-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 32320000-2 Телевізійне та аудіовізуальне обладнання (Система відео фіксації, з подальшим зберіганням екзаменаційних іспитів в комплекті з проектуванням та монтажем )
Завершена
4 466 561.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 332.81 UAH
мін. крок: 0.5% або 22 332.81 UAH
Номер:
da3c897adc184e97ab6e95352b737df9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-02-000080
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.07.2021 00:00
Період моніторингу:
02.07.2021 16:07 - 24.07.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.07.2021 № 215
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
40 UA-2021-04-21-011607-c 21.04.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ДЖІТЕЛ», своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та внесення змін до нього, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи з недопущення встановлених порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 липня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та внесення змін до нього, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Національного медичного університету імені О. О. Богомольця (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 21.04.2021 із змінами, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ДЖІТЕЛ» (далі – ТОВ «ДЖІТЕЛ»), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 11.05.2021, протокол розгляду тендерної пропозиції від 14.05.2021, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 14.05.2021, договір від 25.05.2021 № 415 (далі – договір), додаткова угода до договору від 31.05.2021 № 1, повідомлення про внесення змін до договору від 31.05.2021, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, надані через електронну систему закупівель 12.07.2021.
Відповідно до вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються відомості про строк дії тендерних пропозицій, протягом якого вони вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Водночас, Замовник у пункті 4 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначив термін дії тендерних пропозицій протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, чим порушив вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
27.07.2021 17:13 - 11.08.2021 00:00
Дата публікації висновку:
27.07.2021 17:13
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Повідомляю, що я, як уповноважена особа, зобов’язуюсь в подальшому не допускати вказаних порушень. Про це свідчить те, що мною внесені зміни до тендерних документацій закупівель UA-2021-07-27-001705-b; UA-2021-07-27-011384-b, що мали аналогічні порушення. Всі наступні відкриті торги: UA-2021-08-02-004258-b; UA-2021-08-02-000460-b; UA-2021-07-29-004112-b; UA-2021-07-28-010171-b; UA-2021-07-28-007794-b; UA-2021-07-27-011384-b оголошені мною без порушення вимог п. 11 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі".
Дата публікації звіту:
02.08.2021 18:07
Запити/Пояснення
Номер:
af1fef4729df45d8a0ea1a77dfa81811
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
07.07.2021 15:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.07.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі
ДК 021:2015 32320000-2 Телевізійне та аудіовізуальне обладнання (Система відео фіксації, з подальшим зберіганням екзаменаційних іспитів в комплекті з проектуванням та монтажем ) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-21-011607-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
63fc5880dfd54f91937335d2437f3e9c
Назва:
Відповідь на запит про надання інформації та пояснень
Дата опублікування:
12.07.2021 18:15
Опис:
Національний медичний університет імені О.О. Богомольця розглянув запит щодо надання інформації отриманий через систему електронних закупівель 07.07.2021 в межах моніторингу закупівлі ДК 021:2015 32320000-2 Телевізійне та аудіовізуальне обладнання (Система відео фіксації, з подальшим зберіганням екзаменаційних іспитів в комплекті з проектуванням та монтажем ) та повідомляє наступне.
Технічне завдання сформовано з урахуванням звернень співробітників НМУ ім. О.О. Богомольця та вимог службових записок його підрозділів. Відділ комп’ютерних технологій навчання та дистанційної освіти звернувся до керівництва НМУ ім. О.О. Богомольця з проханням провести закупівлю обладнання та сформував технічні вимоги до нього. Відповідно до отриманих пояснень формування технічних вимог здійснювалося Відділом комп’ютерних технологій навчання та дистанційної освіти виходячи з наступного:
Система зберігання підбиралася виходячи з необхідного об'єм, довгострокового зберігання відеоматеріалів, корисний об'єм 81 Гбайт (наявність відповідної кількості дисків), швидкості завантаження інформації з відео реєстраторів (наявність інтерфейсів 1Гбіт, 10 Гбіт, з можливістю розширення портів до 28-ми портів), та параметрів надійності ( мінімум два контролери в режимі Active-Active, підтримка RAID 1, 10, 5, 50, 6, та можливості її подальшого розширення (кількість дисків до 480 шт, така кількість дисків дозволяє Постачальниками надавати оптимальний набір дисків за ціною виходячи з набору різного об'єму дисків). Управління повинно бути зручним через web-інтерфейс, можливість моніторингу та збору статистки.
