-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
капітальний ремонт покриття проїздів вздовж секторів №152-155 на міському кладовищі в с. Чукалівка Івано-Франківської міської територіальної громади (CPV ДК 021:2015–45453000-7 - капітальний ремонт і реставрація)
категорія змовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».Мова, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. Джерело фінансування закупівлі:кошти місцевого бюджету
Завершена
1 786 338.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 931.69 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 931.69 UAH
Номер:
fb708c3946224a90b1ed28e784abe2bc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-05-28-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.05.2021 00:00
Період моніторингу:
28.05.2021 14:37 - 19.06.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
28.05.2021
№ 349
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 28.05.2021 № 349
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2021-04-22-010933-a 22.04.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відхилення тендерної пропозиції ТзОВ «БК «ВІАКОМ», розгляду тендерної пропозиції ФОП Волинюк Святослав Іванович, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів недопущення їх в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 14 червня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (зі змінами) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Міська ритуальна служба» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), тендерні пропозиції ТзОВ «БК «ВІАКОМ» та ФОП Волинюк Святослав Іванович, протоколи засідання тендерного комітету комунального підприємства «Міська ритуальна служба» від 12.05.2021 б/н та від 13.05.2021 б/н, договір підряду від 26.05.2021 №132, пояснення Замовника від 10.06.2021.
За результатами моніторингу встановлено, що у тендерній документації Замовника не зазначено підстави, встановлені статтею 17 Закону, що не відповідає вимогам встановленим пунктом 2 частини другої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
14.06.2021 11:35 - 01.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
14.06.2021 11:35
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Ознайомившись зі змістом висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 14-06-2021р по проведеному моніторингу закупівлі: «Капітальний ремонт покриття проїздів вздовж секторів №152-155 на міському кладовищі в с. Чукалівка Івано-Франківської міської територіальної громади (CPV ДК 021:2015–45453000-7 - капітальний ремонт і реставрація)» в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-04-22-010933-a хочемо зазначити наступне:
В п. 5 кваліфікаційних критеріїв до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону Розділу 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Замовника зазначено, що інформацію про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону учасник подає замовником у спосіб визначений оголошенням про проведення процедури закупівлі та тендерній документації згідно з Додатком № 2 до цієї тендерної документації.
В додатку 2 до тендерної документації зазначені підстави, встановлені статтею 17 Закону та спосіб їх підтвердження.
Крім того підстави по ст. 17 Закону зазначені Замовником в електронних полях в системі Прозорро на майданчику.
Таким чином, тендерна документація відповідає принципам здійснення публічних закупівель.
Разом з тим, Ваше зауваження враховано з метою недопущення будь-яких порушень в майбутньому.
Дата публікації звіту:
18.06.2021 10:40
Запити/Пояснення
Номер:
c74ed1dfa45e4903a0269000f2e411ff
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
07.06.2021 15:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.06.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Капітальний ремонт покриття проїздів вздовж секторів №152-155 на міському кладовищі в с. Чукалівка Івано-Франківської міської територіальної громади (CPV ДК 021:2015–45453000-7 - капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-04-22-010933-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформацію, документи) із наступного питання:
1. Чи враховано Замовником, при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП Волинюк Святослав Іванович, відсутність у складі його тендерної пропозиції розрахунків показника адміністративних витрат виконаних розрахунково–аналітичним методом та коштів на покриття адміністративних витрат до тендерної пропозиції (зведений по кошторисам), що вимагались у пункті 7 Розділу 3 тендерної документації Замовника?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
9c9e5cabeb78441e821e15d8e0d32141
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
10.06.2021 15:05
Опис:
Ознайомившись зі змістом запиту замовнику на пояснення від 07-06-2021р., сформованого на підставі наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 28.05.2021№ 349 у межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Капітальний ремонт покриття проїздів вздовж секторів №152-155 на міському кладовищі в с. Чукалівка Івано-Франківської міської територіальної громади (CPV ДК 021:2015–45453000-7 - капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-04-22-010933-a) з приводу того, чи враховано Замовником, при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП Волинюк Святослав Іванович, відсутність у складі його тендерної пропозиції розрахунків показника адміністративних витрат виконаних розрахунково–аналітичним методом та коштів на покриття адміністративних витрат до тендерної пропозиції (зведений по кошторисам).
Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП Волинюк Святослав Івановича враховано відсутність у складі його тендерної пропозиції розрахунків показника адміністративних витрат виконаних розрахунково–аналітичним методом.
п.7 розділ ІІІ ТД вимагається надати розрахунки показника адміністративних витрат виконані розрахунково - аналітичним методом та коштів на покриття адміністративних витрат до пропозиції – при наявності;
Відсутність розрахунків показників загальновиробничих та адміністративних витрат, виконаних розрахунково – аналітичним методом учасника закупівлі ФОП Волинюк С.І. пояснюється тим, що не планується отримання коштів на покриття загальновиробничих та адміністративних витрат оскільки не були закладені у розрахунку договірної ціни таким чином подання таких розрахунків не вимагається.
У складі тендерної пропозиції учасник надав кошторисний розрахунок.