-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Першотравнева в смт Терезине, Білоцерківської міської територіальної громади Київської області
Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями). Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: зазначено у п. 2 Розділу ІІІ тендерної документації.
Завершена
5 192 550.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 962.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 25 962.75 UAH
Номер:
89a77395ed404f96a19c3e70d881d2f4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-10-05-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.10.2021 00:00
Період моніторингу:
05.10.2021 13:08 - 29.10.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.10.2021 № 575
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
05.10.2021 № 575
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2021-04-26-007675-a 26.04.2021
інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення частини 1 статті 31, частини 2 статті 32 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесенні змін до договору– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує розірвати договір з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 жовтня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 26.04.2021 № 163(далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «БІЛОЦЕРКІВСЬКЕ ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ», ТОВ «АМК РЕМ-БУД» (далі – Переможець), протоколи розгляду тендерних пропозицій від 18.05.2021 № 247 та № 248, повідомлення про намір укласти договір від 18.05.2021, договір від 21.05.2021 № 73-21, додаткову угоду від 15.09.2021 № 1, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 11.10.2021.
За результатами моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам ТД.
Відповідно до пункту 3 додатку 3 до ТД учасники повинні надати таблицю про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та підтвердити наведену в таблиці щодо власності інформацію витягом з оборотно-сальдової відомості станом на 31.12.2020 року.
Однак, оборотно-сальдовою відомістю не підтверджено окреме обладнання та матеріально-технічну базу, які наведені в таблиці, зокрема коток AMMANFV 95N, міні електростанцію Kronverk LK 3500, швонарізувач Кентавр ШВ-350, чим не дотримано вимогу пункту 3 додатку 3 до ТД.
Також, відповідно до пункту 3 додатку 3 до ТД учасник повинен мати склади та (або) виробничу базу в 100 км зоні від місця виконання робіт для підготовки виробництва та зберігання матеріалів.
В складі пропозиції Переможця міститься довідка щодо виробничої бази від 06.05.2021 № 06/16 та договір суборенди земельної ділянки від 01.02.2016 № 1, де вказано, що виробнича база знаходиться за адресою вулиця Вітряного, 42, село Лютіж, Вишгородський район, Київська область.
При цьому, моніторингом установлено, що відстань від місця виконання робіт (смт. Терезине) до орендованої бази/складу більша ніж 100 км, що не відповідає пункту 3 додатку 3 до ТД.
Також, відповідно до пункту 6 розділу ІІІ ТД учасники в складі пропозиції повинні надати розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до розділу 6.2 Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013, у тому числі розрахунок коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами.
У складі пропозиції Переможця не надано розрахунок коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, чим не виконано вимогу пункту 6 розділу ІІІ ТД.
Відповідно до частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону і тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Враховуючи зазначене, в порушення частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ«АМК РЕМ-БУД» як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону і тендерна пропозиція якої не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Вищевказане призвело до порушення частини 2 статті 32 Закону № 922-VIII, відповідно до якої тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом № 922-VIII.
Період усунення порушень:
25.10.2021 15:17 - 08.11.2021 23:00
Дата публікації висновку:
25.10.2021 15:17
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
UA-2021-04-26-007675-a
Дата публікації звіту:
01.11.2021 15:40
Запити/Пояснення
Номер:
802654d304b64c09914f018f8a0400b8
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
06.10.2021 14:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.10.2021 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
7ba96cd6842f4c538ea9d7789b14aecf
Назва:
відповідь на моніторинг
Дата опублікування:
11.10.2021 16:33
Опис:
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі робіт з Капітального ремонтудорожнього покриття по вул. Першотравнева в смт Терезине, Білоцерківської міської територіальної громади Київської області відповідають проектній документації на даний об’єкт, яка згідно «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» (Постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 із змінами), Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та Закону України "Про архітектурну діяльність", була перевірена експертною організацією з наданням позитивного експертного звіту Товариства з обмеженою відповідальністю «Експертиза МВК» від 26.03.2021 № 33647.
Очікувана вартість визначено відповідно до пункту 4 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275. Обґрунтування бюджетного призначення визначено відповідно до розробленої та затвердженої в установленому порядку проектно-кошторисної документації для реалізації заходу передбачені видатки в рамках Програми будівництва, реконструкції та ремонту об’єктів інфраструктури Київської області на 2021-2023 року затвердженої Рішенням Київської обласної ради від 24.12.2020 року №038-01-VIII (зі змінами від 10 червня 2021 року - Рішення Київської обласної ради № 059-04-VІІІ).
Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: http://koda.gov.ua/wp-content/uploads/2021/04/Obgruntuvannya-Kapitalniy-remont-dorozhnogo-pokrittya-po-vul.-Pershotravneva-v-smt-Terezine-Bilocerkivskoi-miskoi-teritorialnoi-gromadi-Kiivskoi-oblasti-1.pdf