• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення «С050342 Сіверськ-Серебрянка-Григорівка з під’їздом до с. Доломітне на ділянці км 0+000 – км 9+600»

(Умови надання забезпечення тендерної пропозиції зазначені в пункті 3.2 тендерної документації)

Завершена

134 508 003.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 2 017 620.05 UAH
Номер: e8c875207f464ba494ea02e38717a482
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-10-01-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.10.2021 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 01.10.2021 14:34 - 27.10.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 01.10.2021 № 514 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 28.09.2021 № 003100-18/12313-2021, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 01.10.2021 №514 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 10 UA-2021-04-26-007323-c 26.04.2021 Департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації (код 38144140) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-69, fintisov@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» встановлено порушення пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ", ТОВ "ДС ПРОМ ГРУП", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5, 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договоом від 21.09.2021 №112/21 шляхом укладання відповідної додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 жовтня 2021 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю у відповідності вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, пояснення Замовника оприлюднене в електронній системі закупівель. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації (далі Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2021-04-26-007323-c, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету замовника із змінами (протокол тендерного комітету від 27.05.2021 №232), протокол розгляду тендерних пропозицій від 06.07.2021, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України (далі колегія АМКУ) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 13.07.2021 №15862, від 30.07.2021 №17523, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 09.08.2021 року, тендерні пропозиціі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" (далі ТОВ "ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"), ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ", ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" (далі ТОВ " ДС ПРОМ ГРУП"), повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 10.08.2021, договір від 21.09.2021 №112/21, пояснення Замовника оприлюднене в електронній системі закупівель. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. Моніторингом установлено, що у підпункті 3.5 пункту 3 тендерної документації та Додатку 4 до тендерної документації Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій. На вимогу Додатку 4 до тендерної документації до складу тендерної пропозиції учасником ТОВ "ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" завантажено Довідку по наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 17.05.2021 №1016 (файл: Інформація щодо наявності МТП1.pdf 05 червня 2021 15:49), в якій по позиціям №№ 1-9, 15, 26, 28, 31, 32, 42, 44 не вказано потужність двигуна транспортних засобів з використанням яких надаються послуги, що не відповідає вимогам Додатку 4 до тендерної документації. Крім того, відповідно до підпунктів 3.1, 3.5 пункту 3 тендерної документації та Додатку 4 до тендерної документації Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Разом з договорами, які надаються Учасником в складі тендерної пропозиції також надаються лист(и) від орендодавця/надавача послуг з підтвердженням дії договору(ів) на період надання пропозиції та на період можливого надання послуг. У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ "ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" надана інформація про працівників відповідної кваліфікації, зокрема геодезист Шумейко А.П., інженер з проектно-кошторисної роботи Зип Л.В., які залучені до виконання договору на підставі договорів про надання послуг. Проте, листи-підтвердження від надавача послуг щодо дії договорів на період надання пропозиції та на період можливого надання послуг у складі тендерної пропозиції вищезазначеного учасника відсутні. Отже, тендерна пропозиція учасника, який визначений переможцем процедури закупівлі ТОВ "ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ", не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим Замовником згідно із статтею 16 Закону. Відповідно до пункту 5.3 тендерної документації та згідно із абзацом 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Відповідно до частин 2, 12 статті 29 Закону, якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій та за результатами розгляду кожної тендерної пропозиції приймає рішення, зокрема відхилення тендерної пропозиції/допущення до аукціону. Відхилення тендерної пропозиції за наявності підстав, визначених статтею 31 Закону, є обов’язком, а не правом замовника. Проте, всупереч припису частини 1 статті 31 Закону, згідно із протоколом розгляду тендерних пропозицій UA-2021-04-26-007323-c, оприлюдненого в електронній системі закупівель 06.07.2021 року, пропозиція учасника торгів ТОВ «ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» допущена до аукціону для проведення оцінки пропозицій учасників. Згідно з частиною 15 статті 29 Закону, замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції. За результатами аукціону найменшою остаточною тендерною пропозицією у сумі 134 362 035,00 грн. визнана пропозиція ТОВ «ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ». Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 10.08.2021 № 354, тендерним комітетом прийнято рішення про визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ «ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ». Повідомлення про намір укласти договір оприлюднено в електронній системі закупівель з дотриманням норми частини 1 статті 10 Закону. Договір з визначеним учасником – переможцем укладений від 21.09.2021 №112/21.
Період усунення порушень: 26.10.2021 11:48 - 09.11.2021 23:00
Дата публікації висновку: 26.10.2021 11:48

