-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з утилізації списаного майна
Під кількістю 1 послуга слід розуміти обсяг відповідно до Технічної специфікації
Торги відмінено
310 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 550.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 550.00 UAH
Номер:
edd853e8e81a407880f083bfdf2b296c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-05-27-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.05.2021 00:00
Період моніторингу:
27.05.2021 15:30 - 18.06.2021 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.05.2021 № 346
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 27.05.2021 № 346.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-04-21-011964-c, 21.04.2021. Дані автоматичних індикаторів ризиків: RISK-1-8.
Заступник начальника
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону, частини першої статті 25 Закону та пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, що оприлюднюються відповідно до Закону – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Під час моніторингу Замовником відмінено торги, про що опубліковано відповідну інформацію в електронній системі закупівель 01.06.2021.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 02 червня 2021 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Західного міжрегіонального управління міністерства юстиції (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-04-21-011608-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї, затверджені рішенням тендерного комітету від 07.05.2021; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ТОВ «ЕКОВДМ» (щодо правомірності його відхилення Замовником); кваліфікацію пропозиції учасника від 19.05.2021; тендерну пропозицію приватного підприємства «Екотех-Україна» (далі – ПП «Екотех-Україна»); опубліковане повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей до 20.05.2021 та опубліковані ПП «Екотех-Україна» документи на виконання вказаної вимоги; опубліковані в електронній системі закупівель звернення за роз’ясненнями щодо проведення закупівлі, повідомлення про намір укласти договір від 21.05.2021.
Проведеним моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації не зазначено посаду однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками.
Відповідно до вимог частини першої статті 25 Закону розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру на закупівлю робіт та 3 відсотків у разі проведення тендеру на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією.
Проведеним моніторингом встановлено, що Замовником у тендерній документації (підпункт 3.4. розділу 3) встановлено вимогу про надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії, розмір забезпечення тендерної пропозиції – 30 000,00 грн., строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше строку, протягом якого тендерна пропозиція вважається дійсною, але не менше ніж 90 днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям.
Отже, при оголошенні та проведенні закупівлі послуг (утилізація списаного майна) з очікуваною вартістю 310 000,00 грн Замовником в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації (підпункт 3.4. розділу 3) встановлено розмір забезпечення тендерної пропозиції в сумі 30 000,00 грн (9,68 відсотка від очікуваної вартості), що перевищує встановлений частиною першою статті 25 Закону розмір (3 відсотка очікуваної вартості закупівлі) на 6,68 відсотка.
Таким чином, ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризику RISK-1-8 (розмір забезпечення тендерної пропозиції визначено з порушенням встановлених Законом граничних значень під час закупівлі товарів або послуг) - підтвердилась.
Крім того, відповідно до пункту 6.4. розділу 6 та пункту 12.9 розділу 12 «Інші умови» проєкту договору (Додаток 5) при зазначенні умов щодо зміни істотних умов договору визначено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами у повному обсязі, крім випадків передбачених ст. 41 Закону
При цьому, Замовником при здійсненні закупівлі послуг з утилізації списаного майна встановлено, що одним із випадків зміни істотних умов договору є збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю, що суперечить вимогам пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону, скільки стосується виключно закупівлі товарів.
Слід відмітити, що відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Слід зазначити, що під час моніторингу, відповідно до опублікованої 01.06.2021 в електронній системі закупівель інформації, Замовником відмінено торги у зв’язку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, а саме допущення помилки під час механічного заповнення поля із розміром надання забезпечення тендерних пропозицій (протокол №5 від 01.06.2021).
Період усунення порушень:
03.06.2021 14:18 - 18.06.2021 00:00
Дата публікації висновку:
03.06.2021 14:18
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionBidSecurity: Так
Опис:
Відмінено торги
Дата публікації:
11.11.2021 18:01