-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Модернізація та функціональне розширення серверно-апаратної платформи оперативної обробки інформації
Модернізація та функціональне розширення серверно-апаратної платформи оперативної обробки інформації. Детально зазначено в Додатку 3.
Завершена
35 640 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 178 200.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 178 200.00 UAH
Номер:
e7e103f1924f4db2b7df459eb9050ea7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-06-03-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.06.2021 00:00
Період моніторингу:
03.06.2021 11:05 - 26.06.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.06.2021 № 345
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
В.о. Начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 02.06.2021 № 345
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2021-04-21-006183-a 21.04.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16.06.2021
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 21.04.2021 № 46/21 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 10.06.2021, протокол розкриття, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ВАЙЗ АЙ ТІ», товариства з обмеженою відповідальністю «СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА», товариства з обмеженою відповідальністю «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» (далі – Переможець), повідомлення про намір укласти договір від 15.06.2021 року, пояснення Замовника від 07.06.2021
Період усунення порушень:
16.06.2021 14:48 - 23.06.2021 00:00
Дата публікації висновку:
16.06.2021 14:48
Запити/Пояснення
Номер:
5727a2efca4e49ea819f081c6982bf47
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
03.06.2021 15:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.06.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з Модернізації та функціонального розширення серверно-апаратної платформи оперативної обробки інформації; за ДК 021:2015: 48821000-9 — Мережеві сервери (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-04-21-006183-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів
Комунальним підприємством "Інформатика" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
4e276a7fd9344708967bbb9b4bfecd75
Назва:
Відповідь замовника на запит про надання пояснення
Дата опублікування:
07.06.2021 11:09
Опис:
Комунальне підприємство «Інформатика», щодо вашого запиту на пояснення від 03.06.2021 р. при проведенні моніторингу (UA-M-2021-06-03-000020) повідомляє наступне.
КП “Інформатика” як співвиконавець Комплексної міської цільової програми “Електронна столиця” на 2019-2022 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 18.12.2018 № 461/6512, відповідно до заходу п. 16.5 "Модернізація та функціональне розширення апаратних комплексів для поточних та перспективних завдань" здійснює закупівлю обладнання та супутніх послуг за вищезазначеним заходом, як замовник згідно Закону України «Про публічні закупівлі».
Технічні та якісні характеристики до закупівлі за предметом Модернізація та функціональне розширення серверно-апаратної платформи оперативної обробки інформації за ДК 021:2015:48820000-2: Сервери (оголошення UA-2021-04-21-006183-a) визначено виходячи з потреб розширення функціональних можливостей існуючої серверно-апаратної платформи з врахуванням забезпечення сумісності з існуючою платформою, та описано в Обгрунтуванні доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик та очікуваної вартості закупівлі (додається).
Розмір бюджетного призначення на виконання заходів з розширення функціональних можливостей апаратних комплексів, які визначені п. 16.5 "Модернізація та функціональне розширення апаратних комплексів для поточних та перспективних завдань» згідно Комплексної міської цільової програми “Електронна столиця” на 2019-2022 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 18.12.2018 № 461/6512, на 2021 рік передбачено витрати у розмірі 50 млн грн.
До початку проведення процедури закупівлі для обґрунтування очікуваної вартості КП "Інформатика" здійснено запити комерційних пропозицій відповідно до технічного завдання та отримані комерційні пропозиції (додається).
Також, надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено Обгрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик та очікуваної вартості закупівлі - https://i.kyivcity.gov.ua/information/