• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт покрівлі та частини приміщення КНП "Тернівська ЦМЛ" ТМР" за адресою: вул.Маяковського,22, м.Тернівка Дніпропетровської області

Завершена

3 125 624.74 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 628.12 UAH
Номер: f50cec5dd31245db878a7b3abf17bc29
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-06-07-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.06.2021 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 16.06.2021 08:39 - 10.07.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 15.06.2021 № 313 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 15.06.2021 № 313 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 4 UA-2021-04-26-003779-a 26.04.2021 КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕРНІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ТЕРНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" (код ЄДРПОУ 01987445) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 63) 312-72-00, yurkina2007@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених законом встановлено порушення вимог пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) та частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БК БУДКОМ» встановлено порушення пункту 3 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та своєчасності укладання договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором № 31-03-3210 від 31.05.2021 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 липня 2021 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ТЕРНІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ТЕРНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" (далі Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, яка затверджена Рішенням тендерного комітету Протокол № 31 від «26» квітня 2021 року (далі Тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ "БК БУДКОМ", повідомлення про намір укласти договір, договір підряду № 31-03-3210 від 31.05.2021, пояснення Замовника оприлюднене в електронній системі закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) не оприлюднив інформацію про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту. При цьому, відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на веб-порталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua) Замовник є одержувачем бюджетних коштів (місцевий бюджет). На запит Східного офісу Держаудитслужби від 25.06.2021 про надання пояснень (інформації, документів), замовником не надано інформацію щодо сторінки веб-сайту, що є порушенням норми частини п’ятої статті 8 Закону. Окрім того, на порушення пункту 3 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції», Замовником не відхилена тендерна пропозиція ТОВ «БК БУДКОМ» через те, що переможець процедури закупівлі не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону. Так, згідно із локальним кошторисом на будівельні роботи № 2-1-2 (форма №1), який завантажено до складу тендерної пропозиції учасником ТОВ «БК БУДКОМ» (файл Договірна ціна (комплект).pdf 13 травня 2021 17:56) у Розділі 6 Вогнезахист та антисептування дерев’яних елементів до складу робіт та витрат входить: вогнезахист дерев'яних конструкцій ферм, арок, балок, крокв, мауеpлатiв (шифр норми РН20-21-1), вогнезахист дерев'яних конструкцій лат під покрівлю, покриттів та настилів по фермах (шифр норми РН20-21-3), вогнебіозахист "ECOSEPT 450-1" кількість: (283,1+783,3)/1000 (шифр норми & С1113-6В), Додаткові лати для кріплення покрівельної огорожі вогнезахист дерев'яних конструкцій лат під покрівлю, покриттів та настилів по фермах (шифр норми Н20-21-3), вогнебіозахист "ECOSEPT 450-1" кількість: 37,8/1000 (шифр норми & С1113-6В), ПРОЕКТУЮЧІ ДЕР.ЕЛЕМЕНТИ ПОКРІВЛІ вогнезахист дерев'яних конструкцій ферм, арок, балок, крокв, мауеpлатiв (шифр норми РН20-21-1), Вогнезахист дерев'яних конструкцій лат під покрівлю, покриттів та настилів по фермах (шифр норми РН20-21-3) та вогнебіозахист "ECOSEPT 450-1" кількість: (80,502+414,99)/1000 (шифр норми & С1113-6В). Відповідно до пункту 6 Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 такий вид робіт, підлягає обов’язковому ліцензуванню. Проте, переможець процедури закупівлі таку ліцензію не надав. Отже, тендерна пропозиція учасника торгів – переможця ТОВ «БК БУДКОМ» підлягала відхиленню відповідно до пункту 3 частини першої статті 31 Закону. Відповідно пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Відповідно до пункту 32 частини першої статті 1 Закону тендерна пропозиція − це пропозиція щодо предмету закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначений статтею 31 Закону. Згідно з пунктом 3 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо переможець процедури закупівлі не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону. Надані в ході моніторингу пояснення замовника не спростовують вказаного порушення, оскільки відхилення тендерної пропозиції за наявності підстав, визначених статтею 31 Закону, є обов’язком, а не правом замовника.
Період усунення порушень: 09.07.2021 09:39 - 24.07.2021 00:00
Дата публікації висновку: 09.07.2021 09:39

Оскарження висновку в суді

Опис: 23.07.2021 р. КНП "Тернівська ЦМЛ оскаржила до Дніпропетровського окружного адміністративного суду висновок Східного офісу Держаудитслужби (у Дніпропетровській обл.) від 9 липня 2021 року до закупівлі під № UA-2021-04-26-003779-a
Дата публікації: 26.07.2021 09:05
Дата відкриття провадження: 27.07.2021 00:00
Номер відкриття провадження: 160/12659/21

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 04/0040/2021пр
Дата відкриття провадження: 20.10.2021 00:00
Номер відкриття провадження : 3/194/446/21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Аргументована відповідь на висновок
Дата публікації звіту: 14.07.2021 12:16

Запити/Пояснення