• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Електромонтажні роботи (Реконструкція приміщення КЗО "ЛПВФП ПРИ УМСФ" ДМР: Система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей у приміщенні Комунального закладу освіти "Ліцей митно-податкової справи з посиленою військово-фізичною підготовкою при Університеті митної справи та фінансів" ДМР за адресою: м. Дніпро, вул. Космодромна, 7, код ЄДРПОУ 36574474 з монтажем (реконструкція). Корегування)

Торги відмінено

3 256 699.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 283.50 UAH
Номер: b6ecfc8f09944e7abf92582f89a08d7b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-06-28-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.07.2021 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 07.07.2021 10:50 - 29.07.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 05.07.2021 № 343 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 05.07.2021 № 343 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 10 UA-2021-04-21-011130-c 21.04.2021 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕЗПЕЧНА ТА ІННОВАЦІЙНА ОСВІТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (ЄДРПОУ 19139858) Дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, novobranec1204@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані – порушень не установлено. За результатами оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 22 статті 18 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом відміни торгів та недопущення в подальшому порушень норм Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 липня 2021 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Безпечна та інноваційна освіти» Дніпровської міської ради, (далі Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) № 10892-р/пк-пз від 18.05.2021, пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався. В ході проведення моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовником не виконано рішення Колегії від 18.05.2021 № 10892-р/пк-пз та не оприлюднено в електронній системі закупівель інформацію щодо виконання рішення. Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 31 Закону Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Станом на дату завершення моніторингу в електронній системі закупівель торги не відмінено.
Період усунення порушень: 02.08.2021 08:12 - 17.08.2021 00:00
Дата публікації висновку: 02.08.2021 08:12

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Після усунення технічних проблем у системі "Прозорро" 06 серпня 2021 р. замовником було скасовано закупівлю.
Дата публікації звіту: 06.08.2021 16:05

Запити/Пояснення