-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт внутрішніх приміщень І-го поверху ДНЗ ясла-садочок "Сонечко" Калинівської селищної ради за адресою: вул. Жовтнева, буд. 13 в смт Калинівка Броварського району Київської області (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, код ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
3 367 274.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 836.37 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 836.37 UAH
Номер:
c2fb705a0c4444779997105cac72898c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-08-10-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.08.2021 00:00
Період моніторингу:
10.08.2021 14:10 - 03.09.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.08.2021 № 457
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 09.08.2021 № 457
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
17 UA-2021-04-22-009611-a 22.04.2021
інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, розгляді тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31.08.2021.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 22.04.2021, реєстр пропозицій від 11.05.2021, тендерну пропозицію ТОВ «ПАРИТЕТ БЦ», протокол розкриття, протокол розгляду від 13.05.2021 № 182, повідомлення про намір укласти договір 13.05.2021, договір від 27.05.2021 № 280, додаткова угода № 1 від 26.08.2021, пояснення замовника від 12.08.2021.
Період усунення порушень:
01.09.2021 15:13 - 07.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
01.09.2021 15:13
Запити/Пояснення
Номер:
000d09490a494fadb09e2653f8cf1d2e
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
11.08.2021 11:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.08.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-04-22-009611-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d02498d89968490da709a7e661b90a64
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
12.08.2021 15:51
Опис:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Капітальний ремонт внутрішніх приміщень І-го поверху ДНЗ ясла-садочок "Сонечко" Калинівської селищної ради за адресою: вул. Жовтнева, буд. 13 в смт Калинівка Броварського району Київської області (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, код ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)); ID закупівлі: UA-2021-04-22-009611-a) визначено відповідно до затвердженої в установленому порядку проектно-кошторисної документації.
Кошторисна вартість за робочим проектом складає 3 485 302,00 грн.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначається з урахуванням ДСТУ Б Д 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»” відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі»
Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проєктно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» з урахуванням ПДВ та складає 3 367 274,80 грн.
Відповідно до пункту 4 постанови Кабінету міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (зі змінами згідно постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266) органам місцевого самоврядування рекомендовано затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Разом з тим, не конкретизовано ні спосіб обґрунтування, ні вимоги щодо форми розміщення. Більш того, зазначена норма не включена до Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи, рекомендаційних характер зазначеної норми, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті https://kalynivska-2-gromada.gov.ua не оприлюднювалося.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», замовник, через авторизовані електронні майданчики оприлюднює інформацію про закупівлю, яка включає в себе і розмір бюджетного призначення, і технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.