• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Електромонтажні роботи (Реконструкція приміщення КЗО "ДНЗ №164" ДМР: Система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей у приміщенні Комунального закладу освіти "Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 164 комбінованого типу" ДМР за адресою: м. Дніпро, вул. Севастопольська, 15, код ЄДРПОУ 34561065 з монтажем (реконструкція). Корегування)

Завершена

850 761.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 253.81 UAH
Номер: 12ad2f49c3f747d3af34074f0ae788ef
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-06-28-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.07.2021 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 07.07.2021 10:56 - 29.07.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 05.07.2021 № 343 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 05.07.2021 № 343 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 3 UA-2021-04-21-010303-c 21.04.2021 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕЗПЕЧНА ТА ІННОВАЦІЙНА ОСВІТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (ЄДРПОУ 19139858) Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, snopkovaolga23@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Дніпровське спеціалізоване протипожежне підприємство» встановлено порушення вимог частини 10 статті 29 Закону, абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимоги пункту 8 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено порушення вимог частини шостої статті 33 Закону, пункту 4 частини першої статті 43 Закону. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлена розбіжність в частині визначення строку дії забезпечення тендерної пропозиції та строку дії тендерних пропозицій. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правомірності відхилення тендерної пропозиції – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 09.07.2021р. №09/07-04 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 липня 2021 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), розгляд тендерної пропозиції, правомірність відхилення тендерної пропозиції, своєчасність укладання, оприлюднення договору та зміни до нього. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального підприємства «Безпечна та інноваційна освіта» Дніпровської міської ради (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, звіт про результати проведення процедури закупівлі, тендерну документацію (в новій редакції) затверджену рішенням уповноваженої особи замовника від 30.04.2021р. № 30_04-5 тд, вимога про усунення порушення (UA-2021-04-21-010303-c.b1) та надана відповідь, скарга до процедури (UA-2021-04-21-010303-c.c2), рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 21.05.2021 № 10893-р/пк-пз, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, правомірність відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ», тендерну пропозицію ТОВ «Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство», протоколи (рішення) уповноваженої особи про визначення переможця вiд 26.05.2021р. №26_05-4пр, вiд 28.05.2021р. №28_05-11пр та від 22.06.2021р. №22_06-4пр, повідомлення про намір укласти договір, договір від 09.07.2021р. №09/07-04, додаткову угоду від 20.07.2021р. №1, питання повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710, пояснення Замовника надане через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався. В ході проведення моніторингу процедури закупівлі установлено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону Замовником у пункті 5 Розділу ІІІ тендерної документації визначена обов’язкова наявність у штаті Учасника не менше 5 електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду (на підтвердження надати у складі пропозиції диплом про освіту або кваліфікаційні посвідчення, або свідоцтво за професією), не менше 2 налагоджувальників приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду (на підтвердження надати у складі пропозиції диплом про освіту або кваліфікаційні посвідчення, або свідоцтво за професією), не менше 2 працівників інженерних спеціальностей. Проте, учасником процедури закупівлі ТОВ «Дніпровське спеціалізоване протипожежне підприємство» не підтверджено кваліфікаційний критерій щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід через не завантаження до 08.05.2021 у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Дніпровське спеціалізоване протипожежне підприємство» дипломів про освіту або кваліфікаційні посвідчення, або свідоцтва за професією вищезазначених спеціалістів, що не відповідає вимозі пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації Замовника. Отже, тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ТОВ «Дніпровське спеціалізоване протипожежне підприємство» підлягала відхиленню. Однак, на порушення вимоги абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство» як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям установленим статтею 16 Закону та прийняв рішення визначити переможцем процедури закупівлі, укласти з ним договір відповідно до пункту 8 протоколу (рішення) Уповноваженої особи Замовника про визнання переможця від 28.05.2021 №28_05-11пр. Відповідно до частини десятої статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Отже, строк розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Дніпровське спеціалізоване протипожежне підприємство» тривав до 02.06.2021. За результатами аналізу інформації про закупівлю, установлено, що Замовником в електронній системі закупівель не оприлюднено аргументоване повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції до 20 робочих днів. Таким чином, повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції учасника ТОВ «Дніпровське спеціалізоване протипожежне підприємство» до 19.06.2021 розміщено в електронній системі закупівель після закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Як наслідок, на порушення вимоги пункту 8 частини першої статті 10 Закону Замовник оприлюднив повідомлення про намір укласти договір про закупівлю 22.06.2021, тоді, як протокол (рішення) Уповноваженої особи Замовника про визнання переможця та намір укласти з ним договір від 28.05.2021 №28_05-11пр. На порушення вимоги частини шостої статті 33 Закону Замовником укладено договір підряду від 09.07.2021 №09/07-04, без обґрунтування необхідності продовження строку для його укладання. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 43 Закону договір підряду від 09.07.2021 №09/07-04 є нікчемним. Також, моніторингом процедури закупівлі установлена розбіжність при складанні тендерної документації Замовника, зокрема відповідно до пункту 2 Розділу ІІІ тендерної документації Замовника строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, тоді, як відповідно до пункту 4 Розділу ІІІ тендерної документації Замовника тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Період усунення порушень: 29.07.2021 08:30 - 13.08.2021 00:00
Дата публікації висновку: 29.07.2021 08:30

