-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Дизельне паливо (талони або скретч карти (безстрокові))
Завершена
279 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 395.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 395.00 UAH
Номер:
83a80e1f5d3344fd95af972524235bba
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-22-000119
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.08.2021 00:00
Період моніторингу:
18.08.2021 11:20 - 11.09.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
16.08.2021 № 432
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 16.08.2021 № 432
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ З/П
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
19 UA-2021-04-21-008047-c 21.04.2021 ВІДДІЛ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ БРАГИНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ПЕТРОПАВЛІВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (код 43974145) Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання надання додаткової інформації учаснику стосовно причин невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації встановлено порушення норм частини 3 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено розбіжності щодо врахування вимог частини другої абзаца першого частини шостої статті 33 Закону та розбіжності щодо терміну дії тендерних пропозицій.
За результатами аналізу питання відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог частини 4 статті 41 Закону.
За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ Постанови
№ 710 порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5, 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому порядку, зокрема припинення зобов’язань по Договору від 16.08.2021 № 31 шляхом укладання відповідної додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 вересня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, надання додаткової інформації учаснику стосовно причин невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) (далі Постанова № 710).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВІДДІЛУ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ БРАГИНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ПЕТРОПАВЛІВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі Відділ гумполітики, Замовник) на 2021 рік, у тому числі UA-P-2021-04-21-003144-c, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника затверджену рішенням уповноваженої особи Житник М.С. від 21.04.2021 № 01 (далі тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерні пропозиції учасників ТОВ "ТАКСІ ГРУПЗ 044", ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" та ТОВ "ТД МТК", протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 11.05.2021 № 03, 12.05.2021 № 04, 20.05.2021 № 06, 24.05.2021 № 07, 25.06.2021 № 14, 30.06.2021 № 15, 27.07.2021 № 18 та від 27.07.2021 № 19, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 27.07.2021, Договір від 16.08.2021 № 31, звернення учасника з вимогою щодо надання додаткової інформації стосовно причин невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації від 12.05.2021, надання відповіді з інформацією стосовно причин невідповідності тендерної пропозиції учасника умовам тендерної документації від 20.05.2021, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України (далі – колегія АМКУ) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 16.06.2021
№ 13680-р/пк-пз, пояснення Замовника на запит Східного офісу Держаудитслужби отримане 26.08.2021 через електронну систему закупівель.
Відповідно до частини 12 статті 8 Закону моніторинг щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ та викладені у рішені від 16.06.2021 № 13680-р/пк-пз не проводився.
Моніторингом установлено, що після відхилення тендерної пропозиції на етапі розгляду учасник ТОВ "ТД МТК" 12.05.2021 звернувся до Замовника з вимогою щодо надання додаткової інформації стосовно причин невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації. Відповідь з інформацією стосовно причин невідповідності тендерної пропозиції учасника умовам тендерної документації Замовником надано 20.05.2021, тобто на 8-й день, внаслідок чого Відділом гумполітики порушено норми частини третьої статті 31 Закону щодо надання відповіді з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено, що умови пункту 5 Додатку 1 «Форма «Тендерна пропозиція»» до тендерної документації Замовника та пункту 4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації мають розбіжності щодо терміну дії тендерних пропозицій, а саме у пункті 5 Додатку 1 «Тендерна пропозиція»» до тендерної документації Замовник зазначив, що учасник погоджується дотримуватися умов тендерної пропозиції протягом 90 календарних днів з дня визначення переможця тендерних пропозицій, а у пункті 4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник зазначив, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Зазначене призводить до порушення Замовником норми пункту 29 частини 1 статті 1, частини 7 статті 28 Закону, згідно з якими визначено підстави для відхилення тендерних пропозицій у разі закінчення строку дії тендерної пропозиції.
