• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі

томатна паста, огірки консервовані, томати консервовані, зелений горошок консервований, капуста квашена, повидло, сухофрукти.

Завершена

515 280.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 576.40 UAH
Номер: e9a4c422a58948eda3c6adb7eefec720
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-06-03-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.06.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 04.06.2021 09:51 - 30.06.2021 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 03.06.2021 №348 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 03.06.2021 №348 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 8. UA-2021-04-26-003178-a 26.04.2021 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, laevskazakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 червня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», із змінами (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Жмеринського психоневрологічного будинку-інтернату (далі - замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 26 квітня 2021 року), тендерні пропозиції ФОП «Столярчук Оксана Миколаївна» та ФОП «Савін Володимир Миколайович», протоколи засідання тендерного комітету від 14 травня 2021 року №3, від 17 травня №4, повідомлення про намір укласти договір, договір від 03 червня 2021 року №174, звіт про результати проведення процедури закупівлі. За результатами моніторингу процедури закупівлі ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацювали автоматичні індикатори ризиків RISK-2-9 «Відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції учасника» та RISK-2-15 «Закупівля товарів та послуг у одного учасника» не підтверджені.
Період усунення порушень: 11.06.2021 15:23 - 17.06.2021 00:00
Дата публікації висновку: 11.06.2021 15:23