-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт конденсаційної турбіни АТ - 6 НЗЛ ст.№4 Кропивницької ТЕЦ з виготовленням робочого проекту
Поточний ремонт конденсаційної турбіни АТ - 6 НЗЛ ст.№4 Кропивницької ТЕЦ з виготовленням робочого проекту
Завершена
1 508 618.46
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 15 086.18 UAH
мін. крок: 1% або 15 086.18 UAH
Номер:
d2ba12966a654f4eb4e2750556d75e23
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-06-14-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.06.2021 00:00
Період моніторингу:
14.06.2021 16:23 - 08.07.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
14.06.2021 № 311
Дніпро
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 14.06.2021 № 311
Витяг з Переліку
процедур закупівель, щодо яких управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2021-04-21-003749-а 21.04.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатом моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 6 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону.
За результатом моніторингу питання дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 1, частини 1 статті 31 Закону.
За результатом моніторингу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимоги частини 4 статті 41 Закону.
В порушення частини 5 статті 8 Закону Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень та документів не надав запитувані документи через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому порушень вимог частини 5 статті 8, пункту 9, пункту 10 частини 1 статті 10, частини 6 статті 17, пункту 2 частини 2 статті 22 Закону та здійснити заходи щодо усунення порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, зокрема, вжити заходів щодо припинення зобов’язань за Договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 липня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Теплоенергетик» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 21.04.2021 № 34 (далі – тендерна документація), тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «НАУКОВО-ПРОМИСЛОВИЙ СЕРВІС-ЕНЕРГІЯ»» (далі – ТОВ «НПС ЕНЕРГІЯ»), повідомлення про намір укласти договір від 13.05.2021, Договір підряду від 31.05.2021 № 44 (далі – Договір).
За результатом моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 6 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону.
Так, згідно частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ тендерної документації Замовником визначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження необхідних документів (у вигляді файлів) з:
інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (ч.5 розділу ІІІ тендерної документації).
Згідно частини 5 розділу ІІІ тендерної документації визначено, що «Відповідно до ст. 17 Закону замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника у випадках, передбачених ч. 1 ст. 17 Закону або може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у випадках, передбачених ч. 2 ст. 17 Закону.
Спосіб документального підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених статтею 17 Закону 922-VIII, встановлений у Додатку 1 до тендерної документації.
Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику (за адресою замовника або через електронну систему закупівель) документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених ч. 1 та ч. 2 ст. 17 Закону згідно Додатку 1.».
У Додатку 1 (1/2) до тендерної документації Замовником визначено лише спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
Таким чином, враховуючи вищевикладене, Замовником у тендерній документації для учасників торгів не визначено спосіб надання інформації про підтвердження підстав, встановлених вимогами статтею 17 Закону, як це передбачено пунктом 2 частини 2 статті 22 Закону.
Крім того, як вище зазначалось, частиною 5 розділу ІІІ тендерної документації визначено спосіб надання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених ч. 1 та ч. 2 ст. 17 Закону у строк, що не перевищує п’яти днів за адресою замовника або через електронну систему закупівель, при тому, що відповідно до частини 6 статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 та частиною другою цієї статті.
За результатом моніторингу питання дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НПС ЕНЕРГІЯ» на відповідність вимогам тендерної документації установлено порушення пункту 1, частини 1 статті 31 Закону, в частині не відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НПС ЕНЕРГІЯ», як такої, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підставі, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону, не відповідає вимогам тендерної документації, та, як переможцем торгів не надано документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, а визначено даного учасника переможцем торгів та укладено Договір.
Так, частиною 1 розділу ІІІ тендерної документації установлено, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження необхідних документів (у вигляді файлів) з:
- інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (ч.5 розділу ІІІ тендерної документації).
Відповідно до частини 5 розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що спосіб документального підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям встановлений у Додатку 1 до тендерної документації (Додаток 1/1).
Згідно Додатку 1/1 до тендерної документації Замовником визначений перелік документів, що надаються на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, в тому числі для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій згідно пункту 1 даної довідки встановлено надання Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за встановленою формою та згідно пункту 3.1 - Копії документів на право власності або копії відповідних договорів (діючих на дату розкриття пропозицій) на орендовані (або залучені іншим способом) виробничі потужності, що були зазначені учасником у довідці.
На виконання вищезазначених вимог Замовника ТОВ «НПС ЕНЕРГІЯ» у складі своєї тендерної пропозиції надало Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 05.05.2021 № 05/05/21-1МЯ, у якій зазначено про оренду технічної бази та наявність обладнання для виконання робіт за предметом закупівлі у кількості 40 одиниць. Усе наявне у Довідці обладнання визначено даним учасником у графі «власне, орендовані/інше», як власне, Однак, копії документів, що підтверджують право власності зазначеного у Довідці обладнання у складі тендерної пропозиції ТОВ «НПК «ЕНЕРГІЯ» не надано, чим не підтверджено вимоги пункту 3.1 Додатку 1/1 до тендерної документації.