Проведеним аналізом тендерної документації Замовника установлено, що умови Додатку 1 «Форма «Тендерна пропозиція» до тендерної документації Замовника та пункту 2 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації мають розбіжності щодо врахування вимог частини другої абзаца першого частини шостої статті 33 Закону, а саме зазначене у пункті 2 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника застереження, передбачене частиною другою абзаца першого частини шостої статті 33 Закону, що у випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжено до 60 днів, у Додатку 1 «Фома «Тендерна пропозиція» до тендерної документації Замовника відсутнє.
Моніторингом питання відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця установлено, що Договір від 16.08.2021 № 33 (далі Договір № 33) не відповідає умовам Додатку 7 «Проєкт договору», поданому у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТД МТК» в частині строку поставки товару. Пунктом 6.1 Договору № 33 визначено, що строк поставки товару підтверджується накладною і здійснюється до 31.08.2021 року, а згідно пункту 6.1 Додатку 7 «Проєкт договору» тендерної пропозиції ТОВ ТД «МТК» та пунктів 4.4 розділу 1 «Загальні положення», 6.1 Додатку 7 «Проєкт договору» тендерної документації Замовника та відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі строк поставки товару визначено до 01.07.2021.
Зазначене є порушенням вимог частини 4 статті 41 Закону, якою визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі. Таким чином, відповідно до пункту другого частини першої статті 43 Закону Договір № 33 є нікчемним, оскільки він укладений з порушеннями вимоги частини четвертої статті 41 Закону.
Період усунення порушень:
14.09.2021 17:09 - 29.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
14.09.2021 17:09
Оскарження висновку в суді
Опис:
Замовник не згоден з інформацією, викладеною у висновку Східного офісу Держаудитслужби від 09.09.2021р. (оприлюднений 14.09.2021) та оскаржує вказаний висновок до суду. Позовна заява про визнання протиправним та скасування висновку, вказаного вище, направлена Замовником до Дніпропетровського окружного адміністративного суду 28.09.2021р.
Дата публікації:
28.09.2021 16:50
Дата відкриття провадження:
09.11.2021 00:00
Номер відкриття провадження:
160/17765/21
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Після проведеного моніторингу щодо дотримання у закупівлі за ідентифікатором UA-2021-04-21-008047-c норм законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5, 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язав вжити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому порядку, зокрема припинення зобов’язань по Договору від 16.08.2021р. №31 шляхом укладання відповідної додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Надаємо аргументовані заперечення до висновку:
1. Вивчивши висновок Держаудитслужби повідомляємо, що умови тендерної документації, в яких встановлено термін дії тендерних пропозицій хоч і мають розбіжності, але не суперечать одна одній.
Окрім цього, повідомляємо, що в п.4 розділу ІІІ тендерної документації встановлено, що Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом _90__ днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій.
Учасник процедури закупівлі має право:
- відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення тендерної пропозиції;
- погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції і наданого забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо таке вимагалося).
Тобто, зазначена умова тендерної документації передбачає під собою, що учасник, в тому числі погодиться дотримуватися умов своєї пропозиції протягом 90 календарних днів з дня визначення переможця тендерних пропозицій (пункт 5 Додатку 1 до ТД).
Також, у висновку зазначено:
«Зазначене призводить до порушення Замовником норми пункту 29 частини 1 статті 1, частини 7 статті 28 Закону, згідно з якими визначено підстави для відхилення тендерних пропозицій у разі закінчення строку дії тендерної пропозиції.»
Однак, під час повторного аналізу зазначених органом Держаудитслужби норм ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено:
1) В 28 статті взагалі відсутня 7 частина, тому порушення «неіснуючої» норми закону не може вважатися порушенням Закону.
2) В п. 29 ч. 1 статті 1 зазначено, що строк дії тендерної пропозиції - установлений замовником у тендерній документації строк, після закінчення якого тендерна пропозиція вважається недійсною та відхиляється, а якщо Замовником було в тендерній документації установлено строк, який може бути продовжений, тобто який не обмежений часовими рамками, порушення цієї норми Закону відсутнє.
Таким чином, вважаємо, що тендерна документація не містить порушень законодавства, зазначених у цій частині висновку Держаудитслужби, а отже відсутні підстави щодо розірвання укладеного за результатом закупівлі Договору.
2.«Проведеним аналізом тендерної документації Замовника установлено, що умови Додатку 1 «Форма «Тендерна пропозиція» до тендерної документації Замовника та пункту 2 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації мають розбіжності щодо врахування вимог частини другої абзацу першого частини шостої статті 33 Закону, а саме зазначене у пункті 2 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника застереження, передбачене частиною другою абзацу першого частини шостої статті 33 Закону, що у випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжено до 60 днів, у Додатку 1 «Форма «Тендерна пропозиція» до тендерної документації Замовника відсутнє.»
Тендерна документація повинна бути складена у відповідності до ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовником повинно бути дотримано всіх термінів, в тому числі термінів на укладання договору за результатом закупівлі.
Тендерна документація містить застереження до учасників, передбачене частиною другою абзацу першого частини шостої статті 33 Закону, що у випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжено до 60 днів.
Жодна норма законодавства не передбачає, що саме в формі тендерної пропозиції має міститись інформація щодо продовження терміну для укладання договору до 60 днів.
Окрім цього, висновок Держаудитслужби так і не містить посилання на норму Закону, яку було порушено Замовником в цій частині, а отже відсутні підстави щодо розірвання укладеного за результатом закупівлі Договору.
3.«Моніторингом питання відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця установлено, що Договір від 16.08.2021 №33 (далі Договір №33) не відповідає умовам Додатку 7 «Проєкт договору», поданому у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТД МТК» в частині строку поставки товару. Пунктом 6.1 Договору №33 визначено, що строк поставки товару підтверджується накладною і здійснюється до 31.08.2021 року, а згідно пункту 6.1 Додатку 7 «Проєкт договору» тендерної пропозиції ТОВ ТД «МТК» та пунктів 4.4 розділу 1 «Загальні положення», 6.1 Додатку 7 «Проєкт договору» тендерної документації Замовника та відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі строк поставки товару визначено до 01.07.2021.
Зазначене є порушенням вимог частини 4 статті 41 Закону, якою визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі. Таким чином, відповідно до пункту другого частини першої статті 43 Закону Договір № 33 є нікчемним, оскільки він укладений з порушеннями вимоги частини четвертої статті 41 Закону.»
В частині 4 статті 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі.
У складі пропозиції учасника ТОВ «ТД МТК» було надано ПРОЄКТ договору. Проєкт в документознавстві — попередній текст якогось документа.
Окрім цього, в частині 3 розділу 6 Тендерної документації встановлено, що Остаточна редакція договору про закупівлю складається замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі та результатів аукціону на базі проєкту договору про закупівлю, що є Додатком 7 до цієї тендерної документації, та надсилається переможцю у спосіб, обраний замовником.
Тобто, проект договору – це не остаточна редакція договору, про що було повідомлено в тендерній документації заздалегідь. Також, було визначено, що остаточний договір буде укладено з урахуванням специфіки закупівлі, що під собою розуміє, в тому числі, і терміни, які перенеслись через подання скарг до АМКУ.
Оскільки відсутнє порушення ч. 4 статті 41 Закону – відсутні і підстави вважати Договір № 33 від 16.08.2021 року нікчемним.
Відносно заключної частини висновку за результатами моніторингу, яке містить зобов’язання щодо усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Ч.1 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до ст..651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим.
Законом України «Про публічні закупівлі», а також Наказом ДАСУ №86 від 23.04.2018р. визначено форму та зміст висновку, який складається за наслідками моніторингу державних закупівель. Так, у разі виявлення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель пункт 3 має містити посилання на структурну одиницю компетенційного нормативно-правового акта, на підставі якої орган державного фінансового контролю зобов’язує замовника усунути у встановленому законодавством порядку такі порушення, а також зобов’язання щодо їх усунення.
