-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Електромонтажні роботи (Реконструкція приміщення КЗО "ДНЗ (ЯСЛА-САДОК) №336" ДМР: Система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей у приміщенні Комунального закладу освіти "Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 336 комбінованого типу" ДМР за адресою: м. Дніпро, вул. Метробудівська, 4Д, код ЄДРПОУ 36495100 з монтажем (реконструкція). Корегування)
Завершена
1 326 881.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 634.41 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 634.41 UAH
Номер:
ecefe69391aa46fbb9f08b514e490053
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-06-28-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.07.2021 00:00
Період моніторингу:
07.07.2021 10:50 - 29.07.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
05.07.2021 № 343
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 05.07.2021 № 343
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
11 UA-2021-04-21-008506-c 21.04.2021 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕЗПЕЧНА ТА ІННОВАЦІЙНА ОСВІТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (ЄДРПОУ 19139858) Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України встановлено порушення пункту 11 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимоги пункту 9 частини 2 статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення в подальшому порушень норм Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 липня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору та його оприлюднення відповідно до Закону.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Безпечна інноваційна освіта» Дніпровської міської ради, (далі Замовник) UA-P-2021-04-21-002879-c, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство» (далі - ТОВ «Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство»), повідомлення про намір укласти договір, договір підряду від 14.07.2021 №14/07-01, додаткову угоду №1 від 21.07.2021 до договору від 14.07.2021 №14/07-01, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) № 10891-р/пк-пз від 18.05.2021, №13878 -р/пк-пз від 18.06.2021, пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався.
Моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено наступне. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, Замовник зазначив умову про дотримання умов тендерної пропозиції протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, що суперечить умовам пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації та вимогам пункту 11 частини другої статті 22 Закону.
На виконання рішення Колегії Замовником протоколом (рішенням) Уповноваженої особи від 29.06.2021 №29_06-1 скасовано протокол від 28.05.2021 №28_05-9 про визначення переможця ТОВ «Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство», який оприлюднено 02.07.2021, з порушенням терміну, визначеного пунктом 9 частини 2 статті 10 Закону, яким визначено, що інформація про відхилення тендерної пропозиції/пропозиції учасника оприлюднюється протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення.
Період усунення порушень:
02.08.2021 08:12 - 17.08.2021 00:00
Дата публікації висновку:
02.08.2021 08:12
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Аргументовані заперечення до висновку
Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, Замовник зазначив умову про дотримання умов тендерної пропозиції протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, що суперечить умовам пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації та вимогам пункту 11 частини другої статті 22 Закону.
Відповідно до пункту 2 Розділу ІІІ тендерної документації Замовника строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. У рамках даної закупівлі - 24.05.2021 р. + 90днів = 22.08.2021 р. Відповідно до пункту 4 Розділу ІІІ тендерної документації Замовника тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. У рамках даної закупівлі - 08.05.2021 р. + 90днів = 06.08.2021 р. Отже строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника є більшим, ніж строк дії самої тендерної пропозиції. Згідно з ЗУ «Про публічні закупівлі» Стаття 25. Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, пункт 1. «Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції/пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.»,
пункт 4. «Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.».
Строк дії тендерної пропозиції та строк дії забезпечення тендерної пропозиції не є тотожними. В ЗУ «Про публічні закупівлі» не визначено який повинен бути саме строк дії забезпечення тендерної пропозиції, але не меншим ніж строк дії самої тендерної пропозиції.
На виконання рішення Колегії Замовником протоколом (рішенням) Уповноваженої особи від 29.06.2021 №29_06-1 скасовано протокол від 28.05.2021 №28_05-9 про визначення переможця ТОВ «Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство», який оприлюднено 02.07.2021 відповідно до вимог ст. 18. Орган оскарження та порядок оскарження процедур закупівлі п 22. «Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. У даному випадку – до 29.07.2021р.
пунктом 9 частини 2 статті 10 Закону, визначено, що інформація про відхилення тендерної пропозиції/пропозиції учасника оприлюднюється протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення. Замовником при проведенні даної закупівлі не приймалось рішення про відхилення тендерної пропозиції/пропозиції учасника ТОВ «Дніпровське спеціалізоване протипожежне підприємство».
Таким чином, дії Замовника у повному обсязі відповідають вимогам чинного законодавства України.