Оскарження висновку в суді

Опис: 08.11.2021 подано позов про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі до Донецького окружного адміністративного суду.
Дата публікації: 08.11.2021 14:30
Дата відкриття провадження: 09.11.2021 00:00
Номер відкриття провадження: 200/15283/21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Аргументовані заперечення щодо висновку Департамент розвитку базових галузей промисловості облдержадміністрації (далі – Департамент, Замовник), розглянувши висновок Східного офісу Держаудитслужби щодо моніторингу закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення «С050342 Сіверськ-Серебрянка-Григорівка з під’їздом до с. Доломітне на ділянці км 0+000 – км 9+600» (далі – Закупівля) (UA-2021-04-26-007323-c), відповідно до абзацу другому частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надає наступні аргументовані заперечення. 1. Щодо визначення відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Перша українська дорожньо-будівельна компанія» ( далі – ТОВ «ПУДБК», Учасник) вимогам, встановленим Додатком № 4 до тендерної документації (далі – ТД). Відповідно до частини 1 статті 31 Закону: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; …». Відповідно до частини 2 статті 16 визначено: «Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність (зазначаємо, мова йде саме про «наявність») в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;…». Вимогами ТД визначені кваліфікаційні критерії щодо наявності (як це визначено Законом) у учасників процедури закупівлі парку машин, механізмів, обладнання, устаткування та ін. Учасником надано документи в повному обсязі та у відповідності до вимог ТД. Замовником не встановлено окремих вимог щодо заповнення Додатку № 4 до ТД. Також Замовником не встановлено кваліфікаційних критеріїв щодо необхідних межевих показників потужності двигуна або об’єму ковша. Дані про зазначенні показники мають виключно інформаційний характер, не впливають на зміст тендерної пропозиції учасника та не можуть бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасників процедури закупівлі. Враховуючи вищезазначене, замовником не порушено законодавство в частині розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі. 2. Щодо ненадання листів від надавачів послуг Зип Л.В. та Шумейко А.П. з підтвердженням дії договорів на період надання пропозиції та на період можливого надання послуг. Відповідно до п. 3.1., ТД якщо роботи та/або експлуатація (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, які використовуються для виконання таких послуг, що передбачені додатком цієї тендерної документації: «Відомість обсягів послуг», не потребують наявності дозволу, учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати відповідний лист-пояснення з посиланням на нормативно-правові акти. Разом з договорами, які надаються Учасником в складі тендерної пропозиції також надаються лист(и) від орендодавця/надавача послуг з підтвердженням дії договору(ів) на період надання пропозиції та на період можливого надання послуг. Таким чином, зазначений пункт ТД стосується виключно орендодавця/надавача послуг, що стосуються роботи та/або експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, які використовуються для надання таких послуг. Спеціальні вимоги до кваліфікаційного критерію наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації встановлений п. 3.5 ТД та Додатком № 4, відповідно до змісту яких, для документального підтвердження наявності працівників надається скан-копія документа, підтверджуючого трудові відносини працівника з Учасником/субпідрядником (у випадку, якщо останній є працівником субпідрядної організації) (трудова книжка (в обов’язковому порядку 1-ша сторінка, сторінка з відміткою про прийняття на роботу) або відповідний договір або інший документ) по кожному з перелічених в довідці працівників (надаються лише ті документи, які передбачені чинним законодавством України про працю). Ознаками зазначених договорів є наступне - виконавець за ними систематично протягом дії договору виконує доручення посадових осіб суб’єкта господарювання ТОВ «ПУДБК», а обсяг її обов’язків збігався з колом обов’язків за відповідною посадою; виконавець керується внутрішніми положеннями суб’єкта господарювання, на підтвердження чого були прийняті до уваги посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці № 24/05/21 та 25/05/21 (арк. 5 файлу «Посвідчення з охорони праці.pdf»), в яких зазначено місце роботи Зип Л.В. та Шумейко А.П. – ТОВ «Перша українська дорожньо-будівельна компанія» та посади «Інженер-проектувальник» та «Геодезист». Тобто відносини, які складаються між виконавцем та замовником, передбачають виконання роботи на постійній основі у певний проміжок часу та мають на меті саме процес праці, а тому у вказаних договорах про надання послуг вбачаються ознаки трудових договорів. Таким чином, зазначені ознаки трудових договорів, укладених з геодезистом Шумейко А.П., інженером з проектно-кошторисної роботи Зип Л.В., вказують на те, що вони не є надавачами послуг, а фактично є працівниками за договором, предметом якого є розробка топографо-геодезичних знімань та інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації. Отже, документи на підтвердження кваліфікації та досвіду основних спеціалістів, що будуть залучені до виконання договору надані Учасником в повному обсязі та у відповідності до вимог пункту 3.5 ТД та Додатку № 4 до ТД. Враховуючи вищезазначене, замовником не порушено законодавство в частині розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі.
Дата публікації звіту: 02.11.2021 12:03

Запити/Пояснення