• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

бункер-накопичувач для збору твердих відходів

Категорія замовника: орган місцевого самоврядування (бюджетна установа) . Вид та умови надання забезпечення тендерної пропозиції: згідно з додатком 4 тендерної документації. Номенклатурні позиції: 1. бункер-накопичувач для збору твердих побутових відходів - ДК 021:2015 (44614100-8) - накопичувальні бункери.

Завершена

2 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 20 000.00 UAH
Номер: d565be97dad24008b13753558505e7fc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-07-01-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.07.2021 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 02.07.2021 11:25 - 24.07.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 01.07.2021 № 349 Одеса Про початок моніторингу процедури закупівлі Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2021-04-22-000676-a, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 22 квітня 2021 року. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 01.07.2021. В.о. начальника Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Дмитро СТЕПАНЮК
Адреса: Ukraine, Миколаївська, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Миколаївська обл.), +38 (0 93) 691-49-02, zaicevaolena.dasy@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «ТАРА-ПЛЮС К» встановлено порушення абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 та частини шістнадцятої статті 29 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БІОГРУП СЕРВІС», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку зокрема, шляхом недопущення таких порушень у подальшому, і протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи щодо вжиття заходів, направлених на виконання зобов'язань.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 липня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляд тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2021 рік Департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради (далі – Замовник) (ID UA-P-2021-04-22-000494-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету (протокол від 22.04.2021 б/н); звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації та відповіді на них; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції приватного підприємства «ТАРА-ПЛЮС К» (далі – ПП «ТАРА-ПЛЮС К») та товариства з обмеженою відповідальністю «БІОГРУП СЕРВІС» (далі – ТОВ «БІОГРУП СЕРВІС»); протоколи розгляду тендерних пропозицій від 14.05.2021 та 18.05.2021; протокол розкриття тендерних пропозицій; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю від 04.06.2021 № 312; пояснення Замовника, надані 12.07.2021 через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі та з урахуванням пояснень Замовника встановлено наступне. Відповідно до оприлюдненого протоколу від 14.05.2021 за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «ТАРА-ПЛЮС К» тендерний комітет Замовника встановив, що «учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства» та відхилив його тендерну пропозицію. Зокрема, тендерний комітет Замовника встановив, що «учасником, в порушення умов тендерної документації, в складі тендерної пропозиції не надано довідку-підтвердження щодо усвідомлення змісту та вимог викладених замовником в тендерній документації». Відповідно до пункту 2 «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій» розділу VІІ «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник визначив, що «Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку Учасника процедури закупівлі означатиме, що Учасник процедури закупівлі, що бере участь в цих торгах, повністю усвідомлює зміст цієї документації та вимоги, викладені Замовником у цій документації, про що Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку-підтвердження» (далі – Довідка про усвідомлення змісту тендерної документації). Разом з тим, вичерпний перелік документів, подання яких вимагається Замовником в складі тендерної пропозиції наведено в пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, серед яких відсутня вищезазначена довідка. Крім того, в ході проведення моніторингу процедури закупівлі Замовник пояснив, що вищезазначена вимога тендерної документації ґрунтується на положеннях статті 24 Закону. Разом з тим, норми статті 24 Закону не встановлюють вимог до учасника, а надають право учасникам звернутися до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Зважаючи на вищенаведене, Довідка про усвідомлення змісту тендерної документації чинним законодавством не передбачена, а, отже, не належить до вимог згідно абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Таким чином, Замовник на порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «ТАРА-ПЛЮС К», який не надав Довідку про усвідомлення змісту тендерної документації, вимога щодо наявності якої не передбачена чинним законодавством України. Крім того, за результатами розгляду тендерної пропозиції ПП «ТАРА-ПЛЮС К» тендерний комітет Замовника встановив, що «в порушення умов тендерної документації, надана учасником довідка (вих. № 6/07 від 07.05.2021), з інформацією про особу, яка має право підписувати договір про закупівлю, не містить зразку підпису вказаної в ній особи». Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації в складі тендерної пропозиції учасникам необхідно надати довідку довільної форми «з інформацією про особу (осіб), яка(-і) мають право підписувати договір про закупівлю. Довідка повинна містити інформацію про наявність або відсутність обмежень щодо суми, типу, предмета правочинів, які має право укладати вказана в довідці особа (особи) та зразок підпису такої особи (осіб)». Учасник ПП «ТАРА-ПЛЮС К» в складі тендерної пропозиції розмістив довідку щодо правочину від 07.05.2021 № 6/07 (файл «12. Довідка щодо права підпису та правочину.pdf»), відповідно до якої учасник повідомляє, що особою уповноваженою на підписання договору про закупівлю є директор Князєв Сергій Миколайович. При цьому, зазначена довідка підписана директором Князєвим С. М. Відповідно до пояснень Замовника «вказана довідка не містить позицію (інформацію, посилання) зразка підпису такої особи як власне і самого підпису, який повинен бути наданий у вигляді такого зразка». Таким чином, Замовник на порушення частини шістнадцятої статті 29 Закону, виявивши невідповідність в документі, що поданий учасником у тендерній пропозиції на підтвердження права підпису договору про закупівлю та подання якого вимагалось тендерною документацією, в електронній системі закупівель не розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідності. Разом з тим, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що учасник ПП «ТАРА-ПЛЮС К» документально не підтвердив інформацію про його відповідність кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», встановленого Замовником відповідно до статті 16 Закону, та, як наслідок, його тендерна пропозиція підлягала відхиленню на підставі абзаців першого та другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. Так, відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 розділу ІV «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до ст.16 Закону» тендерної документації на підтвердження відповідності зазначеному кваліфікаційному критерію учасники повинні надати: - виконаний в повному обсязі договір (скан-копія з оригіналу або з належним чином засвідченої копії) та акт приймання-передавання (або інший аналогічний(-і) документ(-и), що підтверджує(-ють) виконання договору в повному обсязі) до даного договору щодо поставки контейнерів для збору твердих відходів об’ємом не менше 10 м3; - оригінал відгуку від контрагента щодо якості виконаних договорів, які надані як аналогічні. Учасник ПП «ТАРА-ПЛЮС К» в складі тендерної документації надав договір від 10.08.2020 №20/08/20, укладений з комунальним підприємством «НК Екосервіс» на постачання 14 одиниць змінних кузовів для сміттєвоза (далі – кузов) на загальну суму 425999,98 гривень (файл «26. Договір про постачання аналогічного товару.pdf»). Також, надано відгук директора комунального підприємства «НК Екосервіс» (файл «27. Відгук.pdf»), відповідно до якого комунальним підприємством «НК Екосервіс» за вищезазначеним договором отримано змінні кузови для сміттєвоза у кількості 14 одиниць на суму 425999,98 гривень. Разом з тим, учасник в складі тендерної документації надав видаткові накладні від 22.09.2020 № 14, від 15.10.2020 № 48 та від 27.10.2020 № 17 (файл «26. Договір про постачання аналогічного товару.pdf»), відповідно до яких за договором від 10.08.2020 №20/08/20 передано 10 одиниць кузовів на суму 304285,70 гривень. Отже, учасник ПП «ТАРА-ПЛЮС К» на порушення вимог підпункту 1.1 пункту 1 розділу ІV тендерної документації у визначений Замовником спосіб не надав документи, що підтверджують виконання договору від 10.08.2020 №20/08/20 в повному обсязі, та, як наслідок, не підтвердив свою відповідність встановленому кваліфікаційному критерію.
Період усунення порушень: 16.07.2021 13:45 - 31.07.2021 00:00
Дата публікації висновку: 16.07.2021 13:45

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання висновку за результатами проведеного моніторингу повідомляємо, про те, що Замовник у подальшому не допускатиме виявлених, у даній закупівлі, порушень.
Дата публікації звіту: 20.07.2021 12:55

Запити/Пояснення