Дата публікації звіту:
06.08.2021 17:45
Запити/Пояснення
Номер:
b74e4ccf467f4c03bb325eff7e863b2b
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
12.07.2021 16:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.07.2021 00:00
Опис:
питання у файлі
Номер:
6a12a5a745c84f54a0a3bf576b6e8d45
Назва:
Пояснення Замовника
Дата опублікування:
13.07.2021 17:35
Опис:
1. Замовник КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕЗПЕЧНА ТА ІННОВАЦІЙНА ОСВІТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ розпочав закупівлю UA-2021-04-21-008506-c. 28.05.2021 р. було прийняте рішення №28_05-9 пр про визначення переможця ТОВ «Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство». 28.05.2021 року Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір від 28.05.2021 року з учасником ТОВ «Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство». Дане рішення було оскаржено. На виконання рішення АМКУ №13878 р/пк-пз Замовником було прийняте рішення N 29_06-01 пр від 29.06.2021 р. про скасування рішення уповноваженої особи про визначення переможця від 28.05.2021 р. №28_05-9 пр. Копію даного протоколу було опубліковано у системі «ПРОЗОРРО» разом зі звітом про виконання рішення АМКУ. У кабінеті було повернуто учасника на кваліфікацію шляхом вибору пункту «Повернути на кваліфікацію». Почався строк кваліфікації 5 робочих днів. Далі 29.05.2021р. було обрано пункт «Повідомити про невідповідність». Учасник протягом 24 годин опублікував необхідні документи у системі «ПРОЗОРРО». 30.06.2021 р. Замовником було прийняте рішення (повторне) №30_06-1 пр про визначення переможця ТОВ «Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство».
Для підтвердження правильності виконання необхідних дій у відповідності до регламенту системи «ПРОЗОРРО» Замовником було направлено офіційного листа до авторизованого майданчику «Закупкі.Пром.Юа». Після надходження відповідь майданчику буде опубліковано додатково.
2. Розрахунок очікуваної вартості, обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено у відповідності до проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу.
Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: kp-bio.mti.dp.ua.
Номер:
2e34eb1221d9475b994f4eb951a98268
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
14.07.2021 10:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.07.2021 00:00
Опис:
Питання у файлі
Номер:
5762659c526e4d1fad0975102a051a5b
Назва:
Пояснення Замовника
Дата опублікування:
19.07.2021 19:52
Опис:
1. Згідно ЗУ "Про публічні закупівлі" забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції/пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія. Згідно цієї норми забезпечення повинно діяти протягом дії тендерної пропозиції. Початок дії банківської гарантії - 11.05.2021. Початок дії тендерної пропозиції - 24.05.2021. Закінчення дії тендерної пропозиції - 22.08.2021. Закінчення дії банківської гарантії - 08.10.2021 включно. Банківська гарантія дійсна протягом всього строку дії тендерної пропозиції. Таким чином дана банківська гарантія повністю відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації та вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі".
2. Вимога щодо строку дії тендерної пропозиції Учасника протягом 90 календарних днів з дня розкриття тендерної пропозицій у формі «Тендерна пропозиція», яка є додатком 1 до тендерної документації повністю відповідає пункту 11 частини 2 статті 22 Закону. У даному пункті встоновлено, що строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Дата розриття тендерної пропозицій завжди після дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Отже строк дії тендерної пропозиції учасника у відповідноті до п.11 ч. 2 статті 22 Закону завжди буде більше ніж 90 днів від дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. У даному виподку дата 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (08.05.2021 р.) - 06.08.2021, а дата закінчення строку дії тендерної пропозиції Учасника - 22.08.2021 р.
Номер:
4d9e0263a5dc4d0797410d5dde5fb970
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
20.07.2021 17:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.07.2021 00:00
Опис:
питання у файлі
Номер:
0496acc3642448f8a43260e18c1df9bd
Назва:
Пояснення Замовника
Дата опублікування:
23.07.2021 20:07
Опис:
У відповідності до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Також відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
У відповідності до п. 1 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» авторизований електронний майданчик - авторизована Уповноваженим органом інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", є частиною електронної системи закупівель та онлайн-сервісом, що забезпечує реєстрацію осіб, автоматичне розміщення, отримання і передання інформації та документів під час проведення закупівель, користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет;
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА» є саме таким авторизованим електронним майданчиком.
У відповідь на звернення замовника до ТОВ «ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА» щодо надання роз’яснень останнє листом № 741/07 від 14.07.2021 р. зазначило, що функціонал майданчика zакиркі.Ргоm розроблений у відповідності до технічного завдання Адміністратора системи ДП «ПРОЗОРРО».