Такими чином прийшли до системи зберігання середнього рівня як - Dell EMC Unity XT , HPE 3PAR StoreServ HPE, Huawei OceanStore.
Для з'єднання відео реєстратора з системою зберігання були сформовані вимоги до центрального комутатора, вимоги є стандартними - наприклад : підтримка - 24 x 10 Gig SFP, які можуть працювати як GE, наявність інтерфейсів 40G/100G для стикування, швидкість комутації не менше ніж 1.6 Tбіт/с (для того щоб було можливо використати всі інтерфейси), підтримка резерву блока живлення, базових протоколів IP, VXLAN. Фактично комутатор для використання в ядрі, центрі обробки даних.
Такі комутатори можуть бути запропоновані HPE/Aruba, Cisco, Huawei, та іншими
Для підключення відео камер до реєстратора необхідні комутатори POE (камер живляться по POE), особливо було приділено увагу протоколам безпеки для унеможливлення атак на комутатор доступу, в залежності від кількості камери було вибрано два типи комутаторів 24-портів GE та 48-портів GE. Виходячи з того, що в процесі екзаменів всі камери мають передати відео одночасно, тобто нарізка дуже велика і може сягати 100 мільйонів пакетів в секунду, та будуть застосовані майже всі інтерфейси, комутаційна спроможність повинна бути фактично не блокована на рівні 100 Гбіт/с.
Такі комутатори середнього рівня : Cisco, Huawei, HPE/Aruba, всі мають мати обладнання щоб задовольнити ці вимоги.
Для забезпечення безперервної фіксації - запису проведення екзаменів, до кожного з комутаторів доступу підключається джерело безперебійного живлення що має вбудовану або окрему батарею, яка здатна витримувати не менше 14 хвилин навантаження для забезпечення роботи комутаторів та камер що живляться від комутаторів по POE, максимальна потужність ДБЖ 800 вт, один світч + 48*10 камер, не перевищую 600 Вт.
Для забезпечення безперервної фіксації передбачено джерело безперебійного живлення що живить систему збереження, відео реєстратор та центральний комутатор, розрахункова середня потужність не перевищую 2.5 кВт, пікова 5 кВт, тому 6 кВА ДБЖ, має витримувати 2.8кВт не менше 15 хвилин.
Такі ДБЖ можуть виробляються APС Schneider, Huawei, Emerson, та іншими.
Вимоги до обладнання відеоспостереження розроблялися з точки зору надійності (безвідмовності) техніки, відсутності бек-дорів, та мали відповідати особлівостям об’єкту ( місцерозтошування, сонячні засвіти та інш.). Відеоспостереження повинно працювати за сучасною технологією з передачею відео по протоколу TCP-IP. Відеокамери були вибрані виходячи з кута огляду (фокусна відстань) з фіксованим об`єктивом і роздільної здатності відповідно до дальності огляду камери. Живлення повинно мати можливість передаватись по технології PoE. Наявності технології покращення зображень для закритих приміщень. Формат стиснення відео повинен мати кодеки h265 та інтелектуальний алгоритм зниження бітрейта. Вандалостійкість не меньш як IK08. Вбудовані функції аналітики: детекція руху, дефокусування, тампер, вбудований мікрофон. Діапазон робочих температур: -10°C, +55°C. Наявність WEB-інтерфейсу.
Відеореєстратори були підібрані відповідно до кількості відеокамер з можливістью додавання резервних каналів на 30% камер. Підтримка завантаження відео архіву з SD карти у випадку втрати зв'язку з камерою. Можливість використання резервних відео реєстраторів у разі виходу з ладу основного.
Можливості гнучкого налаштування декількох розкладів запису відеоархіву.
Кількість дисків підбиралась виходячи з накопичування відеоархіву принаймні на одну сессію.
Такими чином Axis, Wisenet, Bosch цілком закривають поставлені задачі.
Очікувану вартість закупівлі визначено шляхом визначення середнього арифметичного значення ціни з не менш, як чотирьох джерел цінової інформації.
Відповідна інформація міститься у файлі UA-2021-04-21-011607-c.docx розміщеному за адресою
http://nmuofficial.com/derzhavni-zakupivli/obgruntuvannya-tehnichnyh-i-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli/