• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт приймального майданчику і частини прилеглої території відділення екстреної медичної допомоги КНП «Міська лікарня №9» Запорізької міської Ради за адресою: вул.Щаслива/Дудикіна, 1/6 м. Запоріжжя

Завершена

2 595 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 975.00 UAH
Номер: bb6169e1ea924e008d97f3cb40c399fd
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-02-14-000076
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.02.2023 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 14.02.2023 11:49 - 08.03.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: Н А К А З 13.02.2023 № 12-З Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО UA-2021-04-23-007308-b, яку проводить Комунальне некомерційне підприємтво "Міська лікарня № 9" Запорізької міської ради.
Адреса: Ukraine, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 230-53-19, dzatejkin4@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо оприлюднення звіту про виконання договору або публікації додаткової угоди щодо подовження строку дії Договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 лютого 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, правомірності укладання договору про закупівлю, дотримання принципів закупівель. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня № 9» Запорізької міської ради (далі - Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товарів від 366-Т від 11.06.2021 (далі – Договір). Аналізом процедури закупівлі встановлено, що згідно інформації викладеної на сайті уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua) за результатами проведеної процедури закупівлі, між Замовником та ТОВ «Мадест» укладено Договір. Відповідно до пункту 12 частини 1 статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання. Відповідно до пункту 10.1 розділу Х Договору даний договір набуває чинності з моменту підписання Сторонами і діє до 31 грудня 2022 року. Проте, Замовником станом на момент завершення проведення моніторингу процедури закупівлі звіт про виконання договору або додаткової угоди щодо подовження строку дії Договору/розірвання Договору не оприлюднено.
Період усунення порушень: 21.02.2023 10:27 - 08.03.2023 00:00
Дата публікації висновку: 21.02.2023 10:27

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення усунено.
Дата публікації звіту: 23.02.2023 13:46