Також, згідно пункту 3 розділу «Інші документи, що надаються у складі пропозиції:» Додатку 1/1 до тендерної документації Замовник встановлено вимогу про надання учасниками листа-згоди з проектом договору та істотними умовами. Проте, ТОВ «НПС ЕНЕРГІЯ» у складі своєї тендерної пропозиції не надано вищевказаного листа-згоди.
За результатом моніторингу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимоги частини 4 статті 41 Закону.
Так, за результатами розгляду на відповідність вимогам тендерної документації Замовником визнано переможцем торгів ТОВ «НПС ЕНЕРГІЯ» із остаточною пропозицією 890 000,0 грн та укладено Договір.
Однак, договір укладено на загальну ціну 1 068 000,0 грн (в тому числі цінова пропозиція 890 000,0 грн та сума ПДВ 178 000,0 грн), що перевищує остаточну цінову пропозицію ТОВ «НПС ЕНЕРГІЯ».
Слід зазначити, що в проекті договору, який є додатком № 2 до тендерної документації пункт 2.1 викладено наступним чином: «Загальна ціна договору становить - ____ грн. 00 коп., у т.ч. ПДВ 20% - ___ грн.00 коп. (Додаток 1)».
Також, необхідно вказати, що у своїй тендерній пропозиції ТОВ «НПС ЕНЕРГІЯ» надано цінову пропозицію у якій зазначено загальну ціну договору до аукціону – 1398 633,13 грн, у тому числі ПДВ 20% - 233 105,52 гривень.
Крім того, у складі тендерної пропозиції ТОВ «НПС ЕНЕРГІЯ» надано підтвердження з умовами договору та його заповнена копія де у пункті 2.1 зазначено: Загальна ціна договору становить – 1 398 633,13 грн (первинна пропозиція), у тому числі ПДВ 20% - 233 105,52 грн (Додаток 1).
Також, відповідно до частини 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником визначено, що питомою вагою критерію оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ – 100%.
Проте, в укладеному з ТОВ «НПС ЕНЕРГІЯ» Договорі пункт 2.1 змінено та викладено наступним чином: «Загальна ціна договору становить – 890 000,0 грн (вісімсот дев’яносто тисяч гривень)(остаточна пропозиція) без ПДВ, ПДВ 178 000,0 грн (сто сімдесят вісім тисяч грн 00 коп.), всього з ПДВ – 1 068 000,0 грн (один мільйон шістдесят вісім тисяч гривень 00 коп.)(Додаток 1).».
Крім того, в ході моніторингу встановлено порушення частини 5 статті 8 Закону в частині не надання Замовником документів на запит органу державного фінансового контролю.
Так, враховуючи вищевикладене порушення частини 6 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, в частині зазначення Замовником у тендерній документації про надання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених ч. 1 та ч. 2 ст. 17 Закону у строк, що не перевищує п’яти днів за адресою замовника або через електронну систему закупівель та відсутність в електронній системі закупівель документів переможця, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону, в ході моніторингу 18.06.2021 через електронну систему закупівель Замовнику було надано запит про надання пояснення стосовно вищезазначеного порушення, до якого вимагалось надати подані переможцем торгів документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених ч. 1 та ч. 2 ст. 17 Закону згідно Додатку 1 до тендерної документації, у разі їх надання за адресою замовника.
На даний запит Замовником через електронну систему закупівель 24.06.2021 надано пояснення у якому зазначено, що переможець торгів надав усі документи, згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» за ст.17 п.1 та 2. Однак, документи переможця що підтверджують відсутність підстав, визначених ч. 1 та ч. 2 ст. 17 Закону Замовником в електронну систему закупівель не завантажено (не надано), чим недотримано частину 5 статті 8 Закону та внаслідок чого неможливо встановити дотримання переможцем встановлених вимог згідно частини 6 статті 17 Закону .
Період усунення порушень:
08.07.2021 15:44 - 23.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
08.07.2021 15:44
Оскарження висновку в суді
Опис:
Повідомляємо, що висновок від 08.07.2021 оскаржено до суду 22.07.2021.
Дата публікації:
23.07.2021 11:31
Дата відкриття провадження:
16.08.2021 00:00
Номер відкриття провадження:
340/4147/21
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Уважно розглянувши висновок, повідомляємо наступне, що КП «Теплоенергетик» КМР» не згоден із зауваженням викладеним у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-04-21-003749-a, та має намір оскаржити висновок в суді згідно чинного законодавства.
Дата публікації звіту:
14.07.2021 15:31
Запити/Пояснення
Номер:
cee446e27cd344ccbd421b1bfab4e10b
Назва:
про надання пояснення
Дата опублікування:
18.06.2021 10:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.06.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Поточний ремонт конденсаційної турбіни АТ - 6 НЗЛ ст.№4 Кропивницької ТЕЦ з виготовленням робочого проекту» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-04-21-003749-a) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення та документи з наступного питання.
