-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Електромонтажні роботи (Реконструкція приміщення КЗО "ЛПВФП ПРИ УМСФ" ДМР: Система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей у приміщенні Комунального закладу освіти "Ліцей митно-податкової справи з посиленою військово-фізичною підготовкою при Університеті митної справи та фінансів" ДМР за адресою: м. Дніпро, вул. Космодромна, 7, код ЄДРПОУ 36574474 з монтажем (реконструкція). Корегування)
Торги відмінено
3 256 699.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 283.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 283.50 UAH
Номер:
b6ecfc8f09944e7abf92582f89a08d7b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-06-28-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.07.2021 00:00
Період моніторингу:
07.07.2021 10:50 - 29.07.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
05.07.2021 № 343
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 05.07.2021 № 343
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
10 UA-2021-04-21-011130-c 21.04.2021 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕЗПЕЧНА ТА ІННОВАЦІЙНА ОСВІТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (ЄДРПОУ 19139858) Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані – порушень не установлено.
За результатами оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 22 статті 18 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом відміни торгів та недопущення в подальшому порушень норм Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 липня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Безпечна та інноваційна освіти» Дніпровської міської ради, (далі Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) № 10892-р/пк-пз від 18.05.2021, пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався.
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовником не виконано рішення Колегії від 18.05.2021 № 10892-р/пк-пз та не оприлюднено в електронній системі закупівель інформацію щодо виконання рішення.
Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 31 Закону Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Станом на дату завершення моніторингу в електронній системі закупівель торги не відмінено.
Період усунення порушень:
02.08.2021 08:12 - 17.08.2021 00:00
Дата публікації висновку:
02.08.2021 08:12
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Після усунення технічних проблем у системі "Прозорро" 06 серпня 2021 р. замовником було скасовано закупівлю.
Дата публікації звіту:
06.08.2021 16:05
Запити/Пояснення
Номер:
6f6c721e85064e5ba18cfc708221bb74
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
09.07.2021 15:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.07.2021 00:00
Опис:
питання у файлі
Номер:
10921f9f0b3342cf809a6f793ed0b5ce
Назва:
Пояснення Замовника
Дата опублікування:
14.07.2021 21:00
Опис:
Замовник КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕЗПЕЧНА ТА ІННОВАЦІЙНА ОСВІТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 21.04.2021р. розпочав закупівлю UA-2021-04-21-011130-c. 27.04.2021 р. до Змовника у системі «ПРОЗОРРО» надійшли вимоги щодо змін до умов тендерної документації. На дані вимоги Замовником було надано відповідь про внесення змін до тендерної документації. 30.04.2021 р. Замовником було прийняте рішення №30_04-14 тд про внесення змін до тендерної документації. Але під час внесення змін сталася технічна проблема у системі "ПРОЗОРРО", яка унеможливила внесення змін. Під час спілкування із консультантами ЗАКУПКИ.ПРОМ Замовник отримав відповідь, що внесення змін неможливо. 30.04.2021р. в АМКУ було подано скаргу на умови тендерної документації, які у відповідності до рішення Замовника №30_04-14 тд повинні були бути виключеними. 06.05.2021 р. АМКУ прийняв скаргу до розгляду. 07.05.2021 р. Замовником було прийняте рішення №07_05-1 пр про відміну торгів у зв’язку з неможливістю усунення порушень, а саме: помилка у п.9.2 електронній тендерній документації. Даний протокол було опубліковано у системі №ПРОЗОРРО" разом з поясненнями для АМКУ. 18.05.2021 р. АМКУ прийняв рішення скаргу задовільнити та зобов’язати замовника внести зміни до тендерної документації. Але і досі статус закупівлі - «Призупинено».
Замовником було направлено листа до майданчика із запитанням щодо строків, коли закупівлю буде розблоковано та з’явиться можливість відмінити дану закупівлю у відповідності до рішення №07_05-1 пр про відміну торгів. На теперішній час чекаємо офіційну відповідь від представників "ПРОЗОРРО".
Скрін сторінки зі закупівлею додається.