування, скасування і внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», затвердженого Указом Президента України від 14.05.2020 № 184/2020, які є наявними у публічному доступі.
Також, за результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник розмістив інформацію про відхилення тендерної пропозиції (протокол засідання тендерного комітету від 25.05.2021 № 122, згідно якого тендерна пропозиція ФОП Недосєкова К.М. була відхилена), яка не містить посилання на відповідні норми Закону та умови тендерної документації, яким тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність, чим порушив вимоги частини другої статті 31 Закону.
Період усунення порушень:
28.10.2021 15:09 - 11.11.2021 23:00
Дата публікації висновку:
28.10.2021 15:09
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідь на висновок
Дата публікації звіту:
01.11.2021 09:28
Запити/Пояснення
Номер:
bf07ad20ca3045e9a70aa4dd19a8ed51
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
22.10.2021 15:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.10.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Лікарські засоби різні (Реагенти та розхідні матеріали до гематологічного аналізатора Mindrey BC 3200)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-27-000537-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні інформації.
Просимо зазначити підстави для відхилення тендерної пропозиції
фізичної особи-підприємця Недосєкова Костянтина Миколайовича, а саме надати повну інформацію та підтверджуючі документи, що містять посилання на відповідні норми законодавства та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція учасника не відповідає, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність.
Інформацію, пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
f939d2af8d2c4e1ea4bc8f7145880ad0
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
22.10.2021 15:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.10.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Лікарські засоби різні (Реагенти та розхідні матеріали до гематологічного аналізатора Mindrey BC 3200)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-27-000537-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні інформації.
Просимо надати копію договору, укладеного за результатами процедури закупівлі, у повному обсязі.
Інформацію, пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
51e1e0d7cde844cf8385249f6a004858
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
28.10.2021 09:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.11.2021 23:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Лікарські засоби різні (Реагенти та розхідні матеріали до гематологічного аналізатора Mindrey BC 3200)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-27-000537-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні інформації.
Просимо надати копію договору від 14.06.2021 № 36, укладеного за результатами процедури закупівлі, у повному обсязі у зв'язку з оприлюдненням в електронній системі закупівель лише його останньої сторінки та специфікації.
Також просимо надати документальне підтвердження виконання договору від 14.06.2021 № 36, а саме копії видаткових накладних та платіжних доручень.
Інформацію, пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
de90c5fe9c114dccb2ce0d0d946dee86
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
28.10.2021 11:40
Опис:
Копія Договору; Видаткові накладні та платіжні документи