-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний середній ремонт доріг у м. Запоріжжя)
Завершена
46 656 036.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 233 280.18 UAH
мін. крок: 0.5% або 233 280.18 UAH
Номер:
0c5c11d8ba5c4dc783149de9ec1bae23
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-01-05-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.01.2022 00:00
Період моніторингу:
05.01.2022 10:46 - 28.01.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
НАКАЗ
04.01.2022 №2
Дніпро
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 04.01.2022 №2
Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу
2. UA-2021-04-22-011588-a, ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, яка проводиться Департаментом інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу порушень законодавства з публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: «27» січня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору, відповідності умовам договору тендерній пропозиції переможця та стану виконання договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі - ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи Департаменту інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради (далі – Замовник), тендерні пропозиції учасників, договір, документи, надані Замовником в ході моніторингу.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції Комунального підприємства "ЕЛУАШ", укладання договору порушень не встановлено.
Період усунення порушень:
28.01.2022 13:04 - 03.02.2022 00:00
Дата публікації висновку:
28.01.2022 13:04
Запити/Пояснення
Номер:
7734efed03a04e3cb799134a285d0973
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
17.01.2022 18:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.01.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-04-22-011588-a , ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг, яка проводиться Департаментом інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами визначено очікувану вартість.
Враховуючи вищезазначене, прошу надати обґрунтування очікуваної вартості та виконання договору, в частині проведених обстежень вулично-шляхової мережі міста за 23 об’єктами (54000 м2), із наданням сканкопій актів обстежень, та зведену інформацію щодо виконання договору (зазначити виконані об’єкти, площу виконаних обсягів робіт в кв. м тощо.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
dd05496285d149109581d6025e85a75d
Назва:
Відповідь на звернення щодо моніторингу
Дата опублікування:
25.01.2022 11:17
Опис:
Обґрунтування очікуваної вартості та виконання договору, в частині проведених обстежень вулично-шляхової мережі міста за 23 об’єктами