З приводу технічних можливостей даного функціоналу майданчика ТОВ «ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА» повідомило що у разі потреби скасувати рішення щодо визначення переможця на виконання рішення Органу оскарження, замовнику необхідно натиснути кнопку «Повернути на кваліфікацію», при чому технічної можливості завантажити будь-який документ в даному випадку немає. Замовник має можливість лише додати документу розділі «Скарги». Підтверджуємо, що замовником (ЕГРПОУ: 19139858) в закупівлі UА-2021-04-21-008506-с було додано файл «Протокол_29_06-1 np.pdf» 02.07.21 року під час надання відповіді щодо виконання рішення Органу оскарження. Додатково повідомляємо, що після повернення на кваліфікацію учасника, технічно відлік строку кваліфікації починається спочатку. У разі потреби, замовник має змогу надати учаснику можливість виправити недоліки шляхом натискання кнопки «Повідомити про невідповідність», що і було зроблено замовником (ЕГРПОУ: 19139858) в закупівлі UА-2021-04-21-008506-с 29.06.2021 року щодо учасника «Товариство з обмеженою відповідальністю «Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство». 30.06.2021 Замовником було сформоване повідомлення про намір укласти договір з вищевказаним учасником.
Таким чином, дії Замовника у повному обсязі відповідають вимогам чинного законодавства України.
2. Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
На виконання рішення АМКУ №13878 -р/пк-пз від 18.06.2021 рішення про визначення переможцем ТОВ «Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство» Замовником скасовано (Протокол_29_06-1 пp від 29.06.2021 р.). Наголошуємо, що рішення АМКУ про скасування рішення про визначення переможця було виконано саме 29.06.2021 р. Після скасування рішення про визначення переможця учасників було повернено на кваліфікацію. Після повернення на кваліфікацію учасника, процес кваліфікації починається спочатку. У разі потреби, замовник має змогу надати учаснику можливість виправити недоліки шляхом натискання кнопки «Повідомити про невідповідність», що і було зроблено замовником (ЕГРПОУ: 19139858) в закупівлі UА-2021-04-21-008506-с 29.06.2021 року щодо учасника «Товариство з обмеженою відповідальністю «Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство». 30.06.2021 Замовником було сформоване повідомлення про намір укласти договір з вищевказаним учасником.
Згідно ЗУ «Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.» На виконання даної норми закону 02.07.2021 р. (протягом 30 днів) Замовником у системі «Прозорро» було надані документи, які підтверджують виконання Замовником рішення АМКУ №13878 -р/пк-пз.
3. У відповідності до п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Разом з тим, порушень, які б неможливо було усунути, та які виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зафіксовано не було, у зв’язку з чим підстави для відміни торгів були відсутні.
Номер:
87b257d93b4d4032afa5f98d5fed0de7
Назва:
Аргументовані заперечення до висновку
Дата опублікування:
06.08.2021 17:45
Опис:
Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, Замовник зазначив умову про дотримання умов тендерної пропозиції протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, що суперечить умовам пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації та вимогам пункту 11 частини другої статті 22 Закону.
Відповідно до пункту 2 Розділу ІІІ тендерної документації Замовника строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. У рамках даної закупівлі - 24.05.2021 р. + 90днів = 22.08.2021 р. Відповідно до пункту 4 Розділу ІІІ тендерної документації Замовника тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. У рамках даної закупівлі - 08.05.2021 р. + 90днів = 06.08.2021 р. Отже строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника є більшим, ніж строк дії самої тендерної пропозиції. Згідно з ЗУ «Про публічні закупівлі» Стаття 25. Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, пункт 1. «Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції/пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.»,
пункт 4. «Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.».
Строк дії тендерної пропозиції та строк дії забезпечення тендерної пропозиції не є тотожними. В ЗУ «Про публічні закупівлі» не визначено який повинен бути саме строк дії забезпечення тендерної пропозиції, але не меншим ніж строк дії самої тендерної пропозиції.
На виконання рішення Колегії Замовником протоколом (рішенням) Уповноваженої особи від 29.06.2021 №29_06-1 скасовано протокол від 28.05.2021 №28_05-9 про визначення переможця ТОВ «Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство», який оприлюднено 02.07.2021 відповідно до вимог ст. 18. Орган оскарження та порядок оскарження процедур закупівлі п 22. «Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. У даному випадку – до 29.07.2021р.
пунктом 9 частини 2 статті 10 Закону, визначено, що інформація про відхилення тендерної пропозиції/пропозиції учасника оприлюднюється протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення. Замовником при проведенні даної закупівлі не приймалось рішення про відхилення тендерної пропозиції/пропозиції учасника ТОВ «Дніпровське спеціалізоване протипожежне підприємство».
Таким чином, дії Замовника у повному обсязі відповідають вимогам чинного законодавства України.