Чому тендерна документація на закупівлю робіт (та супутних послуг) код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи (Поточний ремонт конденсаційної турбіни АТ - 6 НЗЛ ст.№4 Кропивницької ТЕЦ з виготовленням робочого проекту), яка затверджена рішенням тендерного комітету від 21.04.2021 № 34 (далі – тендерна документація), розроблена з порушенням вимог частини 6 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону?
Так, згідно частини 6 статті 17 Закону Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 та частиною другою цієї статті.
Проте, у частині 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтями 16, 17 Закону 922-VIII» розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику (за адресою замовника або через електронну систему закупівель) документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених ч. 1 та ч. 2 ст. 17 Закону згідно Додатку 1», чим недотримано частину 6 статті 17 та пункт 2 частини 2 статті 22 Закону.
У зв’язку із зазначеним, крім пояснення на вищезазначене питання, просимо надати подані Вам переможцем торгів документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених ч. 1 та ч. 2 ст. 17 Закону згідно Додатку 1 до тендерної документації.
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
b3eb4f37fc854996b47b124696c7afe5
Назва:
Відповідь на питання
Дата опублікування:
24.06.2021 11:09
Опис:
У відповідь на запит щодо моніторинга закупівлі, ID моніторингу – UA-M-2021-06-14-000028, повідомляємо наступне:
У тендерній документації ч.5 р.III вказано, що переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику (за адресою замовника або через електронну систему закупівель) документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених всією ч. 1 та ч. 2 ст. 17 Закону згідно Додатку 1. У Додатку ½ ТД, деякими пунктами, ми як Замовники уточнили, які документи Учасник повинен надати.
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» ч.6 ст.17 «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.»
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» строк подання документів не повинен перевищувати десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Переможець торгів надав усі документи, згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» за ст.17 п.1 та 2.
Номер:
277c45fe70ab42bbb9de62310a999742
Назва:
про надання пояснення
Дата опублікування:
22.06.2021 11:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.06.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Поточний ремонт конденсаційної турбіни АТ - 6 НЗЛ ст.№4 Кропивницької ТЕЦ з виготовленням робочого проекту» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-04-21-003749-a) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення та документи з наступного питання.
Чому Вами за результатами проведення процедури закупівлі укладено договір від 31.05.2021 № 44 (далі – Договір) з ТОВ «Науково-промисловий сервіс – ЕНЕРГІЯ» (далі – ТОВ «НПС-ЕНЕРГІЯ»), який не відповідає змісту тендерної пропозиції даного учасника за результатами електронного аукціону, чим недотримано вимоги частини 4 статті 41 Закону?
Так, за результатами аукціону автоматично визначено найбільш економічно вигідною тендерну пропозицію ТОВ «НПС-ЕНЕРГІЯ» із остаточною пропозицією 890 000,0 грн, якого після розгляду на відповідність вимогам тендерної документації визнано переможцем торгів та укладено Договір.
Однак, договір укладено на загальну ціну 1 068 000,0 грн (в тому числі цінова пропозиція 870 000,0 грн та сума ПДВ 178 000,0 грн), що перевищує остаточну цінову пропозицію ТОВ «НПС-ЕНЕРГІЯ».
Слід зазначити, що в проекті договору, який є додатком № 2 до тендерної документації пункт 2.1 викладено наступним чином: «Загальна ціна договору становить - ____ грн. 00 коп., у т.ч. ПДВ 20% - ___ грн.00 коп. (Додаток 1)».
Також, необхідно вказати, що у своїй тендерній пропозиції ТОВ «НПС-ЕНЕРГІЯ» надано цінову пропозицію у якій зазначено загальну ціну договору до аукціону – 1398 633,13 грн, у тому числі ПДВ 20% - 233 105,52 гривень.
Крім того, у складі тендерної пропозиції ТОВ «НПС-ЕНЕРГІЯ» надано підтвердження з умовами договору та його заповнена копія де у пункті 2.1 зазначено: Загальна ціна договору становить – 1 398 633,13 грн (первинна пропозиція), у тому числі ПДВ 20% - 233 105,52 грн (Додаток 1).
Проте, в укладеному з ТОВ «НПС-ЕНЕРГІЯ» Договорі пункт 2.1 викладений наступним чином: Загальна ціна договору становить – 890 000,0 грн (остаточна пропозиція) без ПДВ, ПДВ 178 000,0 грн, всього з ПДВ – 1 068 000,0 грн (Додаток 1).
Необхідно, також, зазначити, що відповідно до частини 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником визначено, що питомою вагою критерію оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ – 100%.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
4b0012167ecd4f88ba3c6c7906da02c6
Назва:
Відповідь на питання
Дата опублікування:
25.06.2021 14:10
Опис:
У відповідь на запит , щодо мониторінгу у закупівлі ID fcc9c6712c7049518c4c09c4baa53d13 у закупівлі UA-2021-04-21-003749-a, повідомляємо наступне:
За результатами проведення процедури закупівлі укладено договір від 31.05.2021 № 44 з ТОВ «Науково-промисловий сервіс – ЕНЕРГІЯ», який відповідає змісту тендерної пропозиції даного учасника за результатами електронного аукціону.