Зазначивши у висновку про необхідність усунути порушення законодавства в сфері публічних закупівель, шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, контролюючий орган не конкретизував, на підставі яких саме норм законодавства має здійснювати Замовник наведені заходи, а отже не визначив конкретний спосіб усунення виявлених під час моніторингу порушень, що свідчить про його нечіткість та невизначеність.
При цьому, наголошуємо на тому, що спонукання відділ гуманітарної політики Брагинівської сільської ради самостійно визначити, які саме заходи та на підставі яких саме норм слід вжити для усунення виявлених порушень, у свою чергу, може призвести до нового можливого порушення чинного законодавства. Можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб’єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанту поведінки), яких слід вжити уповноваженій особі замовника для усунення порушень.
Зазначення Держаудитслужбою у висновку про необхідність усунути порушення законодавства в сфері публічних закупівель без конкретизації відповідних норм законодавства, на підставі яких слід вчиняти такі дії, свідчить про нечіткість висновку та його невизначеність, що є порушенням вимог закону в частині змісту висновку як акту індивідуальної дії.
Дата публікації звіту:
20.09.2021 16:44
Запити/Пояснення
Номер:
aa93bf5e20324fb096380e2730f004a8
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
19.08.2021 10:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.08.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Дизельне паливо (талони або скретч карти (безстрокові))» (ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти) (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-21-008047-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
- яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати просимо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
dce75fd2fa7149319b48901f864cd653
Назва:
Пояснення щодо обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмету закупівлі
Дата опублікування:
26.08.2021 15:11
Опис:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмету закупівлі Дизельне паливо (талони або скетч карти (безстрокові)) ДК 021:2015 код 09130000-9 Нафта і дистиляти, Відкриті торги ID: UA-2021-04-21-008047-c, очікувана вартість 279 000 грн.(з ПДВ).
Для виконання зазначених завдань Замовник повинен, зокрема, забезпечити себе необхідними паливно-мастильними матеріалами з метою здійснення транспортування дітей до навчальних закладів, а також необхідних матеріалів та обладнання, що можуть знадобитися у процесі виконання таких функцій.
Обґрунтування обсягів закупівлі. Обсяги визначено відповідно до очікуваної потреби, обрахованої Замовником на основі фактичного використання паливно-мастильних матеріалів у попередньому році та обсягу фінансування.
Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі обумовлені тим, що:
1) Якість дизельного палива повинна відповідати вимогам ДСТУ 7688:2015 належать до екологічного класу Євро5. «Паливо дизельне ЄВРО. Технічні умови». Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднового та котельного палива, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 №927.
2) Учасник повинен мати на території сщ.Петропавлівки та в межах 10км від адреси замовника не менш чим по одній АЗС (власний–орендований партнерський ,тощо.) Учасник надає копії документів, що підтверджують право власності,користування, тощо.
3) В ціну товару враховується використання виконавцем власних матеріалів, транспортних засобів, всіх податків та зборів, які підлягають сплаті та інші витрати учасника пов’язані з підготовкою та поданням тендерних пропозицій.
4) Виконавець повинен мати необхідні ліцензії (в разі якщо наявність ліцензії передбачена законодавством), дозволи, обладнання, персонал. Виконавець повинен поставити товар за свій рахунок, при цьому витрати на поставку включаються у запропоновану вартість товару.
Обґрунтування очікуваної ціни закупівлі. Очікувана вартість обрахована відповідно до орієнтовного моніторингу середніх цін на основні продукти харчування та споживчі товари по Дніпропетровській області за березень 2021 року з урахуванням індексу споживчих цін за всіма категоріями у 2021 році
27,76грн/л*105,7% = 29,34грн/л ≈ 30,00 грн/л
https://adm.dp.gov.ua/storage/app/media/uploaded-files/monitoring_03_2021_cini.pdf
https://index.minfin.com.ua/economy/index/inflation/
Посилання на веб-сайт https://ptrpbraginsil.dp.gov.ua/ua/novini-ta-podiyi/novini/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya