• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 32320000-2 Телевізійне та аудіовізуальне обладнання (Система відео фіксації, з подальшим зберіганням екзаменаційних іспитів в комплекті з проектуванням та монтажем )

Завершена

4 466 561.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 332.81 UAH
Номер: da3c897adc184e97ab6e95352b737df9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-07-02-000080
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.07.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 02.07.2021 16:07 - 24.07.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 02.07.2021 № 215 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 40 UA-2021-04-21-011607-c 21.04.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, opanashchuk.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ДЖІТЕЛ», своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та внесення змін до нього, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи з недопущення встановлених порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 липня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та внесення змін до нього, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Національного медичного університету імені О. О. Богомольця (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 21.04.2021 із змінами, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ДЖІТЕЛ» (далі – ТОВ «ДЖІТЕЛ»), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 11.05.2021, протокол розгляду тендерної пропозиції від 14.05.2021, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 14.05.2021, договір від 25.05.2021 № 415 (далі – договір), додаткова угода до договору від 31.05.2021 № 1, повідомлення про внесення змін до договору від 31.05.2021, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, надані через електронну систему закупівель 12.07.2021. Відповідно до вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються відомості про строк дії тендерних пропозицій, протягом якого вони вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Водночас, Замовник у пункті 4 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначив термін дії тендерних пропозицій протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, чим порушив вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 27.07.2021 17:13 - 11.08.2021 00:00
Дата публікації висновку: 27.07.2021 17:13

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Повідомляю, що я, як уповноважена особа, зобов’язуюсь в подальшому не допускати вказаних порушень. Про це свідчить те, що мною внесені зміни до тендерних документацій закупівель UA-2021-07-27-001705-b; UA-2021-07-27-011384-b, що мали аналогічні порушення. Всі наступні відкриті торги: UA-2021-08-02-004258-b; UA-2021-08-02-000460-b; UA-2021-07-29-004112-b; UA-2021-07-28-010171-b; UA-2021-07-28-007794-b; UA-2021-07-27-011384-b оголошені мною без порушення вимог п. 11 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі".
Дата публікації звіту: 02.08.2021 18:07

Запити/Пояснення