Оскарження висновку в суді

Опис: 12.08.2021 р. подана позовна заява від 06.08.2021 р.
Дата публікації: 12.08.2021 18:42
Дата відкриття провадження: 19.08.2021 07:00
Номер відкриття провадження: 160/13995/21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Учасником процедури закупівлі ТОВ «Дніпровське спеціалізоване протипожежне підприємство» завантажено тендерну пропозицію 07.05.2021 р. Розкриття тендерних пропозицій відбулось 24.05.2021 р. Уповноваженою особою Замовника про визнання переможця від 28.05.2021 №28_05-11 пр було визначено переможця ТОВ «Дніпровське спеціалізоване протипожежне підприємство» та сформовано намір укласти договір у строки, відповідно до частини десятої статті 29 Закону. Відповідно до Ст. 33. Рішення про намір укласти договір про закупівлю, п. 5. «З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.» та п. 6. «Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.» почався строк оскарження рішення про визначення переможця. У складі тендерної пропозиції Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону Замовником у пункті 5 Розділу ІІІ тендерної документації визначена обов’язкова наявність у штаті Учасника не менше 5 електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду (на підтвердження надати у складі пропозиції диплом про освіту або кваліфікаційні посвідчення, або свідоцтво за професією), не менше 2 налагоджувальників приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду (на підтвердження надати у складі пропозиції диплом про освіту або кваліфікаційні посвідчення, або свідоцтво за професією), не менше 2 працівників інженерних спеціальностей. Проте, учасником процедури закупівлі ТОВ «Дніпровське спеціалізоване протипожежне підприємство» не підтверджено кваліфікаційний критерій щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід через не завантаження до 08.05.2021 у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Дніпровське спеціалізоване протипожежне підприємство» дипломів про освіту або кваліфікаційні посвідчення, або свідоцтва за професією вищезазначених спеціалістів, що не відповідає вимозі пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації Замовника. Отже, тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ТОВ «Дніпровське спеціалізоване протипожежне підприємство» не відповідала вимогам тендерної документації. Замовником було виправлено дане порушення шляхом відміни рішення про визнання переможця від 28.05.2021 №28_05-11 пр. Дію рішення про визнання переможця від 28.05.2021 №28_05-11 пр. було припинено. Відповідно до технічного завдання Адміністратора системи ДП «ПРОЗОРРО» відміна рішення про кваліфікацію переможця здійснюється шляхом використання функціоналу – «Повернення на кваліфікацію». 16.06.2021 р. Замовником було використано даний функціонал для виправлення порушення, яке було допущене при кваліфікації ТОВ «Дніпровське спеціалізоване протипожежне підприємство». Після повернення на кваліфікацію учасника, процес кваліфікації, зокрема відлік строку кваліфікації, починається спочатку. Початок строку розгляду тендерних пропозиції – 16.06.2021р. Ця інформація підтверджується офіційним листом № 741/07 від 14.07.2021 р. ТОВ «ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА», яке є авторизованим електронним майданчиком, відповідно до п. 1) ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі». Документи, які учасник ТОВ «Дніпровське спеціалізоване протипожежне підприємство» не завантажив у складі тендерної пропозиції відносяться до кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Відповідно до Ст. 29. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій п. 16. «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону» 18.06.2021 р. Замовником було розміщено вимогу про усунення порушень шляхом натискання кнопки «Повідомити про невідповідність», що і було зроблено замовником (ЕГРПОУ: 19139858) в закупівлі UA-2021-04-21-010303-c У відповідності до Ст. 26. Порядок подання тендерних пропозицій/пропозицій п. 9 «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей» учасник ТОВ «Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство» протягом 24 годин опублікував необхідні документи у системі «ПРОЗОРРО». Відповідно до Ст.31. Відхилення тендерних пропозицій: п 1. «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;». Учасник ТОВ «Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство» виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У Замовника не було підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство». Відповідно до частини десятої статті 29 Закону 22.06.2021 р. Замовником було прийняте рішення № 22_06-4 про визначення переможця ТОВ «Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство» та сформоване повідомлення про намір укласти договір з вищевказаним учасником. Отже, строк розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Дніпровське спеціалізоване протипожежне підприємство» тривав з 24.05.2021р. до 28.05.2021 р. (5 робочих днів), та після повернення на кваліфікацію та відновлення строку розгляду тендерних пропозицій – з 16.06.2021. до 22.06.2021 р. (5 робочих днів). Замовником не приймалось рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції до 20 робочих днів. У відповідності до вимог пункту 8 частини першої статті 10 Закону Замовник оприлюднив повідомлення про намір укласти договір про закупівлю протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі - 22.06.2021. протокол (рішення) Уповноваженої особи Замовника про визнання переможця та намір укласти з ним договір від 22.06.2021 №22_06-4 пр. У відповідності до вимог частини шостої статті 33 Закону «Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.», КП «Безпечна та інноваційна освіта» було укладено договір підряду від 09.07.2021 №09/07-04 протягом 19 днів без необхідності продовження строку для його укладання. Відповідно до Ст. 43. Нікчемність договору про закупівлю п 1. «Договір про закупівлю є нікчемним у разі: 4) укладення договору з порушенням строків, передбачених частинами п’ятою і шостою статті 33 та частиною сьомою статті 40 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону.» Замовником не було порушено строки, визначені пунктом 4 частини першої статті 43 Закону. Таким чином, дії Замовника у повному обсязі відповідають технічному завданню Адміністратора системи ДП «ПРОЗОРРО» та вимогам чинного законодавства України. 2. Відповідно до пункту 2 Розділу ІІІ тендерної документації Замовника строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. У рамках даної закупівлі - 24.05.2021 р. + 90днів = 22.08.2021 р. Відповідно до пункту 4 Розділу ІІІ тендерної документації Замовника тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. У рамках даної закупівлі - 08.05.2021 р. + 90днів = 06.08.2021 р. Отже строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника є більшим, ніж строк дії самої тендерної пропозиції. Згідно з ЗУ «Про публічні закупівлі» Стаття 25. Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, пункт 1. «Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції/пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.», пункт 4. «Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.». Строк дії тендерної пропозиції та строк дії забезпечення тендерної пропозиції не є тотожними. В ЗУ «Про публічні закупівлі» не визначено який повинен бути саме строк дії забезпечення тендерної пропозиції, але не меншим ніж строк дії самої тендерної пропозиції.
Дата публікації звіту: 04.08.2021 21:11

Запити/Пояснення