-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуга з виготовлення аркового кріплення АКП-3/11.2 для потреб відокремлених підрозділів - шахт ДП "Львіввугілля".
Завершена
5 520 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
1adea64b7673411798fb8e02db8394a9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-06-10-000177
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.06.2021 00:00
Період моніторингу:
10.06.2021 21:14 - 06.07.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.06.2021 № 255
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 10.06.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 10.06.2021 № 255
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
102 UA-2021-04-23-007305-b 23.04.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу дотримання законодавства під час укладення договору встановлено порушення частини 4 статті 41 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення інформації про публічні закупівлі, обґрунтування та наявність підстав для застосування переговорної процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 червня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення інформації про публічні закупівлі, обґрунтування та наявність підстав для застосування переговорної процедури закупівлі, дотримання законодавства під час укладення договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Львіввугілля» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення переговорної процедури, обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, протокол від 23.04.2021 № 184, договір про закупівлю від 05.05.2021 № 167.
Моніторингом питання дотримання законодавства під час укладання договору про закупівлю встановлено, що між Замовником та Державним підприємством «Нововолинський ремонтно-механічний завод» (далі-Учасник) 23.04.2021 проведено переговори з предмету закупівлі за кодом ДК 021:2015: 98390000-3 - Інші послуги (послуга з виготовлення аркового кріплення АКП-3/11.2), за результатами яких погоджено ціну пропозиції.
Загальна вартість пропозиції склала 5 520 000,00 гривень.
Слід зазначити, що повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене Замовником на вебпорталі Уповноваженого органу від 23.04.2021 теж містить інформацію про узгоджену ціну пропозиції учасника 5 520 000,00 гривень.
Однак встановлено, що договір про закупівлю, який підписано між Замовником та Державним підприємством «Нововолинський ремонтно-механічний завод» містить загальну вартість 5 250 000,00 гривень, що не відповідає вищезазначеному протоколу та повідомленню про намір укласти договір, що є порушенням частини 4 статті 41 Закону.
Слід зазначити, що відповідно до пункту 2 частини 1 статі 41 Закону договір, який укладено з порушенням частини 4 статті 41 Закону- є нікчемним.
Період усунення порушень:
14.06.2021 18:47 - 01.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
14.06.2021 18:47